Η Jessica είχε ανοίξει τα μάτια αλλά δεν έβλεπε πολύ καλά. Κοίταξε γύρω της και ειδε την Vicky. Χάρηκε που την είδε αλλά δεν μπορούσε να το εκφράσει στην κατάσταση που βρισκόταν.
Vicky: Jessica? Δεν το πιστεύω. Είσαι καλά? Μίλησε μου. Πες κάτι. Τι έγινε?Η μάλλον να μου τα διηγηθεις αυτά αργότερα. Τώρα πρέπει να σε βγάλουμε από εδώ μέσα.
Ashley: Αν θέλεις να βγούμε από εδώ μεσα ζωντανοι ελατε πριν γυρίσει ο ψυχοπαθης.
Η Jessica έκανε μια προσπάθεια να σηκωθεί αλλά δεν τα κατάφερε και στηριχτηκε πάνω στην Vicky.
Oliver:Έχει δίκαιο η Ashley πρέπει να φύγουμε. Αλλά επειδή τα κορίτσια δεν μπορούν να σταθουν μόνες τους θα πάρω εγώ την Emma με την βοήθεια της Ashley και ο Max με την Vicky θα πάρουν την Jessica. Jack εσύ θα προχωράς μπροστά με τον φακό και να μας ενημερώνεις αν είναι ελεύθερο το πεδίο.
Jack:Ένα μικρό προβληματάκι. Τι θα κάνουμε αν βρεθεί μπροστά μας ο ψυχοπαθης?
Max: Θα τρέξουμε όσο μπορούμε ή στην χειρότερη περίπτωση θα χρειαστεί να τον αντιμετωπίσουμε. Ας ελπίσουμε πως δεν θα χρειαστεί το δεύτερο, και τώρα ας μην χάνουμε άλλο χρόνο ξεκινάμε.
Η Ashley με τον Oliver πήραν την emma και η Vicky και ο max την Jessica όπως είχαν συμφωνήσει και άρχισαν να προχωρανε προς την καταπακτη. Πρώτος βγήκε ο Jack έλεγξε αν όλα ήταν εντάξει και έκανε νόημα στους άλλους να έρθουν. Ύστερα βγήκε η Vicky και βοήθησε τον max να ανεβάσει την Jessica και τελευταίοι βγήκαν η Ashley με την Emma και τον Oliver.
Έκλεισαν την καταπακτη όσο πιο αθόρυβα μπορούσαν έτσι ώστε να μην δημιουργηθεί κανένας θόρυβος και να τους ακούσει ο ψυχοπαθης.
Έκαναν να κουνηθουν προς την πόρτα αλλά άκουσαν την άκουσαν να ανοίγει. Κρυφτηκαν γρήγορα όπου βρήκαν και προσπαθησαν να μην κάνουν κανένα απολύτως θόρυβο. Σκέφτηκαν ότι κάτι έπρεπε να κάνουν. Ήρθε η στιγμή που κάνεις δεν ήθελε. Έπρεπε να τον αντιμετωπίσουν.
Ο ψυχοπαθης μπήκε στο δωμάτιο κοιτάζοντας γύρω γύρω ελέγχοντας το πεδίο.Τα αγορια κοιταχτηκαν μεταξύ τους προσπαθώντας να βρουν κάτι να τον κτυπησουν που θα τον φέρει αναισθητο. Είδαν ένα παράξενο σιδερένιο εργαλείο σε ένα πάγκο στην άλλη πλευρά του δωματίου. Χρειαζόνταν ένα αντιπερισπασμο. Ο Oliver πήρε μια πέτρα που βρήκε στο πάτωμα και την πέταξε για να τραβήξει την προσοχή του ψυχοπαθη όμως τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα περίμενε. Ο ψυχοπαθης τον είδε και στράφηκε προς τα πάνω του γελώντας.
Ψυχοπαθης: Νομίζες ότι θα την πατήσω με ένα τέτοιο κόλπο? Δεν έχετε που να πάτε ούτε εσύ ούτε οι φίλοι σου. Θα σας σκοτώσω όλους.
Ο ψυχοπαθης είχε στραμμένη την προσοχή του και πλησίαζε τον Oliver.Ο Jack βρήκε την ευκαιρία, βγήκε γρήγορα από την κρυψώνα του χωρίς να κάνει κανένα θόρυβο. Έτρεξε προς την άλλη μεριά του δωματίου πήρε το εργαλείο,πλησίασε τον ψυχοπαθη και τον χτύπησε με όλη του την δύναμη στο κεφάλι. Έπεσε απότομα στο πάτωμα.
Max: Ελάτε να φύγουμε πριν ξυπνήσει. Δεν θα μείνει αναισθητος για πολύ ακόμα. Τα παιδιά βγήκαν γρήγορα από την πόρτα και μπήκαν στο δωμάτιο με τα μηχανήματα. Κινηθηκαν γρήγορα προς το τούνελ αλλά τους φάνηκε ότι άκουσαν τον ψυχοπαθη να σηκώνεται. Έτρεξαν όσο πιο γρήγορα μπορούσαν και έφτασαν στο τέλος του τούνελ.
Ashley:Είναι πολύ ψηλά δεν φτάνουμε.
Oliver: Jack θα σου δώσω οθηση να ανεβεις προς τα πάνω και να μας βοηθήσεις να ανεβουμε και εμείς. Εντάξει?
Jack:Εντάξει.
Ο Oliver βοήθησε τον Jack να ανέβει και ακολούθως ανέβασε τον Oliver και τους υπόλοιπους. Νόμιζαν ότι είχαν χάσει τον ψυχοπαθη μέχρι που τον είδαν να βγαίνει από την καλύβα,ήξερε ότι δεν θα τους προλαβαίνε αν προσπαθούσε να βγει από το τούνελ.
Τα παιδιά συμφώνησαν να πάνε από διαφορετικές κατευθύνσεις έτσι ώστε ο ψυχοπαθης να μην ξέρει από που είναι η κατασκήνωση τους και ότι θα συναντηθούν εκεί. Η Ashley πήγε με τον Oliver και την emma η οποία τώρα μπορούσε να σταθεί στα πόδια της και μόνη της και ο max με την Vicky και την Jessica. O Jack πήρε τον συντομότερο δρόμο για την κατασκήνωση.Έφτασε εκεί πρώτος αλλά δεν περίμενε να έρθουν και οι υπόλοιποι. Πήρε το κινητό του και προσπάθησε να καλέσει την αστυνομία. Μάταια όμως. Είχε ξέχασει οτι δεν είχε σήμα. Άρχισε να κατευθύνεται έξω από το δάσος προσπαθώντας να πάρει σήμα.
Βγήκε σχεδόν τελείως έξω στο δάσος όταν επιτέλους κατάφερε να καλέσει βοήθεια.
Jack: Ναι? Αστυνομία? Πρέπει να έρθετε στο απαγορευμένο δάσος αμέσως υπάρχει ένας ψυχοπαθης εδώ πέρα.
Αστυνομία: Τι λέτε? Ποιο απαγορευμένο δάσος? Φάρσα μας κάνετε?
Jack: Κοιτάξτε η κατάσταση είναι σοβαρή. Πρέπει να έρθετε στο απαγορευμένο δάσος τώρα. Υπάρχει ένας ψυχοπαθης στο δάσος ο οποίος απαγαγει παιδιά. Δεν σας κάνουμε φάρσα ελάτε εδώ γρήγορα.
Αστυνομία: Έχουμε ελέγξει το δάσος πολλές φορές και δεν βρήκαμε τίποτα.
Jack: Ελάτε σας παρακαλώ. Δεν είναι φάρσα. Η καλύβα του είναι στην καρδιά του δάσους για αυτό δεν την είδατε ποτέ.
Αστυνομία: Εντάξει. Εντάξει ερχόμαστε.
Jack: Κάντε γρήγορα.
Ο Jack έκλεισε το τηλέφωνο και περίμενε νευρικός την αστυνομία.
أنت تقرأ
Το Απαγορευμένο Δάσος
رعبΤο Beaconhills είναι ένα μικρό χωριό που βρίσκεται στην Αμερική.Σε αυτό το χωριό όμως υπάρχει ένα δάσος...Αλλά όχι ένα συνηθισμένο δάσος. Ένα δάσος σκοτεινό με ψηλά δέντρα. Οι κάτοικοι του χωριού το αποκαλούσαν το απαγορευμένο δάσος λόγω των πραγμά...