kapitola 11

165 13 0
                                    

,,Tak odpovíš mi?"
,,Myslela jsem...Byli jsme moc..."
,,Mladí?Ano byli.Ale já chtěl dítě!Sakra, Ello!Vždyť jsme o tom mluvili!Slíbila jsi že ne potrat nepůjdeš!"
,,A-ale já jsem změnila n-názor."
,,Ale já ne!Já chtěl dítě!Ale ty jsi to zkazila!"
V jeho očích byl vidět hněv a smutek.Pokusila jsem ho chytnout ruku.
,,Ne!Nech mě!Ello, mluvili jsme o tom!Ty jsi snad dítě chtěla ne?A najednou změníš názor?"
,,Zlato, prosím.Snaž se to pochopit."
,,Asi to nikdy nepochopím.Hodně jsi mi ublížila a sklamala.Jak ti teť mám věřit?"
Nic jsem neříkala.Jen se koukala na zem.Nemohla jsem se mu kouknout do očí.Měl pravdu.Sklamala jsem.HODNĚ.Jsem taková p**a.
,,Jdu se projít."
Beze slova odešel.Pořád jsem dělala že mě zajímá jen podlaha.Pak za mnou přiběhl Tinus.
,,Ššššššt.To bude dobrý."
Stále jsem brečela.
,,Nebude.Tohle mi neodpustí.Jsem si jistá."
,,Ne, znám ho.Uklidní se."
Pohled Marcuse:
Musel jsem na to nějak zapomenout.Znal jsem jednu hospodu kde mi nalijou.Šel jsem tam.
,,Co to bude?"
Zeptala se číšnice u baru.
,,Něco hodně tvrdýho."
,,Na co potřebuješ zapomenout?Potřebuju to vědět abych ti mohla nalít."
,,Asi rozchod.Moje holka šla na potrat a i když jsem jí to zakázal."
,,Aha.Tak na to ti dám vlastní výrobek.Jmenuje se to Zapomeň a vzpomeň.
Dala mi takový modrý drink.Nalil jsem to do sebe.I když jsem to nikdy neměl.Chutnalo mi to.Mělo to takovou zvláštní chuť.
,,Hmmm, zvláštní chuť.Je to dobrý."
,,Díky.Mohl bys mi teť říct co přesně se stalo?"
,,Mám holku.Teda asi.No a mi si nedaly pozor a bum!Je těho.Ale pak si uvědomila že je na to moc mladá a tak šla na potrat i když věděla že mi to ublíží."
,,Neříkám že jsem na její straně ale udělala dobře.Přece jen máte život před sebou.Máte si užívat."
Na to jsem ji nic neřekl.Jen:
,,Dej mi dalšího panáka.Asi tu budu dlouho."
Nalila mi dalšího.Tak i ona?Asi má pravdu.Jsme ještě mladí.Jak bychom stíhaly školu?A navíc chci jít na vejšku.Pp pár panácích jsem byl 'asi' opilej.Jen po pár panácích?Jako realy?Vo v to.  bylo?Ráno jsem se vzbudil v jiné posteli.Kde to jsem?Vedle mě ležela ta holka z baru.Sakra!Na zemi byli poházené věci a na nočním stolku kondomy.Pak jsem si uvědomil co se stalo.Nenenenene!Kouknul jsem se do mobilu.45 nepřijatých zpráv.No nazdar!
Ella:Zlato kde jsi?Mám o tebe strach!Přijď domů.
Ella:Odepiš lásko!Prosím!
Ella:Dost!Jdu tě hledat!
Když jsem tak přejížděl prstem nahoru abych se na ty zprávy kouknul ta poslední mě zaskočila.
Ella:Proč jsi mi to udělal?Proč s tou šlapkou?A dost!Jdu se sbalit a budu u mámy.Tohle nemá cenu.
Sakra, ne!Moje Ella!Tohle jsem neměl dělat.
,,Dobré ráno.Jak ses vyspal?"
,,Byla tu?"
,,Ano.Ptala se na tebe.Slušně jsem ji odpověděla že o ni nestojíš.Ale líbilo se ti to.Byl jsi fakt dobrej."
,,Nemám prachy, podvedl jsem Ellu s tebou a teť se s ní možná rozejdu."
Šel jsem se oblíct.
,,Co to děláš?"
,,Oblíkám se!Nevidíš snad?"
,,Sorry.Jen jsem se ptala."
Odešel jsem z jejího bytu.
Pohled Elly:
Měla jsem o něj strach.Nereagoval na moje zprávy a tak jsem se rozhodla že ho půjdu najít.Šla jsem kolem jedné hospody.Šla jsem do vnitř sedla jsem si před bar kde byla číšnice.
,,Vo to bude?"
,,Já hledám tohohle kluka.Neviděla jste ho náhodou?"
,,Ano, viděla.Vše mi řekl.A řekl že se s tobou asi rozejde a že už o tebe nestojí.A za chvíli ho přesvědčím z toho asi na určitě."
,,Co?Tohle neřekl!Kde je?!"
,,Čeká na mě u ně doma.Je vážně opilej.Ale jednu věc jsi podle mě udělala dobře."
,,Jakou?"
,,Potrat.Sice je kvůli tomu tvůj přítel ožralej jak hovado ale udělala jsi dobře."
,,Fakt?Teda chci říct jak se mohl ožrat?"
Ukázala mi modrý drink.Neměla jsem ponětí co to je.Tak jsem to ochutnala.
,,Fuj!Co to je?"
,,Vlastní výrobek."
Naštvala jsem se a odešla.

Je tu další kapča!Je to hodně zamotané, ale asi nevím co jsem tam napsala protože to píšu o půl noci a jsem hodně ospalá.Doufám že se líbí ta má kniha.Napiště do komentu jak se vám to líbí.Můžete i vote!😘😘😘
Papa!😘

Blázen do něho|Marcus & Martinus|Kde žijí příběhy. Začni objevovat