Οι καλοκαιρινές διακοπές μόλις είχαν αρχίσει για μια παρέα δεκαεξαχρονων εφήβων που διψουσαν για περιπέτεια. Ένα καλοκαιρινό απόγευμα ήταν και οι πέντε στο σπίτι της ashley βλέποντας ταινία.
Ashley: τι λέτε να κάνουμε το καλοκαίρι παιδιά.
Max: δεν ξέρω αλλά κάτι πρέπει να κάνουμε σίγουρα γιατί δεν αντέχω την ρουτίνα
Oliver: τι λέτε να πάμε για θαλάσσια σπορ?
Emma:Οχι. κάναμε το προηγούμενο καλοκαίρι θαλάσσια σπορ . Αυτό το καλοκαίρι πρέπει να κάνουμε κάτι διαφορετικό και μοναδικό.
Jack:τι λέτε να πάμε για κατάδυση? Έχω ακούσει ότι ήρθαν δελφίνια φέτος το καλοκαίρι .
Ashley:βαρετό μου άκουγεται να παρατηρεις ψάρια.
Ξαφνικά στην τηλεόραση μπαίνουν εκτακτες ειδήσεις.
Δημοσιογράφος: την τελευταία εβδομάδα έχουν σημειωθεί 3 εξαφανίσεις, δύο κορίτσια και ένα αγόρι στο απαγορευμένο δάσος δίπλα στο χωριό. Παρακαλούμε οι κάτοικοι να μείνουν μακριά απο το μυστηριώδες αυτό δάσος. Είναι επικίνδυνο. Όποιος δει κάπου αυτά τα παιδιά παρακαλούμε να τηλεφώνησει στην αστυνομία το συντομότερο δυνατόν. Ευχαριστούμε.Η ταινία συνεχίζεται.
Max:απαγορευμένο δάσος? Τι είναι αυτό?Emma: δεν ξέρω αλλά πολύ μυστήριο να εξαφανιζονται παιδιά στο δάσος.
Oliver: καλά και εμείς γιατί δεν ακούσαμε ποτέ για αυτό το δάσος αφού βρίσκεται έξω από το χωριό?
Ashley: εγώ άκουσα. Μου έλεγε ο πατέρας μου όταν ειμουν μικρή για αυτό. Πάντα νομίζα ότι μου έλεγε παραμύθια και πότε δεν τα πήρα στα σοβαρά.
Jack:τότε είναι η κατάλληλη ευκαιρία να τον ρωτήσεις τώρα!
Ashley:νομίζω πως έχεις δίκαιο.
Η ashley πηγαίνει να βρει τον πατέρα της ο οποίος βρίσκεται έξω στο μπαλκόνι.Ashley:μπαμπά θυμάσε όταν ειμουν μικρή που μου έλεγες για το απαγορευμένο δάσος?
Μπαμπάς ashley : ναι. Γιατί τι έγινε?
Ashley: τώρα υπήρξαν εκτακτες ειδήσεις για παιδιά που εξαφανιζονται στο δάσος. Γιατί συμβαίνει αυτό?
Μπαμπάς ashley : αυτό είναι ένα μυστήριο από πολύ παλιά όμως εξαφάνιση είχε να συμβεί πολλά χρόνια. Η τελευταία εξαφάνιση ήταν πριν 10 όταν μια οικογένεια πήγε στο δάσος για να απολαύσει την φυση αλλά ποτέ δεν γύρισε πίσω. Ο θρύλος λέει ότι εκεί ζουν κάθε είδους πλάσματα, καλά και κακά.
Ashley: δηλαδή όσα μου έλεγες όταν ειμουν μικρή ήταν αλήθεια? Για τις εξαφανίσεις?
Μπαμπά ashley: Ναι λέξη προς λέξη.
Ashley: δηλαδή στο δάσος μπορεί να υπάρχει ένα μυθικο πλάσμα που να απαγαγει παιδιά και μεγάλους?
Μπαμπάς ashley : κάνεις δεν ξέρει. Αν υπάρχει τότε ενα ειναι σίγουρο:Κανείς δεν επέζησε από αυτό.
Η Ashley δεν μίλησε. Το σοκ της ήταν τόσο μεγάλο που το μόνο που της ήρθε στο μυαλό ήταν να τρέξει να το πει στην στους υπόλοιπους.
Η Ashley τους αφηγηθηκε την συζήτηση με τον μπαμπά της και η αντίδραση τους δεν ήταν και πολύ διαφορετική από τη δική της . Μετά από λίγο ο max αποφασίζει να σπάσει τη σιωπή.
Max: παιδιά νομίζω βρήκα την καλοκαιρινή μας περιπέτεια.
Οι όλοι γύρισαν πάνω του χωρίς να πιστεύουν στα αυτιά τους προσπαθώντας ακόμα να ξεπερασουν το σοκ.
YOU ARE READING
Το Απαγορευμένο Δάσος
HorrorΤο Beaconhills είναι ένα μικρό χωριό που βρίσκεται στην Αμερική.Σε αυτό το χωριό όμως υπάρχει ένα δάσος...Αλλά όχι ένα συνηθισμένο δάσος. Ένα δάσος σκοτεινό με ψηλά δέντρα. Οι κάτοικοι του χωριού το αποκαλούσαν το απαγορευμένο δάσος λόγω των πραγμά...