Eylül bi an saçmaladığının farkına varmaz. Bir süre sonra dediklerini idrak eder ve hemen;
E: Ayy saçmaladım iyice off ben gidiyorum.
A: Eylül, Eylül ya dursana Eylül
Eylül hastaneye girip uzaklaşmıştır Ali ise Eylülün duyamayacağı bir ses tonunda
A: Seni seviyorum. Demişti ama Eylül duymamıştı.Yazardan
Eylül hastaneye girdikten sonra odasına gider ve odada sayılamayacak kadar volta atar ve atmaya devam ediyodur. Odada volta atarken aklına babaannesi gelmişti. Bi an için gözleri doldu. Hemen hasta kayıtlarının bakıldığı bilgisayarların olduğu bölüme gitti.
Eylülden
Bilgisayardan Gülayşe Erdem diye arattığımda bir sonuca ulaşamadım. Bir kaç kez daha denedikten sonra aklıma babaannemin ameliyatını yapan doktor geldi tabii ya o engellemişti erişimi. Bu işte bir şey var ama yıllardır çözemiyorum. Kaç kere denedim ama olmuyo. Birazcık düşünmek için hastaneden izin aldım ve eve gittim. Giderken Esma'ya geçen gün kuyumcuda beğendiği halhalı aldım. Eve geldiğimde Esma birileriyle konuşuyodu. Kulak misafiri oldum;
Konuşma
Esma(Es): Evet, dükkanı beğendim. ........ Hıhı tutmayı düşünüyorum...... Evet teşekkürler yarın görüşmek üzere.
Konuşma son
Esma dükkan satın almaktan falan bahsetti bi an anlamadım ama takmadım sorarım sonra. Esma geldiğinde hediyesini verdim.
Esmadan
Eylül bana bi kutu verdi açtığımda geçen gün kuyumcuda beğendiğim halhalı almıştı. Çok sevindim ama bu çok pahalıydı.
Es: Yaa Eylül çok teşekkür ederim . Senin aklın gene bişeye takıldı dimi. Ne zaman kafayı bişete taksan bana hediye alırsın.
E: Rica ederim güle güle kullan. Boşver sonra anlatırım.
Es: Peki. Ama Eylül bu çok pahalıydı keşke başka bişi alsaydın
E: Olurmu sana almıcam da kime alıcam sen benim tek ailem arkadaşımsın.
Es: Yaa Eylül
Yazardan
Sarılırlar tam o sırada kapı çalar ve esma kapıyı açmaya gittiğinde karşısındaki kişi ile şok olur. Eylül kahve istermisin diye Esmaya sormak için geldiğinde Aliyi görmeyi beklemiyodu. Esma şoktan çıkıp "Bay kim bilir"dedi. Ali kapıda biraz bekletildikten sonra içeriye alındı.
Eylülden
Bu adam evin adresini nerden buldu ya... 15 dakikadır düşünüyorum düşünüyorum ama bulamıyorum. En iyisi sormak. Hadi kızım Eylül bi cesaret sor.
E: Ali benim evimi nerden buldun ve neden geldin?
A: Hastaneden aldım evinin adresini. Ayrıca o nasıl soru misafire öyle sorulmaz çok ayıp. Biliyomusun Eylül hiç değişmemişsin. Hala aynı agresif Eylülsün.
E: Iı... şey neyse hocam ben size bişi sorcaktım bilgisayardan ulaşılamayan hasta kayıtlarına nerden ulaşabilirim?
A: Napcaksın ki?
E: Eski bi hastamın kayıtlarına bakıcaktım.
A: Arşive gidebilirsin orda varsa bulursun.
E: Tamam teşekkür ederim yarın giderim.Yazardan
Ertesi gün Eylül uyanır uyanmaz hazırlanmaya başladı kişisel bakımını bitirdikten sonra kıyafetini giydiEylülün kombini👆👆👆
Hazırlanıp hemen evden çıktı. Hastaneye gider gitmez adı Alp olan asistan ona dünkü hastayla alakalı bilgi vermeye gelmişti. Bilgileri verdikten sonra gitti. Eylül de hemen arşive indi görevliye sordu ama bırada olmama ihtimalinin çok yüksek olduğunu öğrendi. Kapıda bekldi oradaki görevli kişi çıkınca içeriye girip dosyayı aramaya başladı. "G" harfinin yukarda olduğunu görünce hemen altına bi tabure çekip üstüne çıktı tam olarak boyu yetişmesede almak üzereydi dosyayı. Üstünde Gülayşe Erdem yazan dosyayı tam almıştı ki dengesini kaybetti ve birisinin kucağına düştü.
Eylülden
Dosyayı almaya çalışırken birinin kucağına düştüm arkamı dönmemle Ali Asafla burun buruna gelmemiz bir oldu. Tam beni öpecekti ki...Son
Acaba öpüşmelerine 😳🙏🙈kim veya ne engel oldu?
Siz gördünüz mü aynı günde 3 bölüm birden paylaşan yazar yapmışlar. Tabikide o kişi benim. Yazım hatalarım varsa affola. Sizleri çol seviyorum. Umarım beğenirsinz yorum ve votryi unutmayın olurmu 🙏🙏😘😘
550 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP ATIŞI
RomancePekte klasik olmayan bir hikaye... Girdiği çoğu okuldan vukuaatlarından dolayı atılan bir genç kız, Eylül Erdem... Ve çok başarılı bir beyin cerrahıyken biyoloji öğrrtmenliği yapan Ali Asaf Denizoğlu... Ali Asaf, Eylül'ün yeni kaydolacağı okuldaki r...