Když jsem po škole přišla domů volal mi Marcus.
,,Ahoj.Máš čas?Chtěl bych se sejít."
,,Fajn,a kde?"
,,V parku.Chtěl bych s tebou mluvit."
,,Ok,tak zatím"
Šla jsem do tohu parku.Byl tam.Pozdravil mě a upřímě se na mě usmál jako Dicaprio z Titanicu.Dokonce tak vypadal, akorát o pár let mladší.
,,Asi víš proč jsem tě zavolal."
,,Ano.A chtěla bych ti odpovědět na tvůj vzkaz.Ale co bude s Terkou"
,,Rozešel jsem se s ní.
Chytla jsem ho za zátylek.Každý se dotýkal špičky nosu toho druhého.
Políbil mě.
Byl to nádherný zážitek.(Představujte si tu scénu jak se Jack a Rose z Titanicu líbají.Ano tak to mám na mysli)
V tom se ale oběvila Tereza.
,,Ty hajzle!Děvkaři jeden!Co si o sobě myslíš?Nejdřív si pozvež holku domů,nakonec z toho bude láska a pak ji podvedeš?Takhle to děláš?"
,,Ano,ale jen s takovýma holkama jako ty!A 1.Ty jsi mě pozvala k sobě domů a pak jsme šly do parku!2.Už jsem se s tebou rozešel!Tak toho laskavě nech!!!"
Tereza odešla se svyžným krokem a fňukala.Byl to maminčin mazánek.Nedivím se.
,,S nádhernýma a hodnýma holkama jako jsem já?"
,,Ne!S nánama jako ty!Jseš navrněná a sobecká!Tak mi dej laskavě pokoj!"
,,T-to nemyslíš vážně!Chodíš se mnou!Ne s touhle káčou!"
,,To se pleteš!Ella je jiná!Je milá a není nafrněná jako ty!"
Já koukala jako pero z gauče.Je úplně jiný.Kvůli mě?Tohle pro mě ještě nikdy nikdo neudělal.Lili asi měla pravdu.Já ho miluju.Říkala jsem si to pořád v hlavě.Tereza se naštvala a odešla.Pak se mi Marcus podíval do očí a já zase do těch jeho.Jeho oči byly temné,ale plné lásky a touhy.Schoval mi pramínek vlasů a políbil mě.Usmála jsem se do polibku, který hned oplatil.
Ve škole:
Povídala jsem si s Macem a Tinusem když v tom mi cinknul mobil.
,,Někdo mi píše."
Marcus se mi kouknul do mobilu, aby se přesvědčil jestli to není někdo koho náhodou nezná(Vetší blbost jsem si vymyslet nemohla?😂😂😂)
Osoba:Můžeme se sejít před školou?Chtěl bych s tebou mluvit.Ale přijď sama, prosím.
Já:Kdo jsi?
Osoba:To je překvapení.
Pohled Marcuse:
Jaké překvapení?Kdo ji sakra píše?Měl jsem o ni strach.Co když ji něco udělá?
Neznámé číslo ji zase napsalo:
Osoba:Přijď po škole ale sama, prosím.
,,Marcusi, budeš schovaný za křovím kdyby náhodou.Tinus bude s tebou."
Jenom jsem kývl.Po škole tam stál nějakej nalakovanej frajírek.Byl otočenej zády.Když se otočil, tak ho Ella hned objala.
,,Adriane!To je let co jsme se neviděli."
,,Ahoj."
Řekl a roztomile se usmál.Dostal jsem z něho strach.Byl hodně svalnatej.(Fotka),,Rád tě vidím.Než odjedu, chtěl bych ti něco říct.Ale po pravdě.Je tu Marcus?"
,,Ne, není.Přísahám."
Bylo vidět že je nervózní.On si toho naštěstí nevšimnul.
,,Miluji tě.Víc než ten tvůj Marvus nebo jak se vlasně jmenuje."
,,Za 1.Na to jsi měl myslet dříve než jsi mě nepodvedl! 2.Pro tvou informaci se jmenuje Marcus."
,,Ale notak."
Chytl ji za boky a chtěl ji políbit.Naštěstí uhla.Ulevilo se mi.
,,To to k ničemu nebude!Zapomeň na něj!Polib mě."
Zase se o to pokusil.Držel ji opravdu pevně.Byla tak bezmocná.Neváhal jsem, vyběhl z křoví a dal mu pěstí až to zabolelo i mě.Složil jsem ho na zem.
,,Nikdy si nezačínej s holkou fotbalisty!"
Zakřičel jsem na něj.Ella mi vpadla do náruči a poté jsem ji začal hladit po vlasech.Klepala se.Ve vlasech jsem ji zanechal malý polibek.
,,Slíbila jsi to!Proč jsi to nedodržela?!"
,,Víš přece jaká jsem, ne?"
,,Zahráváš si s ohněm!Tohle se ti nevyplatí!"
Začal křičet.Začal jsemse opravdu bát.Co mám dělat?Vždyť mě zabije.Ale měl jsem v sobě ještě dost odvahy na to, abych vrazil další.Ale on moji pěst chytil,dal ji pryč a pak na mě udělal Kun-Fu?Byl v tom dobrý.Jako by získal černý pásek.
,,Tinusi!Pomoc!"
Zakřičela Ella.Potom přišel Tinus.
,,Musíme je od sebe odtáhnout!"
ČTEŠ
Blázen do něho|Marcus & Martinus|
FanfictionŠprtka,blbka a kráva.Takové přezdívky dostává Ella každý den.Ale první den školy se pro ni změnil k lepšímu.Potkala Marcuse se kterým pak začne chodit.Ale v jejich vztahu se vyskyte pár problémů a některé nejde vyřešit.Marcus a Tinus jsou podle ni n...