kapitola 13

183 15 6
                                    

Šly jsme na tu pouť.Bylo to tam super.Šly jsme na ruské kolo.Sedly jsme si a pak se kolo točilo.Koukala jsem se po výhledu a pak jsem ucítila jak mi chytnul ruku.
,,Jinak jmenuju se Chris."
Usmál se zvedl mou ruku jeho ústům a políbil ji.Pak se začal pomalu přibližovat.Políbil mě.Bylo to krásný ale ne tak jak líbil Mac.Pořád si to pamatuju jako by to bylo včera.Jak jsme se líbali v parku.Vzpomínka to byla krásná.Ale měla bych už asi zapomenout a začít si užívat.

(Takhle vypadal Chris)
,,Jsem Ella."
Řekla jsem když jsme se odtrhly.Pak naše rty zase spojil.Byla to krása ale ne taková jako s Macem.Když jsme se odtrhly, Chris si se mnou propletl prsty.Všimla jsem si Maca jak se na nás dívá dole a je s nějakou holkou.Ale vypadalo to na přátelství.Dívá se na nás smutně.Snažila jsem se ho ignorovat a dívala jsem se na svoje boty.Šly jsme domů.Chris mě doprovázel a když jsme byly u mého baráku tak se zeptal:
,,Můžu dneska přespat u vás?Mamka není doma a nechci být sám."
,,Jasně.Mamka je taky na služební cestě."
Šly jsme do vnitř.Hned zamířil k lednici.Stejně jako vždycky Marcus.Ne!Nemysli na něj!
,,Co si dáš?"
Zeptal se mě Chris.
,,Lednici mi fakt ujídat nemusíš.Ještě umřu hlady.Typický kluci.Hned sáhnou po lednici.Proč to vůbec děláte?"
,,Takový už jsme.S tím nic nenaděláš."
,,To máš pravdu."
,,Ale něco můžeme udělat s volným časem co teť máme."
Přiblížil se ke mě, a začal mi skousávat krk.Pak se mi kouknul do očí a přešel na mé rty.Dával mi polibky které jsem mu po čase oplácela.(Teť si asi představujete co se stalo.No, to jsem celá já😁😁😁Jsem tak trochu úchyl no...)
Další den:
Ležela jsem v posteli s Chrisem.Nazí?Na nočním stolku byl balíček kondomů.Uf!Ještě že i tak.Pomalu jsem vylezla z postele a šla do sprchy.
Když jsem vyšla tak jsem vzbudila Chrise.
,,Promiň.Nechtěla jsem tě budit.Byl jsi tak cute(Roztomilý)."
Jen se na to usmál a přitáhl si mě blíž k sobě.Pak mě políbil.Pomalu s nima pohyboval a já to opakovala.Líbil se mi.Prý do naší školy nastupuje dneska.Je to nováček.Asi byl lepší než Mac.Žebych si našla toho pravého?Kdo se mnou zůstane po zbytek mého života?
Když jsme se odtáhly tak jsme se začaly oblíkat a šly jsme do školy.Vešli jsme do budovy a když jsme jen tak šli chodbama tak jsme potkali Marcuse a nějakou holku.Drželi jsme se při tom za ruce a oni taky.Jen jsme prošli jakoby nic.
Pohled Marcuse:
Prošla jako by nic.Můj nejlepší kámoš a Ella?Jako vážně?!Vypadalo to že je šťastná a Chrisem.Vedl jsem sebou mou novou přítelkyni jménem Vanesa.Potřeboval jsem na ni zapomenout.Když jsem byl asi dva metry za nima tak jsem se na ně koukl.Líbali se.Když mě uviděl Chris tak na mě mrknul.Ten hajzl!Jak si to může dovolit?Ale přece jen jsem se otočil zpátky a šel vlastní cestou.
Ve třídě:
,,Dobrý den žáci."
Do třídy přišla její matka.Matka Elly.

(Takhle vypadal Chris

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Takhle vypadal Chris.V jedné kapitole se to tam neověvilo.Nwm proč.Doufám že to teť vidíte.😀)
Seznámíme si nového žáka.Chrisi, pojď k tabuli prosím."
Chris přistoupil k tabuli.Začal se představovat.Já se kouknul na Ellu která je zažraná do poslouchání Chrise.Asi má někoho kdo s ní bude po zbytek života.Je s ním šťastná.
Tak to ne kámo!Chtěla na tebe jen zapomenout a tak si vybrala Chrise.Ale vypadá s ním tak šťastně!
To se ti jen zdá!Nedej se!Holky jsou křehká stvoření, to jo, ale skus si jí vzít spátky.
Tentokrát to říkalo srdce.Po škole ji skusím napsat


Myslíte že to dobře dopadne?Já se ještě rozhodnu.Nezapomeňte na vote a koment!Papa!😘😘😘

Blázen do něho|Marcus & Martinus|Kde žijí příběhy. Začni objevovat