Güzel olduğunu düşündüğüm bir bölümle karşınızdayım. Gece 03.41 ama belki bilen bilir ben gecelerin insanıyım. İyi okumalar dilerim.
Bilinmeyen Numara : Sınava tekrar hazırlanmaya başladım. Eksiğim yoktu sadece kafam çok dağınıktı. (21.20)
Bilinmeyen Numara : Biraz ygs konularının üstünden geçeceğim sadece. Geçen yıl ilk 20.000'e girmiştim. Lys bitirdi beni. (21.21)
Eylül : Beni de bu yıl ygs matematik ve fen bitirecek. Bir dilci neden matematik ve fen de çözer ki ? Adam yapabilse zaten sayısal seçermiş. (21.22)
Eylül : Allahım sen konuyu biliyorsun, amin. 🙏🏻(21.22)
Bilinmeyen Numara : Hangi okulu istiyorsun ? (21.22)
Eylül : Boğaziçi çeviribilim istiyorum ama bakalım ygsde matematik ve fen de yapmak zorundayım. Peki ya sen geleceğin tıpçısı, sen hangi okulu istiyorsun ? (21.22)
Bilinmeyen Numara : Sana yakın olan herhangi bir üniversite olabilir. 17 yılımı senden ayrı geçirdim devamına dayanamam. Ama ailem Hacettepe istiyor. (21.23)
Eylül : Beni ne ara gördün, ne ara aşık oldun? Okulda doğru düzgün dışarı bile çıkmıyordum ki ben...(21.24)
Bilinmeyen Numara : Tam 3 Mart'tı. Sizin sınıfla değişiyorduk ve hayır benimle aynı sınıfta değildin. Öyle bir şansım var. Neyse, edebiyat sınavından çıkmıştın ben de sınıfa girmek için kapıda bekliyordum. (21.25)
Bilinmeyen Numara : Sınıf arkadaşlarından birisi sana nasıl geçtiğini sordu. Sen küfür ettin. O halin o kadar samimi gelmişti ki bana, anlatamam. Yüzünün aldığı şekil falan çok tatlıydın :D. Diğer sınavlarda da hep seni görmek için bekledim kapıda ama arkadaşlarıma sorduğumda, senin diğerlerinden erken çıktığını söyledi. (21.26)
Eylül : Tek kötü dersim edebiyat. Neyse böldüm ben sen devam et. (21.26)
Bilinmeyen Numara : Ondan sonra bir baktım sürekli sizin kattayım belki seni görürüm diye. Kimya hocamız farketti. Biraz konuştuk, böyle yapmamamı, sınava az kaldığını söyledi ama aklımda sadece sen vardın yemin ederim. Bir süre kendimce izledim seni. Sonra sahte hesaplar açarak kullandığın uygulamalardan takip ettim. İnceledim, araştırdım. Panomdaki notların yerini fotoğrafların almaya başladı. Fotoğrafları babam gördü. Konuştuk biraz aklımı başıma almamı söyledi. Aklım sen olmuştun, benim bir suçum yoktu ki. Neyse kazanamazsam annem üzülürdü. Bir süre fotoğrafları kaldırdım, telefonu bıraktım, sınava odaklandım ama sınava az kalmıştı. Yetiştiremedim. İşte sonra 20 binden düşüreceğime 70 bine geldi sıralamam. Böyle işte. Şimdi diyeceksin sınav tekrar geliyor niye bana mesaj attın diye, attım işte. Çok özlemiştim seni, hâlâ seviyorum seni. Yazın belki unuturum diye uğraştım. Gözden ırak olan gönülden de ırak olur diye ama yazın sonunda okula uğradığımda seni görünce her şeyin boşa olduğunu anladım. Sonra da sana mesaj attım. (21.32)
Bilinmeyen Numara : Beni tanımıyor olabilirsin, kızmıyorum sana, kızamam da zaten. Kafasını doğru düzgün yerden kaldırmayan birisinin beni farketmesini de bekleyemem. Ama adımı hiç mi duymadın be Allahsız. Okul birincisiyim ben o kadar.(21.34)
Eylül : Kafama tebeşir fırlatsaydın keşke ya da ne bileyim sınıf kapısını çarpsaydın. Belki fark ederdim. (21.35)
Bilinmeyen Numara : Geçti artık. Bak konuşuyoruz, farkımdasın benim için bundan önemli bir şey yok. Sen kendine bak yeter, Eylül. Ben seni böyle uzaktan sevmeye devam da ederim. (21.36)
Eylül : Teşekkür ederim anonim. Bana bu kadar güzel şeyler hissettiğin için. İyi geceler 👋🏻(21.36)
Bilinmeyen Numara : İyi geceler Eylül, iyi geceler.(21.36)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim
القصة القصيرةBilinmeyen Numara: Sana verdiğim değeri sayılara verseydim, tıpa gitmiştim Allahsız.