Eylülden
Aliye güveniyorum ama ya o da bi r sinir anınında bana öyle davranırsa diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Napcağmı bilmiyorum , delirmek üzereyim... En iyisi bir kaç gün buralardan gitmek, belki de bi r daha dönmem.Aliden
Eylüle hala inanamoyorum. Benim böyle bişey yapabileceğimi nasıl düşünür aklım almıyo. Beni çok kırdı, ama onu çok seviyorum o benim her şeyim. Onsuz nefes alamayacağımı , yaşayamayacağımı biliyorum. Umarım alacağı karar olumsuz yönde olmaz. Ya bu bit kaç günde beni bırakıp gidersr. Ya beni sevmekten vazgeçerse. Ya da yıllar önce olduğu gibi sevmekten, aşktan kaçar ve beni bırakırsa ben ne yaparım??? Hayır böyle şeyler düşünmüyoruz. Eylül öyle bir şey yapmaz. Yani her halde yapmaz, yapmaz dimi ya offf(ağlamaya başlar) Gözümden istemsizce akan yaşlara engel olamadım.
Yazarsan
Eylül eve gidip ihtiyacı olabilecek tüm eşyalarını toplayın hava alanına gider. Fransa ya gidecek en yakın uçağa bilet alır. 1 saat 15 dakika sonra uçağı Fransa ya doğru havalanacaktı. Uçağını beklemek üzere hava alanındaki bir kafeye girip oturdu.
Bu sırada Ali ise ağlamaktan koltukta uyuya kalmıştı. O sırada bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmiştir. Mesajda "Eylül şu anda hava alanın da. Yaklaşık 1 saat sonra Fransaya uçağı kalkacak. Eğer acele etmezsen Eylülü bir daha göremeyebilirsin." yazıyodu. Bunu gören Ali apar topar evden çıktı.Aliden
O mesajı kim attı bilmiyorum ama Eylülün benden gitmesine izin veremezdim. Belki de mesaj atan kişi beni kandırmaya çalışıyodur. Aklıma gelen bu fikir ile arabayı durdurdum. Ama bu işi şansa bırakamazdım belki de mesajı atan her kimse doğruyu soylüyordu. Her ne olursa olsun hava alanına bakmalıyım. Son gaz arabayı sürmeye başladım. Mesajda yazanlar agöre uçağın kalkmasına az kalmıltı, yetişmek için o kadar hızlı gifdiyodum ki önüme çıkan kamyonu göremedim veee...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP ATIŞI
RomancePekte klasik olmayan bir hikaye... Girdiği çoğu okuldan vukuaatlarından dolayı atılan bir genç kız, Eylül Erdem... Ve çok başarılı bir beyin cerrahıyken biyoloji öğrrtmenliği yapan Ali Asaf Denizoğlu... Ali Asaf, Eylül'ün yeni kaydolacağı okuldaki r...