👑1👑

44 2 0
                                    

Merhaba bu benim kısmen ilk hikayem inşallah beğenirsiniz

Yeni bir gün...ve yine bir uyanma taktiği " Huzur hadi öğlen oldu yahu!" Evet ben öğlene kadar uyurum çünkü bugün yaz tatilinin son günü ve ben daha formamı almadım. " Tamam anneeee!" Yataktan düşerek kalktıktan Sonra banyoya gittim ve kısa bir duş aldım.

(Huzurun giydikleri 👆🏼👆🏼)Sade bir makyaj yaptıktan Sonra sandaletlerimi giyip evden çıktım gideceğim mağaza fazla uzak olmadığı için yürümeyi tercih ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Huzurun giydikleri 👆🏼👆🏼)
Sade bir makyaj yaptıktan Sonra sandaletlerimi giyip evden çıktım gideceğim mağaza fazla uzak olmadığı için yürümeyi tercih ettim. Bu arada sizinle tanışmadım ben Huzur özkelekçi bu sene son sınıfa geçtim babam doktor annem eczacı ablamda hukuk okuyor ben mi daha karar veremedim hangi mesleği seçmeye. Bu sene benim için çok önemliymiş bu yüzden bir koleje başladım. Altındağ koleji tek duam zengin şımarıklarının olmaması. Mağazaya geldiğimde direk okul formasını aldım.

(Okul forması👆🏼👆🏼)Aslında formam güzeldi karşıdan karşıya geçerken birden korna sesi geldi sağıma baktığımda lüks bir arabanın bana doğru gelindiğini gördüm o anki şokla gözlerimi kapatıp yerimde kaldım arabanın bana çarpmasını beklerken ani f...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Okul forması👆🏼👆🏼)
Aslında formam güzeldi karşıdan karşıya geçerken birden korna sesi geldi sağıma baktığımda lüks bir arabanın bana doğru gelindiğini gördüm o anki şokla gözlerimi kapatıp yerimde kaldım arabanın bana çarpmasını beklerken ani fren sesi duydum. Tek gözünü açıp arabaya baktığımda arabanın tam önümde durduğunu fark ettim. Oha anasını Mercedes-Benz AMG GT bana çarpacaktı ya öteki dünyada biraz havam olurdu. Ne saçmalıyorum ben ya arabadan bir hışımla inen taşa baktım arabasının önünü kontrol etti lan burda ölecek olan benim taş meteor artık her neyse kızgın bir şekilde bana bakmaya başladı bende aynı kızgınlıkla ona baktım " Ne yapmaya çalışıyorsun sen aptal kız" aa o bana hakaret mi etti yoksa banamı öyle geldi evet aptal kız sana hakaret etti bir iç sesim eksikti neyse seninle Sonra ilgileneceğim " Aa adama bak be asıl sensin aptal,sakdel insan bir özür diler...ah pardon insan dedim sen insan değildin değil mi?" Çocuğun birden çenesi kasıldı vallah tırsmadım değil ha çok pis bakıyor ya birden kolumu tutup kendine çekince korkum daha çok arttı " Banak bak kızım almıyım seni ayağıma" ne ne duyamadım neyini duyamıycan kız seni tehdit etti ya hı anladım bende o anki deli cesaretiyle erkekliğine geçirip arkama bakmadan kaçtım arkamdan bağırıyordu aman allahım nolur yakalamasın yaklarsa varya ormana götürür tecavüz eder 102 yerimden bıçaklar ve yakar oha be ne attım öyle arkama baktığımda benim peşimden geldiğini gördüm lan git lan gelme peşimden  " Ya gitsene sen gelme peşinden Salak herif" diye bağırdım tabi hızımızda artırdım " Şimdi seni yakaladığımdada aynı şeyi diyecekmisin küçük kız" diye bağırdı sensin küçük kız hı haspam evimizin önüne geldiğimde arkamı döndüm ve çocuğa dil çıkardıktan Sonra eve girdim. kapıya yaslanıp nefesimin düzene girmesini bekledim.

PAZARTESİ SABAHI
Memonun çalmasıyla güne uyandım...evet çalar saatime memo diyorum. Banyoya gidip işlerimi hakettikten Sonra banyodan çıktım ve dün aldığım okul formasını giydim saçımı kendi halinde bıraktım makyaj olarak parlatıcımı ve eylenirimi sürdüm beyaz conuverslerimi giyip aşağı indim "Günaydın Anniş" annem bana bakıp süzdükten Sonra memnun oluşçasına gülümsedi " Çok güzel olmuşsun Huzurum" annem bana hep huzurum der. Anneme gülümsedim " Saol annem bu arada babam daha nöbetten gelmedimi" annem başını olumsuzca sallayıp " Birazdan gelir neyse sende çabuk yede geç kalmayalım" başımı saladıktan sonra kahvaltımı yaptım evden çıktıktan Sonra arabaya bindik. Telefonum çaldığında telefonuma baktım
Birtanem arıyor...
Gülümseyerek telefonumu açtım
" Nasılmış benim fındık kurdum"
" Ya abla deme öyle şey neyse ben iyiyim sen"
"Bende iyiyim birtanem"
Konuşmamız böyle giderken okulun önüne geldik ablamla vedalaştıktan sonra annemlede vedalaşıp okulun bahçesine girdim okul baya büyüktü koskocaman harflerle "ALTINDAĞ KOLEJİ" bahçeye aval aval bakarken tatlı bir çocuk yanıma geldi " Merhaba yenisin galiba" dediğinde ona gülümseyip " Merhaba evet yeniyim" dedim çocuk ellini uzatıp " Bu arada ben ekin" dedi bende elimi uzatıp " bende huzur memnun oldum" dedim " Imm ismin güzelmiş"
"seninde ismin güzelmiş ekin" dedim hem Sonra "beni müdürün odasına götürürmüsün?" Dedim " Tabikide matmazel" dediğine gülerek müdürün olduğu odaya çıktık tam içeri girerken zil çaldı ekine dönüp " İstersen sınıfına gidebilirsin" dedim başını sallayıp gülümsedi " Bu arada ben 12b sınıfım haberin olsun" başımı sallayıp " Tamam saol" dedim ve müdürün odasına girdim " Merhaba efendim ben Huzur özkelekçi" dedim müdür biraz göbekli ve yaşlı bir tipe benziyordu bana gülümseyip " Evet kızım sınıfın 12b buda ders programın" diyip bir kağıt verdi " Teşekkür ederim efendim" diyip odadan çıktım en azından ekinle aynı sınıftayız. Sınıfımı bulduktan Sonra derin bir nefes aldım ve kapıyı çaldım içeriden "gir"sesini aldıktan Sonra yavaşça kapıyı açıp içeri. Girdim sınıf birden sessizleşip bana baktılar tabi bu kadar göz üstümdeyken rahatsızca kıpırdandım ve hocada imdatıma yetişti " Merhaba kızım ben tarih öğretmeniniz Ahmet Arslan" başımı sallayarak gülümsedim " kendini tanıt" dediğinde " Adım Huzur 18 yaşındayım" dedim hoca " tamam kızım boş bir yere geç" sınıfı taradım ve dün erkekliğine tekme attığım çoc- ne OMG inanmıyorum.

İnşallah beğenmişsinizdir arkadaşlar birdahaki bölümü çok yakında atıcam

İHNTİHAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin