Vítězství? Ne, děkuji

109 4 6
                                    

Takže co bych Vám měla povědět? Královna, jmenuje se Elizabeth, a ostatní panovníci uznali, že skutečně jsem čarodějka. Ale stejně mě nemají rádi. Propustili nás, ale budou nás hlídat. Jakmile porušíme jakékoliv pravidlo, půjdeme pod kytičky.
Teď jsme opět ve městě. Už je to dlouho... je léto a mám po maturitě. Mimochodem na výbornou. 😍😙👑
Jo, já vím. Jsem hvězda. 😂👌Rozhodla jsem se, jít rovnou do práce. Nastupuju v září. Zjistila jsem, že Mikeův výzkum byl jen zástěrka. Aby někomu nebylo podezřelé, že v městské nemocnici občas zmizí trochu krve z banky. Bylo to dohodnuté s podplácenými policisty. Jo, nikdy za moc nestáli. Ale teď už jim nevěřím ani slovo. Co je ještě nového? S Mikem jsme se přestěhovali do villy v lesích za městem. Mám vlastní auto, mám své dva miláčky Naige a Vaillance. A jsem celkem šťastná. Ale to nemělo trvat dlouho.
-
,,,Dobré ráno, princezno." Pozdravil a políbil mě. ,,Dobré miláčku." Broukla jsem, ale měla jsem v plánu otočit se a spát dál. Nakonec jsem se přemohla a vstala. Uvařila jsem nám kávu a udělala tousty k snídani. Jemu jsem udělala tousty. Já si dám jogurt s müsli a ovocem. Vyběhla jsem z domu a zkontrolovala poštu. Našla jsem jen denní noviny. Brzy to nebudou jen noviny. Brzy v těch novinách budou moje články. Hrdě jsem se pousmála a odnesla noviny do jídelny. Tam jsem si všimla úvodní strany. Dvě záhadná zmizení za jednu noc? A každý z nich zmizel z jiného konce města. Muž a žena. Nenašli se žádné stopy. Mike mi koukal přes rameno, mračil se. Případ má na starosti detektiv Tim Paul. To jméno neznám. Dopila jsem kafe a šla nahoru do pracovny. Mike se ještě oblékl, políbil mě a odjel do školy. Nojo, profesor. Rozhodla jsem se napsat Charliemu. On psal ten článek. 
Ahoj Charlie 😜
Ahoj Jess 👌
Jak se máš? Právě čtu tvůj článek. Super! Víš o tom ještě něco?
Dobrý celkem. Ne, jen co jsem napsal. Víš co? Vezmeme Micky a pojedem to ještě jednou prozkoumat, jo?
Jasně, za půl hodiny jsem u tebe.

Charlie vždy potěší. Díky bohu, že je víkend. Micky totiž šla na výšku. Charlie už pracuje, budeme kolegové. Popadla jsem kabelku a košili a sedla do auta. Musím se pochválit, jezdím dobře. Za chvilku jsem už byla u Charlieho. Naložili jsme ještě Micky a jelo se na místo činu. Našli jsme jen novou policejní pásku. Promluvili jsme ještě s rodinami pohřešovaných. Celkem klasika. Žena jménem Dita si vyšla na noční vycházku a už se nevrátila. A muž Jacob zmizel z ložnice. Onko bylo zavřené zevnitř a žádný zámek není vylomený. A klíče má samozřejmě jen jeho manželka. Hm, nic originálního. Nejspíš se oba najdou někde v lese mrtvý a znásilnění. Nebo ve staré továrně. V té době jsem ještě nevěděla, jak se mýlím.
-
--
Panebože...  Před pár dny jsme byli 17. Ve fantasy, teď jsme kvůli mé neaktivitě trochu klesli, ale i tak😍😀😍 nevěřím, že je můj příběh 19. V kategorii fantasy.. Je to super a strašně moc vám za to děkuju.. fakt moc 😙😚 Love you

panna nebo orelKde žijí příběhy. Začni objevovat