Yaşamak o kadar boş görünürken bir anda yaşama sebebini bulmak çok güzel değil mi sizce de?Belki de ilk görüşte aşktı benimkisi.
Karşılıklı mı? Orası muallaktı.
Onu öpmemin üzerinden 3 gün geçmişti.
Ikimizinde bunu sindirmesi için bekliyordum.Belki de bugün giderdim hastaneye.
Babam beni Amerikaya gondermekten vazgeçmişti çünkü doktorum çoktan Türkiye ye dönmüştü.
Uyusturucu kullandığımı da öğrenmişti .sadece 1 2 kere kullandığımı söyledim ve Bir kaç tedavinin ardından iyiydim.Çokta sorun etmemişti.Annem ise her şeyden habersizdi Antalya da yaşayan teyzemin yanına gitmişti.
Bundan sonra uyuşturucu kullanmayacaktım.Kendime zarar vermeyecektim.Çünkü yaşamak istiyordum.Uzun bir aradan sonra yaşamak istiyordum...
**************
"Doktor Uraz Yigit nerede,bir bilginiz var mi?"
"Onun dün çıkışını yaptılar.Hastaneden atılmış."
"N nasıl yani?"
"benden duymuş olmayın ama varlıklı bir adama kafa attığı söyleniyor ve bu adam da, durur mu attırmış Uraz doktoru hastaneden."
"Ah baba ah" diyerek mirildandim sadece.
Benim yüzümden işsiz mi kaldı şimdi de!
"Iı peki.Rica etsem bana Uraz doktorun ev adresini verebilir misiniz?"
"Üzgünüm kişisel bilgileri veremiyoruz."
Kızdan gözümü ayırmadan cebimdeki parayı çıkardım ve masaya koydum.
"Peki ya şimdi?"
Gülümseyerek dökülmeye başladı tabi.
Evin adresini aldıktan sonra hemen bir taksiye atlayıp oraya gitmeye başladım.Evi yine sahil yakınlarındaydı.Yanina gidince ne diyeceğimi bilmiyordum.Bana nasıl tepki vereceğini bilmiyordum.Büyük bir ihtimalle çok kızacaktı.Ya da yüzüme hiç bakmayacaktı.
Bu korkutucuydu.
Taksiden inip Uraz 'ın evine doğru yürümeye başladım.Evleri çok güzel görünüyordu.
Bir an önce onu görmek istiyordum.Bana kızgın mıydı acaba?
E tabi kızgın olması normaldi.Hem çocuğun durduk yere işten çıkmasına sebep oldum hem de nedensizce onu yanagindan öptüm.
Beni hiç affetmese bile hakkı olduğunu düşünüyordum.
Ama umarım affederdi .
Zile bastigimdan bir iki dakika sonra açıldı kapı.Bu çocuğu hatırlıyordum.2 sene önce Uraz ile beni kurtarmaya çalışan cocukdu.
O da beni tanımış olacak ki şaşkın gözüküyordu.
"Merhaba size nasıl yardımcı olabilirim."
Tanımamışı oynayacaktı.
Peki ya neden?
"Merhaba, Uraz Yiğit le görüşebilir-"
"Uğur o kimmiş?"
Sözümü Uraz'ın annesi olarak hatırladığım kadın kesti.
O da tanımıştı beni.
"Buyrun."
"Merhaba ben Ayda, Uraz ile görüşebilir miyim?"
O sıra da Ugur girdi araya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzleri ☇
Teen FictionGeçmişi karanlık bir kız. Her şeyden habersiz hayatı git gide kötüye giden bir erkek. Ölen sayısızca masum insanlar. Peki bu hikaye nasıl sonuçlanacak? Mutlu sonra erişebilecekler mi?