benim adım burcu babam ogretmen, tahini ciktigi icin baska bir sehre tasinmak zorinda kaldik aslinda ben istanbula tasinmayi cok istemiyordum cunku dogal olarak okulumda degisicekti.Yeni okulumdaki fahişeler götleri kalkmış kişiler.
Ve istanbuldayiizz biz annemle yeni evimize gidip esyalarimizi yerlestirmeye calistik ev oldukca buyuktu bi yandan iyi olmustu diger evimiz cok kucuk ve bizi oldukca fakir gosteriyordu.Babam biz evi toparlarken beni okula kaydediyor ve kendiside okula alismaya calisiyordu babamda artik benimle ayni okulda olacakti.
Babam isini bitirip eve geldiginde okulu öve öve anlatiyordu oldukca merak etmistim tek okulu degil diger arkadaslarimi veya dusmanlarimida merak ediyorum.
Aslinda cok piskopat biri degilimdir.Sadece biraz havali ve cok seksiydim.
bugun cok yoruldugum icin hemen uykuya daldim.
-Burcuu hadi kalk kizim. diye seslendi annem
ben bi bes dakika kalkmiyinca babam gelip
'kiziim ilk gunden gec kalmak istemeyiz hadi kalk artik'
en sonunda kalktim ve okulda en garip olan seylerden biri okula istedigimiz kiyafetle gitmemizdi bu beni cok sevindirmisti. altima hemen siyah kisa sortumu giydim ustume ise gobegimin yarisina acik olan gomlegimi giydim ayagimada siyah vansimi giyip babama hazirim bay fatherr diye seslendim.
OKUDUGUNUZ İCİN TESEKKUR EDERİMM CANLARİİMM BU BENİM İLK HİKAYEM BİRAZCİK BOK GİBİ OLBLR YHA NYSE .S :DD