part 10

101 12 0
                                    

Η Ashley ένιωσε σύγχυσμενη. Ο κολλητος της για τόσα χρόνια ήταν ερωτευμένος μαζί της? Αλλά εκείνη ήταν ερωτευμένη με τον άλλο κολλητό της? Τα είχε χάσει τελείως και το μόνο που μπόρεσε να πει ήταν:

Ashley: Δεν.... δεν ξέρω... δηλαδη θα το σκεφτώ...

Γύρισε πίσω και έτρεξε προς την κατασκήνωση τους.Γυρισε και ειδε τον max να την κοιταζει με ένα βλέμμα απορίας αλλά και στεναχωριας στο πρόσωπο του.

Όταν κοντεύε να φτάσει πίσω συνηδιτοποιησε τι μόλις είχε κάνει. Πως μπόρεσε να φύγει έτσι απότομα? Τι θα σκεφτεί ο max? Και αν χαλάσει η φιλια τους? Ένιωσε απαίσια. Θα έπρεπε να επανωρθωσει. Αλλά πως? Ένα μόνο μπορούσε να κάνει. Να μιλησει στο μόνο πρόσωπο που μπορούσε να εμπιστεύτει. Στο μόνο πρόσωπο που θα την καταλάβει. Στην Emma.
Πήγε στην σκηνή και έτρεξε στην Emma.

Ashley:Emma μπορώ να σου μιλήσω 2 λεπτά?

Emma: Ναι,βέβαια. Έμαθες τα νέα? Το κορίτσι ξύπνησε και είναι καλά. Τώρα πρέπει απλά να βρούμε τρόπο να φέρουμε πίσω την μνήμη της για να μας πει τι της συνεβει.

Ashley: Ωραία,χαίρομαι που ειναι καλα αλλά πρέπει να σου μιλήσω για κάτι.

Emma:Εντάξει, εντάξει έρχομαι.
Τα δύο κορίτσια πήγαν λίγα μέτρα πιο μέσα στο δάσος και η Ashley της αφηγηθηκε τα πάντα που συνέβησαν με τον Jack.

Ashley: και μετά όταν σας είπα ότι θα πάω στο δάσος πήγα για να σκεφτώ λίγο μόνη μου...

Emma: ναι το κατάλαβα αυτό. Πότε δεν πας κάπου μόνη σου.

Ashley: Μην με διακόπτεις. Άσε μεν να τελειώσω πρώτα αυτό που θέλω να πω.
Όπως περπατουσα άκουσα κάποιον πίσω μου να περπατάει. Στην αρχή φοβήθηκα αλλά μετά είδα τον max και τον ρώτησα τι θέλει και με ακολουθεί. Και μου ρώτησε αν ... θα ήθελα να γίνω το κορίτσι του.

Emma:Τι? Πλάκα κάνεις έτσι?

Ashley: Γιατι ? Emma μήπως υπάρχει κάτι που πρέπει να ξέρω?

Emma: Ίσως....

Ashley: Για λεγε.

Emma:Ίσως να είχα μια κουβεντούλα με τον Jack. Και να μου είπε κάποια πράγματα για σένα.

Ashley: Emma μην με κοροϊδευεις. Για λεγε τι έγινε στα αλήθεια?

Emma: Δεν σε κοροϊδεύω. Είναι αλήθεια. Είπε ότι άρχισε να έχει αισθήματα για σένα.

Ashley: σοβαρά? Emma είσαι η καλύτερη κολλητή που μπορούσα να ζητήσω.

Emma: ήρεμα δεν έκανα τίποτα εγώ. Άσε με να τελειώσω. Ο Jack με ρώτησε αν είχες αισθήματα για αυτόν και του είπα ότι δεν έχεις αναφέρει ποτέ κάτι τέτοιο αλλά όπως φαίνεται θα πρέπει να πάω να τον ενημερώσω.

Ashley: Και τι περιμένεις?

Η Ashley ήταν τόσο χαρούμενη που σχεδόν θα άρχιζε να χοροπηδαει από την χαρά της. Αλλά την συγκρατησε η Emma.

Emma: ήρεμα είπαμε. Θα προδοθεις μόνη σου.

Ashley: ναι έχεις δίκαιο.

Emma: και με τον max τι θα γίνει.

Ashley: τον ξέχασα τελείως. Τι θα κάνω. Τον άφησα στο δάσος χωρίς απάντηση. Τα έκανα θάλασσα. Ωχ οχι τι θα γινει αν χαλάσει η φιλια μας?

Emma:Μην είσαι ανόητη.Αν είναι πραγματική φιλιά δεν θα χαλάσει έτσι εύκολα. Απλά θα του μιλήσεις και θα του εξηγήσεις τι έγινε και όλα θα είναι μια χαρά.

Ashley: και αν δεν είναι?

Emma: Θα είναι θα το δεις.

Oliver:Παιδιά ελάτε να δείτε.

Τα κορίτσια έτρεξα στη σκηνή τους και βρήκαν τον Oliver και τα αγόρια.

Emma:Τι συμβαίνει?

Oliver:Βρήκα αυτό στο πορτοφόλι της κοπέλας.

Ashley: και που βρήκες το πορτοφόλι?

Oliver:στην τσέπη της αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

Emma:βρήκες την ταυτότητα της?

Oliver: ναι που σημαίνει

Ashley:που σημαίνει ότι θα μάθουμε επιτέλους το όνομα της.

Oliver: Οχι μόνο. Ίσως αν της πούμε το όνομα της να την βοηθήσουμε να βρει την μνήμη της και να μας πει τι της συνεβει και τότε θα λύσουμε το μυστήριο του δάσους.

Emma: κάποιος βιάζεται πολύ εδώ πέρα. Περιμένε να βρει την μνήμη της πρώτα.

Ashley:και ποιο είναι το όνομα της να τελειώνουμε?

Oliver: Victoria Posey.

Το Απαγορευμένο ΔάσοςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang