Byly jsme doma a s Macem jsem se dívala na film.V tom někdo zazvonil.
,,Čekáš někoho?"
Zeptala jsem se Maca.Jen zavrtěl hlavou že ne.Šel otevřít.Když otevřel ve dveřích stála pošťačka.Byla to vysoká blond 'žena' která měla v ruce balíček.Pokukovala po Macovi.Žárlím?Ano!A to pořádně.Radči jsem tam šla aby mi ho neulovila.Když mě uviděla, 'zamilovaný' pohled ji z tváře zmizel.
Asi viděla moje břicho.
,,Zásilka pro Ellu Whinchestrovou."
Přistoupila jsem, podepsala nějaké papíry a vytrhla ji balíček z ruky.
Rozbalila jsem ho.V balíčku byli nějaké věci a doplňky pro dítě a na dně dopis.Zlatíčko,
řekla jsem si že bych ti mohla dát pár věcí ještě od tvého velkého bratra.Nevěděla jse. kam to dát a pak jsem si vzpoměla na tebe.Doufám že se ti to líbí.Jsou k tomu ještě různé doplňky.Měj se hezky a ať se to narodí zdravé!
Pa pa!MámaSuper!Máma mi poslala věci a nemusím nic kupovat.Mám už dospělého bratra.Jmenuje se Ben.Teť je ale v Anglii.Bydlí tam se svojí manželkou.Věci jsme uložily do budoucího dětského pokoje.Ale blbý je že nemůžeme mít vlastní byt.O práci se nebijíme.Marcus je zpěvák takže to máme pod kontrolou.Pořídíme si chůvu a ta nám ho bude hlídat když budeme ve škole a když bude malý spát tak se pak budem učit.Máme to už vymyšlené.Ale máma má asi pravdu.Jsem na to mladá.Na dítě.Ale...Já opravdu nevím co udělat.Potrat nebo ne?Dítě je štěstí a radost.Ano, je s tím hodně práce ale...No, teť na to nebudu myslet.Marcus mě probral z přemýšlení.
,,Copak?Je ti něco?"
,,Ne, není.Co by mi bylo?"
,,Jsi nějak zamyšlená."
,,Nejsem"
,,Ale ano.Já to poznám."
,,Víš.Přemýšlela jsem jestli si dítě nechám.Jsme ještě mladí a moc o výchově nevíme."
,,Ale to jsme už probrali.Sama chceš rodinu a kvůli tomu ses i pohádala s mámou.Já se taky kvůli tomu pohádal se šéfem."
,,Ale i tak.Vždyť máme život před sebou a ještě si máme užívat."
,,Prosím nechoď na potrat.Miluju tě a chtěl bych dítě."
,,Dobře.Nepůjdu na potrat."
Hezky se na mě pousmál.Ale to mě nepřesvědčilo.Ráno se vymluvím a půjdu na potrat.Já vím že lhát se nemá ale já musela.Beru zpět co jsem řekla.
Další ráno:
Marcus se chystal do školy a já ležela.
,,Zlato!Pojď se oblíct.Jdeme do školy!"
,,Já nevím jestli můžu.Bolí mě hlava a je mi na zvracení.Asi dneska do školy nepůjdu."
,,Nemám tu zůstat s tebou?"
,,Ne.Jdi do školy.Uvidíme se odpoledne."
,,No dobře.Kdyby něco zavolej i v hodině."
Když zavřel tak jsem hned vstala z postele a šla se převlíct.Šla jsem na ten potrat.Stála jsem před 'nemocnicí'
a ještě si to rozmýšlela.
,,Tak jo.Půjdeš do vnitř a požádáš o potrat.O nic nejde.Vejdeš a požádáš."
Řekla jsem si pro sebe.Vešla jsem do vnitř.
O hodinu později:
Šla jsem domů.Zapoměla jsem si mobil!Sakra!To bude ale zpráv.Co když dostal takový strach že přišel domů?Nenenene!Rychle domů!
Přišla jsem.Na gauči v obývaku seděl Marcus.Sakra!Ne!Myslela jsem si že mě neslyšel tak jsem potichu šla na horu do svého pokoje.Ale myslela jsem si špatně.
,,Ello?Jsi to ty, že jo?Pojď si sednout."
,,Ahoj zlato!Co tu děláš?"
,,Zjistil jsem že je ředitelské volno.Tak jsem si to šel užít s tebou ale ty jsi asi měla něco důležitějšího na práci."
Sedla jsem si vedle něj.
,,Kde jsi byla?A je ti líp?"
,,Byla jsem..."
Nenechal mě to doříct.
,,Na potratu?"
Byla jsem potichu a nic jsem neříkala.Nedíval se mi do očí.Díval se před sebe.
,,Pořád čekám na odpověď."
Začala jsem brčet.Pak se mi kouknul na břicho, dal pryč tričku a kouknul se mi na to.Poznal že jsem hubenější než před tím.
,,Takže ano.Proč?Proč jsi tam šla?"Tak to je bomba!Nwm jestli jsem to napsala teť správně protože mi opravdu do docházejí nápady.Ale pokud budu pokračovat takhle, tak možná tam budou i lepší věci než tahle.Každopádně se mějte hezky!A nezapomeňte na koment a vote!
Papa!😘😘
ČTEŠ
Blázen do něho|Marcus & Martinus|
FanficŠprtka,blbka a kráva.Takové přezdívky dostává Ella každý den.Ale první den školy se pro ni změnil k lepšímu.Potkala Marcuse se kterým pak začne chodit.Ale v jejich vztahu se vyskyte pár problémů a některé nejde vyřešit.Marcus a Tinus jsou podle ni n...