Vypravěč
Jess se ráno probudila Mikea ve svém pokoji. Chvilku jí trvalo, než pochopila, co se vlastně stalo. ,,Aha, Mike je upír, já jsem čarodějka a musím se naučit vybraně chovat." Poslední větu pronesla trochu znechuceně a odfrkla si. Umí se přece chovat. Ale když se Mike zavrtěl a zívl, na všechno zapomněla...
,,krásné ráno, princezno."
,,i tobě, princi."
Jessica
Zavrněla jsem a zavrtala se mu do hrudi. Políbil mě a já mu to vrátila. Brzy de naše rty docela spojily a jazyky propletli. Rukana mi hladil záda, boky i zadeček. Pak se jazykem probojoval na můj krk a sundal my hedvábnou košilku s krajkami, pod kterou jsem nic jiného neměla. Přesunul se na mě a podpíral se pažema, aby mě nezalehl. Pak se začal věnovat mé bradavce, kterou mnul a kousal. Druhou rukou si nešikovně stahoval kraťasy. Musela jsem se usmát a pomoct mu. Zbožňuju ten jeho zadek. Pak už na nic nečekal a přirazil do mě. Zavzdychala jsem a když ještě přidal, už jsem sténala. Mojí bradavku opustil a vrátil se k mým rtům. Po nějaké době jsem se blížila k vrcholu a on též. Vyvrcholili jsme na stejno.
Ještě několik minut, ne-li hodinu jsme spolu leželi a tulil se ke mně. Nic neříkal, tak jsem taky mlčela. Pak jsem slyšela zaklepání na dveře a maminky hlas, co oznamoval palačinky. Ne, že by se mi chtělo opouštět Mikem vyhřátou postel, ale palačinky nikdy dlouho nevydrží. Oblékli jsme se a šli do kuchyně. Snídaně byla výborná. Neměli jsme žádný plán, tak se Mike rozhodl zasvětit mě do základu etikety. Sedět rovně, nekřížit nohy, ruce do klína, lokty nedávat na stůl, neopírat se... nestěžovat si, nebýt drzá, nehltat, nežadonit, mluvit a myslet vhodně a inteligentně. Působit dobrým dojmem.... v kulturním stolování mi dělaly problém lžičky a vidličky. Jak mám vědět, která je na salát, hlavní chod či dezert. A teď sladký předkrm, slaný předkrm, polévka.. Šla mi z toho hlava kolem, ale snažila jsem se a celkem to zvládla.
Když usoudil, že jsem už dobře vychovaná princezna, oznámil mi, že jdeme nakupovat. Namítla jsem, že barokní a renesanční móda se už neprodává. Maximálně v obchodě s kostýmy. Šibalsky se usmál a dostrkal mě do obchodu s látkami. Z překrásných materiálů a božských vzorů a barev se mi podlamovala kolena. Nakonec jsem vybrala několik druhů bílé látky na spodnice, punčochy a jako "hlavní" vrchní látku jsem vybrala černé hedvábí se vzory. Nechápala jsem, zda to myslí vážně, nebo si mám šaty vážně ušít sama. ,,Už víš, jaký budou mít střih?" Zaptal se a stále se tak pobaveně usmíval. ,,Dlouhou řasenou sukni od pasu a hruď obepnutou k celkem hlubokému výstřihu s okrajem ozdobeným bílým proužkem závoje. Ten samý zavoj jsem vybrala i na okraje rukávu, které mi obepnou ruku k předloktí a tam dám právě ten závoj, aby vytvořil takovou "bublinku" zkrátka aby byl kolem mého loktu přišitý k látce, ale nedotýkal se mého těla. Ještě najdem nějaké boty, ty doma mám." Pochválil mou představu, ale já stále váhala. Měli jsme zítra odjet a tohle by i zručné švadlence trvalo týdny. Doma mě vzal do náruče a posadil na postel. ,, Soustřeď se." Vytrhl mě ze snění a tak jsem ho poslouchala. ,,Jistě si nemyslíš, že bych tě to nechal šít samotnou. Takže se soustřeď a ty šaty ušij kouzlem. Představuj si, jak se postupně látka stříhá a tvaruje..." Ještě něco kecal, ake já už jsem zavřela oči představila si, jak se má krásná, jemná a hebká latka mění v princeznovské šaty. Netrvalo to ani půl hodiny a v rukou jsem svírala šaty, hodné Elišky Přemyslovny. Musela jsem se pochválit. Mike na ně jen zíral s pusou do kořán. Pak mě taky pochválil a šli jsme říct mamce, že zítra jedem k moři. Ano já vím, moje škola, moc nezameškám a jestli to nepřežiju, už mi to bude jedno. Máma mě samozřejmě pustila, protože jsem dospělá. Ještě jsem se s ní rozloučila. Nechtěla jsem, aby mě viděla odjíždět. Ona se smála, protože nevěděla, kam doopravdy jedu a proč. Ale mě brzy tekly slzy... Mike mě vzal kolem pasu a po chvilce mě odvedl nahoru. Sbalila jsem si pár potřebných věcí do kabelky která se hodila k mým šatům a brzo usnula. A Mike se mnou. Ráno vyrazíme před svítáním.
-
Takže je tu slíbená další část. Ještě chci říct, že jsem u dvou kapitol změnila obrázky a možná zněním i obálku knížky. Kdyby jste měli jakoukoliv připomínku, sem s ní. Zajímá mě váš názor. A děkuju vám za podporu.
Love you 😍💋❤
ČTEŠ
panna nebo orel
Fantasy17ti lettá Jessica Liliet Anderson je sice stále panna, ale nikdo to i ní vlastně neví. I její rodiče si myslí, že dávno není. Ale co se stane, když si najde přítele, který jí nenechává klidnou? A jakoby to nestačilo, je to její profesor!