Την επόμενη μέρα τα παιδιά συναντήθηκαν στην αγαπημένη τους καφετέρια για να σκεφτούν ποια πράγματα θα έπαιρναν μαζι τους.
Emma:Λοιπον πρεπει να σκεφτουμε τι ια παρουμε μαζι μας.θα χρειαστούμε σίγουρα 2 σκηνές μια για εμένα και την Ashley και μια για εσάς.
Max:Οχι θα πάρουμε μια μεγάλη σκηνή για να μπορούμε να σας προστατέψουμε.Την σκηνή θα την φέρω εγώ μαζι με υπόστρωμα.
Ashley:Εγώ η Emma θα φέρουμε προμήθειες φαγητού για τις μέρες που θα μείνουμε εκεί.
Oliver:Εγώ θα φέρω τα sleeping bag μαζι με κουβέρτες,μαξιλάρια και φακούς.
Jack:Εγώ θα φέρω τα αναψυκτικά και το νερο που θα χρειαστούμε.
Emma:Που θα τα πάρουμε ολα αυτα όμως;Στα σπίτια μας δεν μπορούμε να τα κρύψουμε.
Jack:θα τα πάρουμε στην αποθήκη μου.Εκεί δεν μπαίνει κανενας εκτός απο εμάς.
Ashley:Πως θα το πούμε στους γονείς μας όμως;Δεν θα μας αφήσουν να πάμε.
Oliver:Δεν θα τους το πούμε.Μεθαύριο το πρωί που ακόμα όλοι θα κοιμούνται θα πάμε στην αποθήκη του Jack και θα φύγουμε.
Max:Θα γράψουμε ο καθένας μας ενα σημείωμα στους δικούς μας για να μην ανησυχούν.
Η παρέα χωρίστηκε για να πάει ο καθένας στο σπίτι του γιατί είχε βραδιάσει για τα καλά.Γύρω στις 17:30 η Ashley, η Emma και ο Jack πήγαν στο Supermarket για να πάρουν τα απαραίτητα για την κατασκήνωση τους.
Αγόρασαν ξηρούς καρπούς,φρυγανιές, ζελέ,μέλι,μερέντα,φρούτα,καφέ,γάλα,χυμούς,μπόλικο νερό και άλλα πράγματα που χρειαζόταν.
Μετά τα πήραν ολα στην αποθήκη του Jack όπου τους περίμεναν εκεί ο Oliver και ο Max.
Max:Τα πήρατε ολα;
Emma:Ναι τα πήραμε ολα μείνε ήσυχος.
Τα παιδιά είχαν συνεννοηθεί μεταξύ τους τι θα έγραφαν στους γονείς τους.Το σημείωμα θα έγραφε:Μαμα και μπαμπά μαζί με τα παιδιά αποφασίσαμε να πάμε να λύσουμε το μυστήριο του Απαγορευμένου Δάσους.Μην ανησυχείτε για μενα έχουμε αγοράσει φαγητό,νερο και οτι αλλο χρειαζόμαστε.Μην μας ψάξετε και μην έρθετε στο Δάσος. Θα γυρίσω σύντομα στο σπίτι,Σας το υπόσχομαι.Σας αγαπώ πολύ.
Αυτα εγραπσαν τα παιδιά και ετοίμασαν τα πράγματα τους.Άφησαν το σημείωμα στο τραπέζι της κουζίνας και έφυγαν όλοι για την αποθήκη η ωρα 4 το πρωί.
YOU ARE READING
Το Απαγορευμένο Δάσος
HorrorΤο Beaconhills είναι ένα μικρό χωριό που βρίσκεται στην Αμερική.Σε αυτό το χωριό όμως υπάρχει ένα δάσος...Αλλά όχι ένα συνηθισμένο δάσος. Ένα δάσος σκοτεινό με ψηλά δέντρα. Οι κάτοικοι του χωριού το αποκαλούσαν το απαγορευμένο δάσος λόγω των πραγμά...