Po škole jsem ji šel psát.
Pohled Elly:
Dělala jsem si oběd a v tom mi cinknul mobil.Chris tu se mnou nebyl.Prý taky zpívá ale není tak známý.Marcus mi napsal.
Marcus:Ahoj, půjdeme do la'strady?"
On mě teť pozval do La'Strady ?Do nejluxusnější resaurace co v oklolí je?
Já:Klidně.Za deset minut u La'Strady.
Vypla jsem sporák a šla jsem na předem určené místo.Byl tam.Trochu upravený.To je to tak důležité?
Pozdravily jsme se a šly jsme do vnitř.Sedly jsme si a Marcus si objednal dortík a já si objednala gžus.
,,Co jsi chtěl?To je to tak důležitý že jsi takhle upravený?"
,,Ne není.Chtěl bych ti jen říct jednu věc."
,,A jakou?"
Na chvíli znervózněl.Ale pak se vymáčknul.
,,Stále tě m-miluju."
Koukla jsem se na něj tázavým výrazem.
,,V-vážně?J-já...Ale já už mám Chrise.A navíc to co jsi udělal ti asi neodpustím.Promiň."
,,Prosím, Ello.Odpusť mi za to co jsem udělal"
,,Já nevím.Musím si to rozmyslet."
,,Fajn.Dám ti čas.A jak se ti jinak daří?"
Řekl když si do pusy strčil kousek dortíku.
,,Dobře."
V tom mi cinknul telefon.Chris mi píše.
Chris:Ahoj, nechceš zajít do kina?
Já:Ne, něco mám.Ale zítra můžeme
Chris:A co máš tak důležitého?
Já:Marcus mě pozval do La'Strady.Povídáme si
Chris:A o čem?
Já:Co tě to zajímá?
Chris:Jsem tvůj přítel!A mám právo vědět o čem si povídáte, ne?
Já:Ale takové věci vědět nemusíš.
Chris:A dost!Jdu si pro vás!
,,Sakra."
Řekla jsem si pro sebe.
,,Co je?"
,,Nic."
,,No, nutit tě nebudu."
Povídali jsme si ještě pět minut když v tom vešel do restaurace Chris i se svou bandou.Ano, měl gang.Snažila jsem se ho přemluvit aby se ho vzdal.Když ho Chris spatřil tak přikázal chlapům ať ho vezmou ven.
,,Co mu chceš udělat?!"
Všichni se na nás koukali jak na blázny.Vyšla jsem ven a viděla jsem jak všichni kromě Maca leží na zemi.On je vážně přepral?Když mě spatřil tak se otočil a chtěl odejít.Ale jeden z těch chlapů se probral a šel za Macem.
,,Macu pozor!!!"
Křičela jsem na něho ale marně.Ten chlap ho svalil na zem a začal ho mlátit.Chris se na to díval a jedl při tom brambůrky.Já se rozeběhla za něma a snažila je nějak od sebe dostat.Nakonec stejně povolil a běžel pryč.Mac tam stále ležel a lapal po dechu.To je moje chyba.Brala jsem mobil a volala záchranku.
,,Haloo?"
,,Záchranka.Co potřebujete?"
,,Na zemi vedle La'Strady leží můj kamarád.Byl zmlacený."
,,Dobrá a kde je ta La'Strada?"
Řekla jsem jim adresu kde mají přijet.
,,Neboj.Pomoc už je na cestě.Vydrž to prosím."
Obejmula jsem ho a vnímala jeho srdce.Tluklo tak slabě že ani skoro vůbec nešlo slyšet.Začala jsem mu plakat na rameno.Asi za dvě minuty přijela zácharnka.Daly ho do vozu a daly na něj nějaké přístroje.Je to moje chyba!Pořád dokola jsem si to opakovala.Dovolili mi abych byla s ním.Samozdřejmě jsem to přijala.
***
Ležel na lehátku.Jeho rodiče tam byli s ním.Probral se.Konečně!
,,Marcusi!Jsi v pohodě?"
Něco zašeptal.Nešlo mu rozumět.Pak přišel doktor.
,,Dobrý den.Marcusi jak ti je?"
Zeptal se doktor Maca.Zase něco zašeptal a opět mu nešlo rozumět.
,,Toho jsem se bál."
Řekl doktor.
,,Slečno váš kamarád má vybité hlasivky ale je to dočasné.Může ale psát na tabulku co bude potřebovat a tak."
,,Díky moc doktore."
Odešel rychlým krokem.Byla to moje chyba.Neměla jsem tu schůzku příjmout.
,,Je to moje chyba.Ty za nic nemůžeš."
Zakroutil hlavou což znamenal protest a chytl mě za ruku.Pousmál se a já to po něm zopakovala.Měl tak krásný úsměv.Kdybych mohla tak se sním dám zase domromady.Ale co Chris?Rozejdu se s ním a dám se dohromady zase s Macem.Snad se nezopakuje to co se stalo.Na to teť nebudu myslet.Brala jsem telefon a napsala Chrisovi ať se dneska večer zastaví u mě.
Cítila jsem jak mi Mac poklepal na stehno.Otočila jsem se tak abych na něj viděla.Dal si ruku na místo kde má srdce a pak ukázal na mě.Miluju tě?Opravdu teť řekl miluju tě?
,,Já tebe taky."
Řekla jsem a opatrně ho obejmula.Když jsme se odtrhly:
,,Už musím jít.Musím to probrat s Chrisem."
Kývl na souhlas a pousmál se.Já jsem to po něm zopakovala a odešla z pokoje.Je tu další kapča!
Pardon ale teť kapitoly nebudou vycházet tak často.😔
Jsem závislák, no.Mamka mi teť řekla že ho budu mít jen do odpoledne.Škoda...No tak já doufám že se vám kapča líbila.Můžete zanechat koment a nebo i vote.
Papa!Vaše Monej!😘😘😘
ČTEŠ
Blázen do něho|Marcus & Martinus|
Fiksi PenggemarŠprtka,blbka a kráva.Takové přezdívky dostává Ella každý den.Ale první den školy se pro ni změnil k lepšímu.Potkala Marcuse se kterým pak začne chodit.Ale v jejich vztahu se vyskyte pár problémů a některé nejde vyřešit.Marcus a Tinus jsou podle ni n...