Kapitola 1

544 18 5
                                    

Byl začátek školního roku.Když jsem vešla do třídy uviděla jsem dva blonďáky.Ale monent!Vždyť to jsou Marcus a Martinus!OMG!Taková šance že k vám do školy budou chodit největší hvězdy co znáte je mizivá!Tak jo,hlavně klid.Sedla jsem si do vedlejší lavice.Vedle mě seděla Natalia.Moje dvojče.Byly jsme jako kamarádky.
Začala hodina a přišel učitel.Kouknul se na nás přísně jako by byl největší pán celého světa.
„Ahoj třído.Jsem profesor Stenly a letos vás budu učit.Ještě než začneme tak vám chci přestavit dva nové žáky.
Marcus a Martinus Gunnarsnerovi."
Všichni pak začaly tleskat.Už jak jsem našeho nového učitele uviděla,zdál se mi přísný.Na to mám čuch.
No,spátky k příběhu.Začal Marcus.
„Jsem Marcus a to je můj bratr Martinus,moje dvojče.Pocházíme z Norska a hrajeme fotbal.Jsme známí hlavně na YOUTUBE a zpíváme..."
Přestala jsem poslouchat.Asi po dvou minutách si šly sednout.Najednou:
„Ella Whinchestrová"
Já se probrala ale neodpovídala jsem.
„Je tu Ella Whinchestrová?"
Řekl přísně.Byl to takový...Nebudu vulgární.😁
„Ano!Tady!"
Zvedla jsem ruku a pak se na mě kouknul tím jeho vražedným pohledem.
„Paní Girgošková mi říkala že nedáváš věčně pozor.Ale dokud tě budu učit já,tak dávat pozor budeš."
„Ano pane profesore.Omlouvám se."
Neodpověděl a blábolil dál.Koukla jsem se na Marcuse takovým tím zamilovaným pohledem.Pak se na mě kouknul ale já to ignorovala.
„Jsi v poho?"
„J-jo jasně,nic mi není."
Jen pokrčil rameny a poslouchal dál profesora.Asi o Dvacet minut potom začala přestávka.Šla jsem do vedlejší třídy ve které byla moje nejlepší kámoška Lili.Zavolala jsem ji ať jde na chodbu.Taky byla fanynka Marcuse a Martinuse ale Slza pro ni byla na prvním místě stejně jako youtuber Datel kterého jsem nenáviděla protože pomlouval Vadima mého nejoblíbenějšího youtubera.
„Lili musím ti říct naprosto skvělou novinu!"
„Povídej!"
„Marcus a Martinus chodí do naší školy!"
„Vážně?!OMG!Doufám že ses nechovala jako krypl."
„No...Tak trochu",řekla jsem nervózně.
„Děláš si srandu?Ach bože!"
„Víš přece jaká jsem!Můj sen se splnil!"
„Máš pravdu.To nemůžu popřít.A víš co je výhoda?Že máš dvojče takže nemůže Natalia žárlit když Marcus a Tinus jsou taky dvojčata."
„A joooo,máš pravdu!A můžu je vidět každý den!Já nemám slov.Taková šance je mizivá."
„Máš pravdu."
Potom se koukla za mě.
„Hele!Marcus tě volá tak jdi."
Kývla jsem a šla jsem za ním.Měl v ruce papírek který mi dal.Bylo tam:975 357 662(TOTO ČÍSLO JSEM SI VYMYSLELA)Šla jsem zase za Lili.
„Můj bože!Dal mi jeho číslo!"
„Vážně?Super!Ukaž!"
„Ne!"
„Proč ne?Nevěříš mi?"
„Ne já..."
„Aha chápu...Nevadí chápu tě.Chceš chránit jejich soukromí.Já ještě musím něco udělat tak se měj hezky."
Rozloučily jsme se a rozešly jsme se do svých tříd.Hned jak jsem si sedla do lavice brala jsem telefon a uložila jsem si jeho číslo.
                                 ***

Ťuky ťuk.Přemýšlela jsem a v tom někdo zaklepal.
„Halooo,Ello!Večeře!",ozývalo se z druhé strany dveří.Šla jsem dolů do kuchyně.Potom jsem si sedla na své místo.Všichni mlčely a pak po minutě ticha mamka promluvila:
„Jak dopadl první den ve škole,Ello?Máte nové žáky?"
„Ano máme.A neuvěříš jaké!Marcus & Martinus."
„Vážně?Super,ale doufám že ses nechovala jako blbec"
„Jsi už druhá kdo se na to ptá a moje odpověď je ano."
Všichni se pak začaly smát.
„Co je?Přece víte jaká jsem,ne?Já za to nemůžu!"
Po večeři jsem šla spát.Nemohla jsem usnout tak jsem se rozhodla napsat Marcusovi.
Já:Halooo,jsi tu?Promiň jestli tě budím ale nevíš co pomáhá na nespalost?
Marcus:Ano vím.Skus heřmánkový čaj.Pokud to nepomůže tak teplé mlíko.
Já:Díky moc.
Marcus:Nemáš zač.Co třeba zítra zajít do kina?
Já:Tak jo.A na co?
Marcus:Zhasni a zemřeš.Jdem na horor.No tak dobrou noc.Musím spát.
Já:Ok,dobrou noc.
Dala jsem na jeho radu a dala jsem si heřmánkový čaj.Pak jsem usla a málem jsem zaspala.Šla jsem do školy a cestou do obchodu jsem je potkala.Chodila jsem si kupovat svačinu.Ale rozhodla jsem se že si od teť budu kupovat jen ovoce a čistou vodu.Kdo ví co se může stát.Už teť vážím asi 50 kg a chci shubnout.
Zatím v obchodě:
Já a Marcus jsme šly do regálu kde je ovoce a zelenina.
„Ale copak?Tak ty hubneš,Marcusi?Obvykle si kupuješ kroasanty a teť ovoce?Co s tebou je?Jsi nemocný?

Doufám že se vám tato kapitolka líbila.Pardon za pravopisné chyby.
Momentálně jsem v karviné a dneska jdeme k Olši!Jééé!V karviné budu celé prázdniny.Mám tu celkem dobré kamarády.Už jsem tu bydlela tak to tu jakž takž znám.😊
Mám tu bezva kámoše a ten má celkem pěkného kámoše,takže se tu nenudím.Včera jsem byla na bazéně a bylo to tam super bez dospělích.Ale Aleš musel být asi půl hodiny koukat jak plavem protože dělal lumpárny😂😂😂😂Já jsem tak ráda mrchou XDDD.
No nic.Měj te se hezky!😘😘😘

Blázen do něho|Marcus & Martinus|Kde žijí příběhy. Začni objevovat