İlaç Kutusu (5. bölüm)

1K 44 4
                                    

Ali Asaftan
Eylülle öpüştük, bana evet dedi. Şu an çok mutluyum. Bidaha onu hiç bırakmıycam. Ne olursa olsun kim ne derse desin asla onu bırakmıycam. O da korkuyo annesi gibi olmaktan, beni de hatta tüm erkekleride babası gibi görüyodu. Ama artık bana güveniyo. Şu an hastane dışı bir yerdeyiz ve Eylül kafasını omzuma koydu, bende elini tuttum. Şu an çok huzurluyum keşke bu an hiç bitmese hep böyle kalsak.
Eylülden
Ali bana çıkma teklifi etti ama ben annem gibi olmaktan korkuyorum. Erkeklere güvenemiyorum. Aslında Aliye gğvenmek istiyorum ama yapamıyorum. Ali asafa korktuğumu söylediğimde bana ben baban değilim sen de annen değilsin bana güvenmeyi deneyemezmisin dedi. Bende denerim dedim Bir süre sonra öpüştük çok heycanlanmıştım ilk öpücüğümü ali almıştı. Şuan bi kafedeyiz. Ben başımı alinin omzuna koydum o da benim elimi tuttu. Şu an çok huzurluyum bu an hiç bozulmasın dertler bizi bulmasın istiyorum.

Konuşma
E: Ali şimdi gerçektenolduk mu biz?
A: Evet, olduk bi daha hiç ayrılmıycaz.
E: Galibaa benn senii seviyorum.😳
A: Amam ben seni gerçekten seviyorum. Hatta sana aşığım.💞💕💞💕

Eylülden
Resmen bana aşkını itiraf etti. Kızım sende ona onu sevdiğini söyledin yani . Birden telefonuma mesaj geldi. Acil bi hasta gelmiş beni çağrıyolar.

E:  Şey kalkalım mı acile bi hasta gelmişte  beni bekliyolar.
A: Tamam, ben hesabı ödeyim kalkalım.

Yazardan 😉
Ali hesabı öderken eylül de çantasını topluyodu. Tam o sırada çantasından bi ilaç kutusu düştü. Ama Eylül fark etmedi.

Aliden
Eylül çantasından bi ilaç kutusu düşürdü. Bi dakka ya bu 😄Eylül bunu saklamış mı?

A: Eylül se bunu sakladın mı?
E: Iı yok canım ne saklıycam biley olursa falan yani lazım olursa diye yanımda taşıyorum.

Ali kutunun kapağını açıp baktı ama kutu boştu.

A: Boş kutuyu mu?😂
E: Canım eczaneden yenisini alcaktım da o yüzden sakladım hani hangi krem falan diye bakmak için.
A: Eylül farkındamısın bilmem ama sen bi doktorsun.
E: Üff... İyi be sakladım oldu mu napıyım bana kalan tek hatırandı.😍💞😳
A: Tamam taman utanma gel. Hadi gidelim hastalar bizi bekler dimi.

SON
Arkadaşlar özür dilerim internetim bittiği için bölüm yayınlıyamıyorum ama yazıyorum i nternet paketim yenilendiğinde tüm yazdığım bölümleri atıcam.😇😉👋👍
361 kelime

KALP ATIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin