Láska by se dala říct jako oddanost. Naprostá oddanost našemu protějšku a přitom i svoboda. A samotná slova Miluji Tě? Ta znamenají lásku, touhu, oddanost a porozumění. Znamenají slib na celý život. Když někomu řeknu Miluji Tě, myslím to naprosto vážně. Myslím to na celý život. Těmi slovy dávám tomu druhému celé své srdce. A on s ním může dělat, co sám uzná za vhodné.
Zaklapla jsem knihu a chvilku jsem zůstala ležet. Koukám někam za strop. Včera jsem byla na pikniku s učitelem a líbal mě. A dnes máme s ním hned ráno dvouhodinovku. Čistě vyjímečně. Protože matikářka šla do nemocnice na návštěvu za francouštinářkou. Nemohla jsem ráno spát, tak jsem si četla. Sama nevím proč.
Vzala jsem knihu a spolu s učením jí dala do batohu. Text, který v ní stojí mi do očí nahnal slzy. Věděla jsem, že ta slova nikdy neuslyším. Myslela jsem si, že za to nikomu nestojím.
Dnes jsem šla do školy opět s Micky a Charliem. Nic jsem jim neřekla. Nemusí to vědět, jednou jim to povím. Ale ne teď. Bavili se spolu, já byla zamlklá. Svírala jsem okraje své modro černé košile a lehce se třásla. Byla jsem strašně nervózní a unavená. Ale ve škole ze mě ta nervozita spadla, když jsem viděla Mikea, šel ke mně a odvedl mě k sobě do kabinetu. Všiml si, že nejsem ve své kůži. ,,Děje se něco, Jessico?" Normálně nemusím, když mi někdo říká celým jménem, ale od něj je to sexy. Ano děje, ale neřeknu mu to. ,,Jsem v pohodě." Řekla jsem to dost sebevědomě, ale pochybuju že mi uvěřil. Naštěstí zazvonilo a tak mě políbil a pustil do třídy.
Připravila jsem si učebnice a sešit a spolu s nimi i knihu, kterou jsem četla ráno. Charlie ji vzal a prohlížel si jí, když přišel i Mike. Usmál se na mě a jarmu to opětovala. Pak požádal, aby Charlie tu knihu odložil. Charlie mi jí podal a já ji schovala. ,,Jak milovat. Tak jsem to četl. Myslím že má ta spisovatelka pravdu. Miluji tě je opravdu slib na celý život a každý z nás by si měl pečlivě rozmyslet, komu ten slib dá. A jestli mu ta láska bude opětovaná.
ČTEŠ
panna nebo orel
Fantasy17ti lettá Jessica Liliet Anderson je sice stále panna, ale nikdo to i ní vlastně neví. I její rodiče si myslí, že dávno není. Ale co se stane, když si najde přítele, který jí nenechává klidnou? A jakoby to nestačilo, je to její profesor!