Borayın bakış açısı
Şuan meriç'in yanındayım. Dün gece mira uyurken onun odasına girdi. Onu evden püskürttüm ama o yılmadı yine geldi bizde şuan sadece bakışıyoruz.
"Neden oraya geldin?"
Yüzü çökmüş sesi hırıltılı geliyordu.
"Güçlerimi istiyorum"
"Öyle bir güç yok. Sensei onu yok etti"
Korkunç bir kahkaha attı
"O sizi kandırdı."
"Ne?"
"HAHAHA O SİZİ KULLANDI"
Bir anda ellerim ve ayaklarım bağlandı. Ne olduğunu idrak etmeye çalışıyordum. Başımı kaşdırdığımda sensei ile göz göze geldik.
"Se...sensei...neden böyle bir iey yapıyorsunuz?"
"Çok... Çok üzgünüm boray"
Sensei bir büyü yapıp bana fırlattı. Tam bana gelecekken bir rüzgar tarafından etkisiz hale getirildi. O tarafa baktım mira ve yiğit gelmişti.
"Mira yiğit gidin buradan"
"Saçmalama dostum bunca yolu senin ölümünü izlemek için gelmedik."
Mira elimdekileri çözerken yiğit'de meriçe saldırı uyguluyordu. Sensei yiğite atıldı ve kavgaları başladı. Yiğit yaklaşmaya başladı. Mira ayağa kalktı
"Bizi rahat bırak meriç bozkurt"
"Asla mira özyurt"
"Ama neden? Gücün bizde değil ki"
"Hayır gücüm hala vücudunda"
"Değil. Rahat bırak bizi"
"ASLAAA"
Meriç bir büyü yapıp miraya fırlattı. Mira değişik bir büyü ile onu etkisiz hale getirdi. Ve ayakları yerden kesildi. Gözünden beyaz ışıklar çıkıyordu. Değişik bir büyü yapmaya başladı ama o çok büyüktü. Mira ellerini havaya kaldırdı.
"BİZİ.... RAHAT.... BIRAAAAK"
Dedi ve elindeki devasa büyüklükteki ışık topunu meriçe fırlattı. Meriç toptan kaçamadı ve altında kaldı. Mira yere düştü yanına koştum onu çevirmek istedim ama vücudu ateş gibiydi. Yiğit senseiyi bayıltmıştı yanımıza gelip miranın üzerine yağmur yağdırdı. Sonunda onu çucağıma alabildim.
"Bebeğim uyan"
Yiğit yanımıza eğildi ve geriledi
"Ne oldu yiğit."
"Onun hiç zamanı kalmamış"
"Ne... Ne demek kalmamış"
"Vücudu o büyü ile ayaktaydı ama oda bitti. Hepsini kullandı"
O sinirle senseiyi büyü ile tutup kendime çektim uyandırdım. Ona öldürecek gibi baktım.
"Ona yardım et"
"Edemem. Gğce ihtiyacı var"
"O zaman kendi gücünü ver ona. O değil sen ölmelisin"
Sensei başını eğdi ve miraya yaklaştı. Bir şeyler fısıldadı ve miranın dudağına üfledi. Sensei yavaşça toz olmaya başladı ve miranın içine girdi. En son bir ses yükseldi
"Çok özür dilerim... Cennette görüşmek üzere"
Mirayı kucağıma alıp eve götürdüm. Yiğit gökyüzüne gitmesi gerekiyordu gitti. Mirayı mutlu etmeliydim. Alnına öpücük kondurdum ve odadan çıktım
Miranın bakış açısı
Gözlerimi açtığımda odadaydım. Yanımda kimse yoktu. Ayağa kalktım ama başım dönünce yatağa oturdum. Biraz daha oturup aşağıya indim. Happy koşarak yanıma geldi ve insan formunda üzerime atladı.
"Seni seviyorum mira"
Başını okşadım
"Bende seni seviyorum happy"
"Bir daha gitme"
"Şey sen borayı kurtarmaya gittin ya. Senş ayakta tutan bütün büyüyü meriçi öldürmek için kullandın ve sen az daha ölüyordun. Ama sensei kendi ruhunu sana üfledi."
"Ne? Ben meriçi öldürdüm mü?"
"Evet"
Happyi kucağımdan indirip bahçeye çıktım. Ben birini öldürmüştüm. Katil miyim şimdi. Yere oturdum. İki saate yakın tek bir noktaya odaklanıp bir şey düşündüm. Bir el omzuma dokundu. Baktığımda boray bana gülümsüyordu ayağa kalktım ve sarıldım.
"İyi misin? Bir şey mi oldu"
"Ben katil miyim?"
"Hayır! Nereden çıktı şimdi bu?"
"Meriçi öldürdüm"
"Sen yapmasaydın. Ben yapacaktım."
"A.. Ama"
"Şşş şimdi mira iyi dinle beni"
Boray bir dizini yere koydu elimi tuttu
"Mira.... Seninle ilk tanışmamızı hatırlıyor musun? Sen evden kaçmıştın tren rayının orada karşılaşmıştık. Sana o zaman aşık olmultum ama yaşımız çok küçüktü. Yani.... Senin küçüktü. Ama şimdi ikimizde büyüdük ve olgunlaştık. Seninle iyi kötü bir sürü anımız oldu. Ama ben bu anılara bir aile olarak devam etmek istiyorum. Seninle daha güzel anımız olsun istiyorum. Benim eşim olur musun mira. Benimle evlenir misin? "
Kala kalmıltım boray bana evlenme teklifi ediyordu. Gülümsedim
" E... E... E... Evet boray"
Boray ayağa kalktı ve yüzüğü takıp bana sarıldı. Beraber eve girdik hekeze söyledik. Zaten epi topu beş kişiyiz. Boray bahçeye çıkrı başını havaya kaldırdı.
"YİĞİT BİZ EVLENİYORUZ"
Anında bir yıldırımla yiğit geldi ve boraya sarıldı. Yiğit banada sarılıp tebrik etti. İçeri beraber girdik ve deniz bize kahve koydu beraber çok uzuuun bir saat oturduk. Artık uyuma saati gelişti herkez odalarına dağıldı. Odama girip duş aldım üzerimi giyindim. Saçımı kurularken boray odaya geldi yanıma gelip alnımdan öptü. Gülümsedim elimden tutup kaldırdı yatağa götürdü ve yattı bende göğsüne yattım. Çok mutluyum hemde bir kızım mutlu olabileceğinden daha çok...
İvit yb geldi. Kusura bakmayın toparlamam uzun zaman aldı. Sonuçta kolay değil. Bana destek olanlara çok teşekkür ederim iyiki varsınız sizi seviyorum kendinize iyi bakın..... Öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜLER
Science FictionŞizofren olduğunu idda eden bir kızın hayatı tren rayında değişiyor aslında her şey çok farklıdır. Her şeyi beraber göreceğiz...