ΚΑΤΙΝΑ-ΦΑΚΤΣ

220 87 84
                                    


1. Είμαι 65 ετών 

2. Είμαι κομμώτρια και ειδικευομαι στις κατσίκες .

3. Η μαμά μου ή αλλιώς προγιαγιά Μοσχολουλα είναι 82 και είναι . ..
Κάτι από Σαβ.. Α ναι
Σαβάνα! 

4. Είμαι Σμυρνιά από την πλευρά του Μπαμπά Πετρακη και Καναδεζα από τη πλευρά της μαμάς Μοσχουλας.

5. Λατρεύω τη σμυρναικη κουζίνα.

6. Παντρεύτηκα τον Βρασίδα μου στα 18 γιατί ημουν έγκυος στην Γιαννουλα μου !

7. Δυστυχώς ημουν ανήθικη γιατί κοιμήθηκα με άνδρα πριν τον γάμο... Δεν μιλάω για τον Βρασίδα μιλάω για τον Κωστακη, τον Άλκη τον Γιώργο τον Μητσαρα και τον Παναή.

8. Με τον Βρασίδα από τη πρώτη φορά....με φησε έγκυο ! Το χαιβανι!

9. Έχω αδυναμία στη Σουζι μου και ανυπομονώ να παντρευτεί με τον Αρτεμηδωρα και να κάνουν Αρτεμηδωρακια!

10. Αγαπώ και τον Μπαμπινο μου αλλά από αυτόν εγγόνια δεν θα δω γιατί λέει πως είναι...

Μισό να το θυμηθώ... ΑΑΑ ΝΑΙ

Φασολάδα μποι

11. Οι γονείς μου με ανάγκασαν να παρατησω το σχολείο και να παντρευτώ τον Βρασίδα για να ξεπλυνω την ντροπή που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομα τους!

12. Αγαπούσα τον Μητσαρα αλλά συμβιβαστικα και αγάπησα τον Βρασίδα!

13. Προχθές είχα πάει στο Κάτω Παρταλι Μυκόνου  και πέτυχα την Παγωνα τη κολλητή μου με τον Μητσάρα.

14. Χθες η Τουλα( η μελλοντική γυναίκα του Μπαμπινου θα τους κάνω προξενιό! ) μου πε πως βρέθηκαν δολοφονημένοι.

15. Η Τουλα είναι η προσωπικη μου μυστική πράκτορας.  Και μοιάζει πολυ με τη Ρόδη του καφέ της χαράς.  (Η ΡΌΔΗ ΉΤΑΝ  ΌΜΟΡΦΗ ΟΜΩΣ)
Η Τουλα έχει ψυχικα χαρίσματα από την άλλη και είναι νοικοκυρά και χρυσο κορίτσι ! 

16. Είμαι χαρωπή νοικοκυρά και φτιάχνω και ωραίες πίτες πέρα από σουτζουκάκια και γλυκά του κουταλιού! 

17. Ο στόχος της σωστής γυναίκας είναι να κάνει οικογένεια οι άλλες είναι ανήθικες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Ο αγαπημένος μου τραγουδιστής είναι ο Γιώργος Τσαλικης και το αγαπημένο μου τραγουδι το ο "τέλειος ανδρας" . Μου θυμίζει τον Μητσάρα Θεός χωρεστον.

19. Προσπαθώ να πείσω τον Μπάμπη να μου αγοράσει σπίτι στο Λες Αγελες.

20.Αυριο θα με πάει η μαμά βολτα με την μηχανή του εγωονουλη μου!!!!!!! 

Keeping Up With Babis Where stories live. Discover now