,,Ano,hubnu."
,,Sejdeme se u pokladny."
Rozloučily se a rozešly.
,,Já taky hubnu abych se ti...Chci říct někomu líbila.
Ve škole:
Šla jsem na záchod.Slyšela jsem Katy a Rose jak se spolu baví.
,,Víš že Marcus má holku?"
,,Vážně?A koho?"
,,Tereza Peterová."
,,Ty kráso!Ella bude žárlit!"
Šla Jsem do své třídy.Marcus byl tak nevyný.Pak jsem si uvědomila že mám s ním do kina.Začala hodina.Koukla jsem se na Terezu.Něco psala na malý papírek a hodila ho po Marcusovi.Potom mi napsal:
PROMIŇ ALE DNEŠNÍ SCHŮZKA SE RUŠÍ.
Škoda.Nijak jsem to neřešila.Po škole jsem šla ven s Lili.Šly jsme parkem,ve které jsem viděla Marcuse s Terkou jak se spolu líbali!Holky vážně měly pravdu.
,,Co tam ten hajzl dělá?"
Řekla Lili naštvaným přízvukem.
,,Nevšímej si ho."
Pak jsme šly kolem něj a schválně jsem řekla:
,,Je to jen namyšlená hvězda."
.Nevšimnul si nás.Bylo mi to líto, ale měl už holku.Co se dá dělat.
Šla jsem pryč.Pryč od toho hrozného okamžiku.Po tváři mi začala téct neposedná slza.
,,No nic.Já už musím jít.Měj se hezky."
Rozloučily jsme se a rozešly každá jinou stranou.
Ve škole:
Bavila jsem se s Lili,když v tom jsme potkaly Marcuse.
,,Ehmm.Ahoj."
,,Ahoj."
,,Prosím vás, nevíte co teť bude za předmět?"
,,Teť bude matika s Muchovou.
Byl celkem nervózní.Měla jsem pocit...Neeee.To asi ne.Chodím s Terkou.
,,Miluju ho..."
Zamumlala jsem si to pro sebe ale pak jsem si že jsem to řekla na hlas.
,,Chápu.A co s ním podnikneš?"
,,Ehmmm..."
Zazvonilo na hodinu.Rozloučily jsme se a rozešly jsme se do svých tříd.
Když jsem si sedla tak přišel ičitel.
,,Dobrý den žáci.Dneska si uděláme zápis.Tohle téma můžete zná ze základní školy.To téma je vesmír.Takže si vytáhněte propisky a začněte psát."
V penálu jsem našla papírek na kterým bylo:I love you.
MarcusSpadla mi huba.Ráda bych mu na to odepsala ale Natalia mi to vzala.
,,Hele,co to je?"
,,Hej!Dej mi to!"
Vykřikla jsem přes celou třídu.
,,Co je tam vzadu?"
Potom učitel přišel a vzal Natalii ten vzkaz který mi poslal Marcus.
,,Tak to vypadá že si do školy pozveme do školy."
,,Mohla bych prosím s váma mluvit?O samotě?"
Šly jsme do jeho kabinetu.
,,Pane profesore,prosím džte to v tajnosti.Naši rodiče si myslí že si pro sebe nejsme vhodni."
,,Ale jste na vztach ještě moc mladí,nemyslíš?"
,,I tak vás prosím.Posuďte sám.Bohatý kluk se přece nehodí k tak obyčejný holce."
Chvíli se rozmýšlel a pak se na mě kouknul.
,,Nuže dobrá.Ale nikomu to neříkej že to držím v tajnosti.Přišel bych o práci a to bych nechtěl."
Souhlasila jsem.Co jiného mi zbývalo.Hned jak jsem si sedla do lavice tak se mě mé dvojče vyptávalo:
,,Jak to dopadlo?Miluješ ho vůbec?Neodpovídala jsem.Přemýšlela jsem spýš o Mě a Marcusovi.
ČTEŠ
Blázen do něho|Marcus & Martinus|
FanficŠprtka,blbka a kráva.Takové přezdívky dostává Ella každý den.Ale první den školy se pro ni změnil k lepšímu.Potkala Marcuse se kterým pak začne chodit.Ale v jejich vztahu se vyskyte pár problémů a některé nejde vyřešit.Marcus a Tinus jsou podle ni n...