(wrong) issues

522 65 46
                                    

  "Sevişmek istiyorsan benimle sevişebilirsin Yoongi, ama istemezsen de baban bunun için yanlış bir seçim olur."

Yoongi'nin parmakları son zamanlarda olduğu gibi klavye üzerinde hızlıca harflere dokunduğunda arama motorunda çıkan şeyleri seslice tekrarladı.

"Daddy issues."

Hoparlörün açık olduğunu unutmuştu o an, bunu hatırlatan ise dediği kelime üzerine saçma sapan çene çalan Hoseok'tu.

"Tamam, babanı elde etmek zor olacak. Bu arada, Daddy issues kızlar için değil-"

Konuşma tam da çok uzamadan biri tarafından bölündü.

Namjoon, sahtece boğazını temizleyip mırıldandı.

"Yoongi?"

Hâlâ hatta olan Hoseok'tan bir küfür duyuldu.

"Siktir."

Ardından Yoongi çarpılmışçasına duraksadı, tekerlekli sandalyesinde yavaşça döndü babasına.

İstemeye istemeye babasının yüzüne bakarken kıpkırmızı yüzü, Hoseok çenesini tekrar açmıştı.

"Şey, Namjoon hyung, ajusshi, sensei, Namjoon-san, kendinize iyi bakın. Beni annem çağırıyor da."

Ardından telefondan Hoseok'un konuşmayı kapattığına dair bir 'bip' sesi geldi.

Oda sessizliğe gömülürken Yoongi başını eğerek ölmeyi diledi.

Babası her şeyi duymuştu.

Yanlış anlaşılmalar, çığ gibi çoğalmış, büyümüştü.

Şimdi de bunlara bir yenisi ekleniyordu.

Namjoon ağzını araladı, ardından bir an için vazgeçip arkasını döndü odadan çıkmak üzere.

Yoongi'nin gözleri utançtan dolarken elleri diz kapaklarına yerleşti.


"Katlanılamaz bir utanç."

Fısıldadı kendi kendine, daha sonra uzaklaşmasını beklediği adımların tahminlerini gerçekleştirmediğini fark etti.

Başını kaldırarak ona doğru yaklaşan babasına baktı oğlan, ardından başını hızlıca yere eğmişti tekrar.

"Bana bak, Yoongi."

Namjoon odanın köşesindeki katlanılabilir tabureyi çekip Yoongi'nin yanına yerleşirken Yoongi başını iki yana salladı.

Namjoon ısrarla mırıldandı.

"Bana bak, bugün tercihlerini öğreneceğiz."

Yoongi'nin gözlerini büyütmesi ve babasına bakması bir olmuştu.

Namjoon oğlanın önündeki laptop'un touch pad'inde parmağını gezdirerek yeni bir sekme açtı.
Daddy issues sekmesini kapattı ardından, klavyede dolandı parmakları hızlıca.

Yoongi utançtan öleceğini sandı.

Ayrıca rezil olması bir yana, gizlediği tek sırrı açığa çıkmıştı.

"Porno."

Namjoon normal bir şeymiş gibi mırıldanarak oğluna baktı ve yaşlardan nemlenmiş yanağını okşadı boştaki eliyle, ki bu kısa sürmüştü.

"Sanırım babanla porno izlemen tuhaf olabilir lakin bundan çok daha tuhaf şeyler yaşıyoruz sanırım."

Yoongi'deki utanç ve ölme isteğine dakikada bir güncelleme geliyor, utanç ve ölme isteği artarak Yoongi'yi bunaltıyordu.

Namjoon karşısına çıkan ilk lezbiyen pornosunu açarak kollarını birbirine doladı.

Sevişen iki sarışın vardı, ikisi de çok güzeldi ki Yoongi ona soran gözlerle bakarken Namjoon bayanları izleyemiyordu.

"İzle."

Komutunun ardından Yoongi mırıldandı.

"Midemi bulandırıyorlar."

Namjoon acı bir şekilde gülümseyerek tekrar bir şeyler arattı.

Yoongi babasının yüzüne bakarken birden duyduğu erkek inlemeleriyle gözleri ekrana kaymıştı.

Namjoon bir gay pornosu açmıştı.

Yoongi ise bir bela açmıştı başına.

Yoongi gözlerini hâlâ ekrandan çekmezken ikilinin ön sevişmeyi bitirdiklerini biliyordu artık.

Yoongi huzursuzca tüm bedenini laptop'a doğru çevirdi ve dudağını dişledi istemsizce.

Eli streslice bacağında dolanmaya başlamıştı ki mırıldandı babasına.

"Kapat lütfen."

Namjoon onaylamaz mırıltılar çıkarırken Yoongi parmaklarını touchpad'te dolandırıp pencereyi kapattığından elleri ile yüzünü örttü.

"Tanrım, bana tercihlerimin farkında olmak için başka bir yol sunabilirdin baba, lanet..."

Yoongi mırıldanırken Namjoon onun bu haline karşın elini oğlunun sırtına yerleştirip parmaklarını yavaş yavaş dolaştırdı sırtında.

"Haklısın Yoongi, ne yapması gerektiğini bilmeyen bir babayım."

Yoongi babasının bu sözü üstüne cevap vermedi. Bunun üzerine Namjoon devam etti.

"Ne yapmalıyım Yoongi?"

Yoongi yutkunarak mırıldandı, yüzünü ellerine gömdüğünden dolayı sesi boğuk çıkıyordu.

"Yaşıtlarının izlemediği lez-"

"Yapman gereken şeyler tamamen farklı, benim yapmanı istediğim şeyler tamamen farklı..."

Namjoon tekrar sordu Yoongi utanç içerisinde ölmek üzere iken.

"Peki ne yapmamı istiyorsun Yoongi?"

Yoongi suç sikik durumun içinde artık bir şeyleri saklamanın daha da boktan olacağını düşünerek mırıldandı.

"Beni öpmeni, baba."




Hiç bir bölüm zerre içime sinmiyor

Bu yüzden lütfen yorum bırakın ki  neyi sevdiğinizi, sevmediğinizi, beğenmediğinizi bilerek yazayım minnoşlar!

Umarım beğenmişsinizdir

 secluded // NamGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin