Zdálo se mu to snad? Supla na francouštinu? BEZVA! Ten profesor, který má přijít místo tý otravný babky se jmenuje Mike Dear. Jak zajímavé jméno. 😏 Mike Zlato.... tak jo, uvidíme.
Posadila jsem se vedle Micky a Charlie si sedl před nás do první lavice. Lehl si na lavici a spal, protože tohle už byla odpoledka. Očividně toho měl za pondělí dost. Ani se mu nedivím, tolik učení. Micky řešila něco na mobilu a tak jsem si sedla obkročmo na lavici a opřela se o dlaně. Dívala jsem se s Micky do mobilu a povídali jsme si. Nějak jsem přeslechla zvonění na suplovaný zemák. Všimla jsem si akorát chlapa, co vešel do třídy a postavil se k tabuli. Byl vyšší než já, měl dlouhé tmavé vlasy, zčesané lehce na stranu, velké modré oči ve kterých by bylo snadné se utopit a jeho lehce opálená pleť skvěle kontrastovala s bílou košilí a ležérně uvolněnou kravatou. Černé kalhoty s koženým páskem lehce prozrazovaly, že je dobře... ehm... vyvinutý. Podíval se pi třídě a zastavil se u mě. Sjel pohledem po mých přírodních trojkách, zastavil se u kolen a lehce rozevřel rty. Ale hned se vrátil na zem a pohled mi upřel do očí. Asi čekal, že si sednu na židly. ,, prosím slečno, chápu, že je to není pohodlné, posaďte se do lavice. '' usmála jsem se a skousla si ret. ,,Jistě, pane profesore. Jak si přejete. Jo a jmenuji se Jess'' Pokusila jsem se to říct co nejsvůdněji. A to se mi povedlo. Lehce zrudl, ale hned se zase probral, podíval se po třídě a začal. ,,Dobrý den, já jsem Mike Dear a následujících pár měsíců vás budu učit francouštinu, protože profesorka Abridová je naštěstí, tedy naneštěstí nemocná. Je v nemocnici.'' Trochu se zasmál spolu s třídou, když se, jako náhodou, přeřekl. Nešlo si nevšimnout, že je původem francouz, protože měl roztomilý přízvuk. Něco nám o sobě řekl. Je z francouzského venkova, ale žije tady ve městě a před rokem dostudoval. Takže rok už učí. Může mu bít asi 22, víc ne. A je neskutečně sexy.
Pak už začal s výukou. Nuda... tedy byla by to nuda, kdyby nás učil někdo jiný. Po skončení hodiny jsme si sbalili věci a šli domů. Vyšli jsme s Micky a Charliem první a já si všimla, že Mike nešel do kabinetu, anu ven ze školy. Zmizel ve dveřích na půdu školy. Co tam sakra dělá? Upozornila jsem na to kámoše a cestou domů jsne nad tím přemýšleli. Ale nic reálného nás nenapadlo.
Večer jsem na něj pořád myslela. Nešlo se soustředit na něco jiného. Vzpomínala jsem na pátek večer a představovala jsem si, že místo toho blonďáka je se mnou Mike. Totiž, jsem sice panna, ale s kluky mívám orální sex a tak.. občas i anál, ale to jen u někoho. Mám to takhle už od 14ti. Jak jsem řekla, čekám na prince. Nechci o to přijít podnapilá v parku na lavičce.
Další den jsme měli zas mít francouštinu, tak jsem si vzala stejné kraťasy a košili, ale černý crop top s kratkou na okrajích a trošku hlubším výstřihem. Druhá hodina byla tak nudná, že jsem se omluvila a šla aspoň na záchod. Na chodbě jsem zpozorněla. Zaslechla jsem kroky polobotek. Přiblížila jsem se ke stěně a nakoukla za roh. Tam byl profesor Mike Dear. A šel na půdu. Rozmyslela jsem se téměř okamžitě. Vyrazila jsem za ním. Stiskla jsem kliku starých dveří a vydala se po točitých a zaprášených schodech vzhůru. Díky malým okénkům tu bylo dost šero...-
Tak, další část je na světě. Ráda bych jen upozornila, že všechny obrázky jsou pouze ILUSTRAČNÍ. I když se snažím vybrat nějaké tématické.
Přeju příjemný čtení 💋❤
ČTEŠ
panna nebo orel
Fantasy17ti lettá Jessica Liliet Anderson je sice stále panna, ale nikdo to i ní vlastně neví. I její rodiče si myslí, že dávno není. Ale co se stane, když si najde přítele, který jí nenechává klidnou? A jakoby to nestačilo, je to její profesor!