Aşk pırıltıları (2.bölüm)

1.6K 48 8
                                    

Ali'nin ağzından
Hastaneye acil bir hasta getirilmişti oraya gidiyodum hastaya müdahale etmek için hazırlanırken birisiyle çarpıştım ve "hanımefendi lütfen ayak altında dolaşmayın" dedim. Çarptığım kişiye bakarken küçük çaplı bir şok geçirdim sanırım o da benimle küçük çaplı bir şok geçirdi çünkü şaşkın bir bakışı vardı. Ama çok tatlı ve güzeldi. Hemen normale dönüp hastanın durumunu sordum.
Hastaya müdahale ederken bi komplikasyon oluştu ve hastanın nabzı düşmeye başladı. Eylül hemen müdahele etti bende yardım ediyordum ve hastanın nabzı normale döndü. Eylül hemen hastannın boğazını kesip nefes almasını sağladı. Hastayı hemen ameliyathaneye aldık. 5 saatlik bir ameliyat sonunda başarıyla bitirmiştik. Hemen Eylülle konuşmaya gittim. Eylülü her yerde aradım hastanedeki her yere baktım arşivede baktım ama yoktu en son giyinme odalarına bakmak geldi aklıma, çıkış saati olmadığı için orda değildir diye düşünmüştüm ama son çare orası kaldı artık. Odaya aniden daldığımda Eylül üstünü giyiyordu ve üstü çıplaktı gömleğini daha giymemişti. Hemen arkamı döndüm ama aynadan bakıyodum daha doğrusu gözümü alamıyodum . Üstünü giydikten sonra dışarıda konuşmaya başladık.
Konuşma
Ali(A): Tebrik ederim Eylül çok başarılı bir cerrah olmuşsun araştırmıştım.
Eylül biraz şaşırır ama belli etmemeye çalışır. Aslında ikiside bu konulardan konuşmak istemiyodur. Konuşacak konu bulamadıkları için bu konu açılmıştı.
Eylül(E):  Teşekkür ederim şu an burda olmamda sizin katkınız büyük. Tabii babannem için doktor olmak istedim onun hayatını kurtaramadım belki ama (ağlamaya başlar)  onun gibi olan bir çok kişiyi kurtardım kurtarmayada hık devam hık ediyorum.
Eylül artık hıçkırmaktan konuşamaz hale gelmiştir. Ali dayanamaz ve Eylülün başını kendi göğsüne koyar, Eylül birazcık sakinleşmişti.
A:  Seni üzmek istememiştim özür dilerim. Sana bir soru daha sorabilirmiyim?
E: Bu konuyu ben kendim açtım özür dilemeni gerektiricek bişi olmadı. Sorabilirsin.
A:  Evlimisin veya bi erkek arkadaşın varmı ya da hoşlandığın birisi?
E: Hayır yok, senin?
A: Sevindim , benimde yok.
E: İyi de biz neden böyle sorular soruyoruz ki banane yani dimi hahaha
  Eylül bi an saçmaladığının farkına varmaz. Bir süre sonra dediklerini idrak eder ve hemen;
E: Ayy saçmaladım iyice off ben gidiyorum.
A: Eylül, Eylül ya dursana Eylül
Eylül hastaneye girip uzaklaşmıştır  Ali ise Eylülün duyamayacağı bir ses tonunda
A: Seni seviyorum. Demişti

Yeniden merhabalar umarım beğenirsiniz. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın gördüğüm hatalarımı düzelttim. Düşüncelerinizi yorumda belirtirseniz sevinirim. Hepiniz öpüldünüz😙😚

374 kelime yazdım kıymetimi bilin bi günde iki bölüm...

KALP ATIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin