Ashley:Μου κάνετε πλάκα έτσι;Πείτε πως μου κάνετε πλάκα...Αποκλείεται να μου λέτε αλήθεια...Emma που είσαι??
Η Ashley δεν πίστευε αυτό που τις ειπαν τα αγόρια .Αλλα μόλις είδε τον φακό της κολλητης της ήταν έτοιμη να καταρρεύσει.
Max:Ashley ηρέμησε όλα θα πάνε καλά θα την βρούμε και θα την φέρουμε πίσω ασφαλής.Αυριο θα πάμε να την ψάξουμε ξανά.
Jack:Θα έρθω μαζί σου Max καλύτερα να μείνει εδώ ο Oliver με τα κορίτσια.
Oliver:Θα έρθω δεν πρόκειται να μείνω με σταυρωμένα τα χέρια.Για την Emma κάνω τα πάντα ακόμα και να θυσιάσω την ζωή μου.
Η Ashley είχε πάθει υστερία μάζεψε γρήγορα μερικά πράγματα που της φάνηκαν χρήσιμα και πριν αρχίσει να τρέχει είπε.
Ashley:Εγώ δεν θα περιμένω μέχρι αύριο πάω να την βρω μόνη μου.
Max-Jack:Ashley περίμενε
Τα δύο αγόρια κοιταχτηκαν και άρχισαν να τρέχουν για να την προλάβουν. Λίγα μέτρα πριν το σημείο που βρίκαν την Victoria ο Jack την άρπαξε σαν σακί με πατατες αλλά η Ashley τον χτυπούσε και ούρλιαζε να την αφήσει κάτω.
Μετά από κανένα μισάωρο έφτασαν στην σκηνή και ένας εξ οργισμένος Oliver πήρε τον λόγο.
Oliver:Πας καλά κοπέλα μου??Θέλεις να σκοτωθείς μόνη σου?Δεν ξέρουμε τι υπάρχει εκεί έξω πρέπει να είμαστε προσεκτικοί.
Ashley:Αν δεν με σταματούσε ο Jack μπορεί και να την είχα βρει.
Max: Ashley πρέπει να μείνουμε ενωμένοι. Υποσχεσου πως δεν θα φύγεις ξανά μέχρι να προετοιμαστουμε.
Ashley:Υπόσχομαι δεν θα το ξανακάνω.
Victoria:Παιδιά συγνώμη που σας ενοχλώ τώρα αλλά κάτι θυμήθηκα.
Τα μάτια όλον φωτιστικαν γιατί θα είχαν νέα στοιχεία για το δάσος και ίσως να μάθαιναν τι υπάρχει εκεί μέσα.
Jack:Τι θυμήθηκες πες μας Victoria.
Oliver:Θυμήθηκες τι σε φυλακησε?
Victoria:Εμ...Ναι.Σε αυτό το δάσος δεν υπάρχει τέρας αλλά ένας άνδρας που φορούσε πάντα μια μάσκα.
Τα λόγια του κοριτσιού τους ξαφνιασαν γιατί νόμιζαν πως στο δάσος υπήρχε ένα τέρας και όχι άνθρωπος.
Oliver:Αν είναι άνθρωπος τότε πρέπει να βρούμε την Emma το συντομότερο δυνατόν μπορεί να βρίσκεται σε κίνδυνο.
Max:Παιδιά από εδώ και πέρα θα ήταν καλύτερα να μένει κάποιος ξύπνιος για να προσέχει τα πράγματα μας,αυτός ο άντρας μπορεί να ξέρει που βρισκόμαστε . Πρέπει να προσέχουμε περισσότερο από όσο πριν . Vicky θυμήθηκες κάτι άλλο? Μήπως από που δραπέτευσες ?
Victoria : Κάπου στο δάσος... υπάρχει μια καλύβα.
Jack: Ευχαριστούμε μας βοηθησες πολυ Vicky. Δεν σε πειραζει να σε λέμε Vicky έτσι δεν είναι?
Vicky:Οχι καθόλου.
Oliver:Λοιπον πρεπει να αποφασίσουμε ποιος θα μείνει ξύπνιος απόψε.
Ashley: Θα μείνω εγώ.
Jack:Γιατι τόση προθυμια Ashley?Τι σκαρωνεις?
Ashley: Τίποτα,απλά θέλω να μεινω εγώ ξύπνια για σήμερα.
Max:Θα μείνω μαζί της για να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα προσπαθήσει να το ξανασκασει.
Το βράδυ πλησίαζε και τα δύο παιδιά πήραν καφέ και μερικά σνακ για να τους κρατήσουν ξυπνιους.
Το δάσος την νύχτα ήταν τόσο ήρεμο που ακουγόταν μόνο οι ανάσες τους. Κάποια στιγμή ο Max μίλησε.
Max:Ashley να σε ρωτήσω κάτι που με τρώει εδώ και ώρα?
Ashley:Ναι ρώτα ότι θέλεις.
Max:Τι γίνεται με εσένα και τον Jack?
Ashley:Εμμ...Εγώ και ο Jack....τα φτιάξαμε.
Max:Δεν το πιστεύω που προτιμάς αυτόν αντί εμένα. Όμως καταλαβαίνω. Εσύ επιλέγεις.
Το βλέμμα του Max ήταν θυμωμένο αλλά και λυπημένο. Όμως ήταν φίλη του και δεν της κρατούσε κακία.
Μετά από λίγο,όταν ο max δεν κοιταζε η ashley βρήκε την ευκαιρία της. Πήρε ενα κλαδί από κάτω και κτυπησε τον max στο κεφάλι. Πήρε την τσάντα της την οποία είχε ετοιμάσει από πριν και είχε κρύψει πίσω από ένα δέντρο και ξεκίνησε να τρέχει προς το δρόμο που βρήκαν τη Vicky.
Έτρεχε για πολύ ώρα χωρίς κανένα ίχνος. Όμως θα συνέχιζε δεν θα εγκαταλείπε την κολλητή της. Όχι ετσι απλα. Άρχισε να ψάχνει για μια καλύβα,μάταια όμως. Προς έκπληξη της βρήκε μια λίγο πιο πέρα. Έλεγξε ότι το πεδίο ήταν ελεύθερο και κατευθυνθηκε προς τα εκει.
Καθώς περπατουσε σκονταψε πάνω σε ένα κλαδί. Μπροστά της άνοιξε κάτι σαν μυστικό πέρασμα. Ένα τούνελ κάτω από τη γη. Έμεινε να το κοιταζει απορωντας τι γυρεύε εκεί. Ξαφνικά είδε το φως στην καλύβα να ανοίγει και έναν άντρα να βγαίνει έξω. Φοβισμενη ότι θα την δει και χωρίς άλλη επιλογή ,μαζέψε όλο της το θάρρος και πηδηξε μέσα στο τούνελ.
ESTÁS LEYENDO
Το Απαγορευμένο Δάσος
TerrorΤο Beaconhills είναι ένα μικρό χωριό που βρίσκεται στην Αμερική.Σε αυτό το χωριό όμως υπάρχει ένα δάσος...Αλλά όχι ένα συνηθισμένο δάσος. Ένα δάσος σκοτεινό με ψηλά δέντρα. Οι κάτοικοι του χωριού το αποκαλούσαν το απαγορευμένο δάσος λόγω των πραγμά...