Emma:Οχι δεν μπορεί να είναι νεκρός. Δεν είναι δυνατόν. Πρώτα ο Jack και μετά ο max? Ποιος θα είναι ο επόμενος?
Oliver:Πρέπει να καλέσουμε ασθενοφόρο να κάνουμε κάτι δεν μπορούμε να τον αφήσουμε εδώ.
Ashley:μα τα κινητά μας δεν έχουν σήμα.
Oliver:να βγούμε έξω από το δάσος και να καλέσουμε ασθενοφόρο.
Ashley:πηγαίνετε εσείς εγώ μείνω με τον max.
Emma: Οχι δεν σε αφήνω μόνη σου.
Ashley:θα είμαι μια χαρά. Γρήγορα πηγαίνετε δεν έχουμε πολύ χρόνο
Oliver :Θα κάνουμε όσο ποιο γρήγορα μπορούμε.
Η Emma και ο Oliver έτρεξαν γρήγορα στην σκηνή αλλά πρώτου προλάβουν να πάρουν το κινητό τους άκουσαν ξανά τα ουρλιαχτά. Καποιος φώναζε για βοήθεια. Και στους δυο πέρασε από το μυαλό η χειρ θα ότερη περίπτωση.
Oliver: λες να είναι η ashley ?
Emma: Οχι και αυτή. Σε παρακαλώ Θεέ μου όχι η ashley. 5 λεπτά λειψαμε. Δεν μπορεί.
Oliver :πάμε γρήγορα να την βρούμε.
Τα παιδιά ακολούθησαν τα ουρλιαχτά αλλά δεν κατάφεραν να βρουν την ashley ούτε και το σώμα του max.
Emma:λες να τους πήρε το τέρας?
Oliver:Δεν. ..δεν ξέρω
Emma: Πρέπει να φύγουμε από αυτό το δάσος πρώτου πάρει και εμάς.
Oliver: Δεν μπορούμε να αφήσουμε τα παιδιά είναι φίλοι μας. Η ashley και ο Jack μπορεί να είναι ακόμα ζωντανοί.
Emma: ναι έχει δίκαιο. Δεν μπορούμε να τους αφήσουμε πρέπει να τους βρούμε. Και αυτοί το ίδιο θα έκαναν για εμάς.
Άκουσαν ξανά τα ουρλιαχτά. Έτρεξαν αμέσως προς την κατεύθυνση από όπου ακουγονταν. Ηταν σίγουροι ότι ήταν η ashley. Αν έφταναν γρήγορα θα προλαβαιναν να την σώσουν.
Έτρεχαν μέσα στην μαύρη νύχτα για περίπου 10 λεπτά μέχρι που τα ουρλιαχτά σταμάτησαν. Έψαξαν το μέρος για ίχνοι της ashley.Oliver: Emma πρέπει να το δεις αυτό.
Η Emma πλησίασε το μέρος όπου στεκοταν ο Oliver. Μπροστά της αντικρισε κάτι τρομερό. Ηταν η ashley ξαπλωμενη στο έδαφος φαινόταν αναισθητη. Κάτι της είχε επιτεθεί.
Emma:Ashley? Τι τις συνεβει? Τις επιτέθηκε το τέρας. Γιατί σε αυτή. Γιατί όχι σε εμάς. Το ηξερα ότι δεν έπρεπε να την αφήσουμε μόνηΟ Oliver είχε ταραχτει από αυτό το γεγονός και η Emma έβαλε ξανά τα κλάματα
Oliver:όλα...θα πάνε... καλά...μην ανησυχείς.
Emma: Οχι τίποτα δεν πάει καλά. Θα παιθανουμε όλοι. Όπως εκείνες οι οικογένειες και τα παιδιά. Δεν πρόλαβα ούτε καν να αποχαιρέτησω τους γονείς μου τους άφησα απλά ένα σημείωμα.
Άκουσαν βήματα από μακριά. Τα δύο παιδιά έτρεξαν όσο πιο γρήγορα μπορούσαν χωρις να κοιτανε πισω για να ξεφύγουν. Σταμάτησαν μόνο όταν νόμιζαν πως το τέρας τους είχε χάσει.
Emma: φτηνά την γλιτώσαμε. Πάει και η ashley. Τι θα κάνουμε? Η κολλητή μου είναι αναισθητη και το πιο πιθανό το τέρας τώρα να την σκοτώσει. Και μετά θα έρθει για εμάς.
Oliver:Κοιτα αν είναι να πεθανουμε τότε θα ήθελα να σου πω κάτι.
Emma:και εγώ θα ήθελα να σου πω πολλά. Ξεκίνα εσύ πρώτος όμως.
Oliver:θυμάσε σήμερα βράδυ όταν εροιμαζομασταν να πάμε για ύπνο?
Emma:ναι
Oliver: Ένοιωσα παράξενα. Κάτι που δεν είχα ξανάνοιώσει για σένα. Ένοιωσα ότι σε είχα ερωτευτεί.
Emma:και εγώ ένοιωσα το ίδιο. Νόμιζα ότι μόνο εμένα μου φάνηκε αβολη η ατμόσφαιρα.
Ο Oliver και η Emma κοιταχτηκαν για μερικές στιγμές. Ξαφνικά ο Oliver πλησίασε παραπάνω την emma. Πιο κοντά και πιο κοντά μέχρι που φιληθηκαν. Η Emma ένιωσε ότι ο χρόνος ξαφνικά σταμάτησε. Ένιωσε χαρούμενη και ξέχασε όσα συνέβησαν. Τελικά η ashley είχε δίκαιο σκέφτηκε. Ο Oliver ήταν ο πρίγκιπας της.
Τίποτα δεν θα τους χαλούσε την στιγμή εκτός....Emma:το άκουσες αυτό?
Oliver:ναι. Ακούστηκε σαν.....
Emma: το τέρας. Είναι εδώ. Ήρθε για να μας πάρει μαζί του ή ακόμα χειρότερα...... να μας σκοτώσει.
Oliver :αν αυτές είναι οι τελευταίες στιγμές τις ζωής μου χαίρομαι που τις πέρασα μαζί σου.
Emma: και εγώ. Σε αγαπάω Oliver.
Ο ήχος ακουγόταν όλα και πιο κοντά. Τα παιδιά ετρεμαν. Δεν είχαν την δύναμη για να τρέξουν. Ο Oliver εσκυψε πάνω από την emma για να την προστατέψει. Το τέρας ήταν πολύ κοντά τους. Τόσο κοντά που τα παιδιά μπορούσαν να ακούσουν την αναπνοή του. Και οι δύο έκλεισαν τα μάτια. Πάνω που περίμεναν ότι το τέρας θα τους επιτεθεί άκουσαν ξαφνικά ένα γέλιο. Τους φάνηκε πολύ γνωστό αυτό το γελιο. Ο Oliver γύρισε να δει ποιος ήταν.
Oliver: Jack?Max? Ashley?
أنت تقرأ
Το Απαγορευμένο Δάσος
رعبΤο Beaconhills είναι ένα μικρό χωριό που βρίσκεται στην Αμερική.Σε αυτό το χωριό όμως υπάρχει ένα δάσος...Αλλά όχι ένα συνηθισμένο δάσος. Ένα δάσος σκοτεινό με ψηλά δέντρα. Οι κάτοικοι του χωριού το αποκαλούσαν το απαγορευμένο δάσος λόγω των πραγμά...