Yoongi tekrar etti onu sevdiğini.
"Seni seviyorum."
Namjoon'un kolları belinden çözülürken başını kaldırdı ve büyüğünün gözlerine baktı iç çekerek.
"Seni seviyorum."
Namjoon önce oğlunun bu haline güldü, ardından ise bir elini yüzüne doğrulttu oğlanın.
Namjoon'un parmakları oğlanın porseleni andıran tenini okşamaya başlarken içi ürperdi oğlanın, bu yabancı durum ile.
Kalbi yerinden çıkacakmış gibiydi, kalp atışlarının sesi de duyuluyordu ona göre.
Kendine gelmek için derin bir nefes aldı, babasının kokusu dolarken burnuna, bu onun işini kolaylaştırmadı.
Babası ona gittikçe daha yakın oluyordu fiziksel açıdan ve Yoongi'nin hızlıca inip kalkan göğsü babasının bedeni ile birleşti.
Tıpkı dudaklarının dudakları ile birleştiği gibi.
Namjoon dudaklarını oğlanın ince ve solgun dudaklarına sürtüp geri çekildikten sonra mırıldandı.
"Özür dilerim, Yoongi. Seni seviyorum."
Yoongi'nin kaşları çatılırken, heyecandan ne ara yumruk yaptığını bilmediği ellerini araladı,
"Yanlış bir şey yok artık..."
ardından elleri ile büyüğünün yüzünü kendi yüzüne yakınlaştırdı ve öptü onu sanki son öpücüğünü veriyormuşçasına, sevdiği adama.
Ki aslında ilk öpücüğüydü onun.
Belki de ileride ilklerinin hepsi bu adamla olacaktı.
Babasıyla.
Ne tuhaf ama.
//
Yoongi, beceriksiz dudaklarını büyüğünün dudaklarından çektiğinde cesareti bir anda yok olup gidivermişti.
Geriye kalan ise, mutluluktan ve utançtan kulakları kızarmış bir oğlandı.
Namjoon ise boşvermişti.
Seviliyordu, kendini bu sevgiye layık bile görmüyordu, hatta suçluluk duyuyordu lakin o da seviyordu işte.
Dudakları birlikteyken doğrulamıştı bu hissi.
Kalbi en az Yoongi'nin kalbi kadar hızlı atıyordu.
Sonunda kendi kendine gülmeyi bırakarak utançla yere bakan oğluna yöneltti bakışlarını.
Hâlâ dibindeydi, ki bu yüzden onun omzuna kolunu atarak kafasını kendi göğsüne yaslaması kolay olmuştu.
Ardından ise minik bir buse bırakmıştı mis kokulu saçlara.
Yoongi çekinerek sarıldı babasına, bu ayrı bir anlam içeriyordu.
Baba-oğul sarılması değil de iki sevgilinin sarılması gibi.
××
Kısa oldu ama bunu telafi etmek adına yarın yahut ertesi gün (söz vermeyeyim) yeni bölüm atmaya çalışacağım, bizimle kalın~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secluded // NamGi
FanfictionGözlerden uzak insanlar, göze batmayan yanlışlar. -Pamyu-san✨