Doğum Günü (6. bölüm)

903 32 5
                                    

Hastaneye giderken yolda
Hastane yakın olduğu için yürüyerek gidiyolar
E: Ali bişey sorcam senin doğumgünün ne zaman?
A: 21 Nisan neden sordun ki? (Bu arada tarihi salladım bu tarih benim doğumgünü tarihim)
E: Hiç öyle bişey yaparım falan diyede geçmiş artık seneye.
A: Senin doğum günün ne zaman?
E: Söyliycem ama süpriz falan sevmem ben sakın öyle şeyler yapma. 11 Ağustos .
A: Hıım, 11 Ağustos tama- bi dakka ya bugün senin doğum günün.
E: Evet ama bak sen ve esmadan başka hiç kimse bilmiyo ona göre.
A: Anlaşıldı hiç kimseye söylemiyoruz.
E: Aynen öyle. Hadi hastaneye geldik ben acile gidiyorum görüşürüz.
A: Tamam görüşür akşam çıışta beni bekliyorsun anlaştık mı?
E: Olur da niye ya da neyse sonea söylersin şimdi acelem var.

Yazardan
Eylül acilde onu bekleyen hastasının yanına gider ve karşılaştığı manzarayla şok olur. Çünkü karşısında hasta var diye çağırdıkları kişi Mehmetti. Eylül direk bağırıp çağırarak hesap sormaya başladı.
E: Bunca sene nerdeydin ?ya ben seni ne kadar merak ettim kaç lere aradım sana ulaşamadım.
A: Çok mu umrunda sanki?
E: Evet umrumda umrumda ki seni o kadar aradım.
A: Ah hadi ama beni kandırma. Sen kesin merak bile etmemişsindir hepsi lafta. Hahahah haklıyım dimi ama.(Mehmet birazcık sarhoş)
E: İçtin mi sen? (Biraz yaklaşır ve eliyle burnuna yel yapar) Evet içmişsin. Neden şaşırıyosam. Hiç değişmemişsin. Hep aynıs alkolik serseri Mehmet. Oğlum insan azcık ta olsa hiç değişmez mi ya.
M: Ben böyleyim ve değişmeyi de düşünmüyorum.
E: Neyse biz sen ayılınca konuşalım. Görüşürüz.
Acilden
Acile küçük bir çocuk getirilmişti. Ailesiyle pikniğe gitmişler ve küçük (erkek) çocuk dağa tırmanmış ve dengesini kaybedip yuvarlanmış. Düşerken dizlerini ve kafasını vurmuş.

E: Noldu? Neyi var? Bilinci açık mı?
Samet(S): Hocam pikniğe gittiklerinde oyun oynamak için gizlice dağa tırmanmış ve dengesini kaybedip yuvarlanmış. Daha sonra da bu hale gelmiş.
E: Peki. Hemen yaralarına pansuman yapın. Röntgen ve emar çektirin. Sonuçlarını da bana gösterin. Bende bi bakıyım yaralarına; Kafasındaki yarayı temizleyin başka bişeye gerek yok ama emarı acil çektirin beyin kanaması riski olabilir.Ovv  bacağındaki yara biraz derin orayı tamizleyip dikiş atarsınız. Ben şimdi ameliyata giriyorum dediklerimi yapın.
S: Tamam Eylül hocam.
Eylülden
Ameliyathaneye doğru giderken koridorda birisiyle çarpıştım. Adam çok agresifti kafamı kaldırım bakınca eminim ki gözlerim ateş saçmaya başladı.
E: Ne işin var senin burda? Hangi yüzle geldin buraya?
Eylülün babası(EB): S-sen doktor mu oldun?
E: Görmeyeli gözlerin bozulmuş. Benim karşıma bida çıkma.
EB: Kızım dur. Annene baksan bi.
E: O benim annem değil! Git başka doktora göster. (Bunları bağırarak söyler)

Arkasına baakmadan gider. Yolda ağlamaya başlar. Ali eylülü öyle görünce peşinden gider ve ona sarılır. Eylül başını alinin omzuna koyar ve ağlaması hızlanmaya başlar. Ali eylülü sakinleştirmek için dudaklarından öpmüştür ve çok zarif bir ses tonuyla "seni seviyorum"  dedi

KALP ATIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin