👑13👑

27 1 0
                                    

_ayrikotu

Arzu416

Bu arada kitabımızın şarkısı MUHAKAK DİNLEYİN!!!
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

Kitabın adını burdan almıştır.!

İyi okumalar...

HAYAL...

Doktor Huzurun sinir hastası olabileceğini söylediğinde afalladım aslında daha geçen seneye kadar deli dolu kız şimdi Mithat düşmüştü doktor onu görebileceğimizi söylediğinde odaya girdik Huzur uyanmamıştı daha " Ne olucak" diye sordum Areme omuz silkip koltukta diklendi ve dirseğini dizine yaslayıp saçlarını karıştırdı " Bilmiyorum doktorun dediğini duydun Hayal sinir hastası eğer sinirkenicek bir şey yaparsak yine krizler geçirir bu bize değil ona zarar veriyor" dedi. Derin bir nefes alarak " Fırat... sanada mesaj attı mı?" Diye sordum merakla " Evet ama bak söz hakı bana düşmez ama çocuk seni çok seviyor tamam mafya olabilir ama zaten sen onu her türüyle kabul etmedin mi kısa bir ilişkiniz yoktu sizin üç sene az bir süre değil bak Hayal onu hala sevdiğini biliyorum ama ona bir şans vermelisin son bir sene yaptıkları hoş bir şey değil ama seni kaybettiği için öyle davranıyordu insan herşeyini kaybedince nasılsa oda öyleydi" dedi sağ gözümden bir damla yaş aktığında hemen onu sildim Huzurun sesini duyduğumda ona odaklandık "Abla" dedi fısıltıyla konuştu gözlerini açtığında nerde olduğunu çözmeye çalışıyordu. Aremi gördüğünde gözleri dolmaya başladı hemen gözlerini kaçırdı elini tutuğumda bana baktı.

HUZUR...

Gözlerimi açtığımda etrafıma baktım ve Aremde gözlerim takıldı gözlerinde çözemediğim bir duyguyla bana bakıyordu elim sıkıldığında ablama baktım gözlerinin altı kızarmıştı ben bu kadar acizmiyidim aylar öncesinden. Gözlerimi kapatım sıkıca belki geçer diye ama olmadı. Fısıltı şeklinde " Eve gitmek istiyorum abla" dedim " Tamam kuzum benim serumun bitsin gidelim" dedi göz ucuyla Areme baktığımda ellerime bakıyordu bende elime baktığımda bayılmadan önce ellerime zarar vermişim koca koca yaralar oluşmuş ama o bakana  kadar fark etmemiştim.

1 AY SONRA.

Koskoca bir ay; bu bir ay içinde okula gidip geldim Beren ve Ekim neyim olduğunu sorsa geçiştiriyordum onlarda fazla üstelemiyordu. Arem ve teyzesi ile daha yakın olmuştuk! Sık sık yemekler düzenlemişti Seda hanım. Ha bu arada Fırat namı değer mafya ve ablamın sevgilisi. Hayır eski sevgilisi değil hastaneden çıktıktan Sonra ablam biraz değişik davranmıştı. Bir kaç gün Sonra ona ne olduğunu sorduğumda Fırat'ı hala sevdiğini ve onunla barışmak istediğini söyledi bende gizlice Fırat'ın numarasını alıp onu sahile çağırmıştım onunla biraz konuştuktan Sonra omunda ablamı çok sevdiğini gördüm ve ikisinin barıştırdım aslında çok iyi bir adam Allah var yakışıklıda. Beren'de de bu aralar bir şey vardı onları da çok boşlamıştım özelikle okulumu bir aydın kendimi paraladım açıklarımı kapatmak için Arem arada bir okuldada yemeklerimizdede benimle konuşma çabası bir ayrı ironiydi beni bu hale soktuktan Sonra... her neyse ben bunları düşünürken babamın ve müstakbel cici annemin düğünü bugün Kuaföre gittiğimde ilk başta makyajımı yapmışlardı beyaz bir elbise giydiğim için makyajı fazla abartmadım! Ama Beren saolsun kırmızı ruju sürdürürdü neymiş efendim makyajım çok sade kalırmış. Saçlarımıda kabarık bir örgü yaptırıp yana attım. Elbisemi giyip siyah topuklu ayakkabımı giyip kabinden çıktım. Beren bana baktığında gözlerini pörtleti " Oha erkek olsam kesin yavşarım bu ne kızım" dedi arkadaşım Ablam ve Rüyada bana baktıklarında Beren'den farkları kalmamıştı ah size söylemeyi unuttum Rüyayla Seda teyze sayesinde iyi bir arkadaş olmuştuk Rüya bana bakıp içten gülümseyerek " Süper olmuşsun" dedi bende ona içtenlikle gülümseyip ablama baktım yine gözleri dolmuştu " Ya abla vAllah ağlarsan seni bataklarım" diyip yanan gözlerime inat gülümsedim " Of bir duygusallık sendromunu yaşatmadınız bana he" dedi bende sıra sıra onları süzdüğümde Beren; Siyah transparan bel dekoltesi olan dizlerinin altına gelen şık bir elbise giymişti bordo topuklu ayakkabı giymiş ve saçlarını su dalgası yapmıştı Rüyaya baktığımda  oda kırmızı straplez uzun yırtmaçlı elbise giymişti oda benim gibi siyah topuklu ayakkabı yapmıştı saçlarını iki yandan örüp salık bir topuz yaptı en son ablama baktığımda oda uzun toz pembe uzun kolu sırt dekolteli bir elbise giymişti sırt dekoltesini Fırat abiye daha göstermemişti ama büyük ihtimal  izini vermicek kavga falan ederler ablamda beyaz ayakkabı giyip topuz yapmış saçını " Ouvv kızlar sizde çok güzel olmuşsunuz "dedim Yan kabinden Seda hanım çıktığında... vay canına gerçekten güzel olmuştu dantelli balık model  gelinliği ile çok güzeldi birden aklıma annem geldi acaba o ne yapıyor bu düşünceleri aklımın en kuytu köşesine atıp Seda hanıma odaklandım " Çok güzel olmuşsunuz Seda hanım" dedim Seda hanımın gözleri parladığında gülümsemem genişledi " Ah Canım bana Seda veya Seda abla diye birisin" dediğinde kafamı olumlu anlamda sallayıp " Peki Seda abla" dedim arkamdan sahte öksürük sesi geldiğinde arkamı döndüm  karşımda gözleri aşkla parlayan babam yanında Arem, Ekim ve Bora'da omların arkasında durmuştu Ekimin Rüyaya ile  Bora'nın Beren'e bakmasına gülümseyip Areme baktım kaşları çatılmış öfkeli bir şekilde bana bana bakıyordu ben ne yaptım ki şimdi birden kuaföre Fırat abinin girmesiyle hepimiz ona odaklandık " Hadi gelmiyor- oha" demesiyle hepimiz güldük ablam utançla başını aşağı eğmiş bir şekilde sırıtıyordu Fırat abi boğazını temizleyip " Afedersiniz" dedi hepsini süzdüğümde hepsinin üzerinde smokin olduğunu gördüm üzerlerine çok yakışmıştı. Bende Boğaz'ımı temizleyip " Artık gitsek" dedim beni onayladıklarında arabalara dağıldık gelin arabasını babamın şöförü kullanıyordu onlar önde Arem ile ben arkada bizim arlamızda Ekim ve Rüya onların arkasında Bora ve Beren vardı tabi en sondada çifte kumrular vardı arabayı çalıştırdığınızdan beri Arem sinirle yola bakıp duruyordu " Şey...iyi misin?" Dedim çekinerek koyulaşmış gözleriyle bana baktığında gözleri dudaklarımda takılı kaldı rahatsızlar yerimden kıpırdadığımda yine yola odaklanıp konuşmaya başladı "Şu an karşımda gösteriş meraklısı kendini bir şey zanneden bir kız görüyorum" demesiyle benim gözlerim dolmaya başladı gözlerimi ondan kaçırdığımda " Sana kendimi kanıtlamaya çalışmayacam  ne görmek istiyorsan onu gör" diyip göz yaşlarımı ondan saklamaya çalıştım zaten ne bekliyordum ki Arem Altındağlar benim mutlu olmamı istemiyor! "Sana acıyorum annen seni terk etti baban ise metresiyle evleniyor" dedi gerçekler yüzüme vurulduğunda boğazıma yumru oturdu sesimi bulmaya çalışırken " NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN AREM" diye bağırdım gaza biraz daha basıp gelin arabasını geçti "Gerçekleri gün yüzüne çıkarıyorum Huzur bu kadar ahmak olduğunu bilmiyordum açıkçası" dediğinde " Yeter anladın mı ben ailen ile ilgili meseleleri  yüzüne vuruyor muyum" dediğimde erkeksi yapmacık kahkahası arabada yayıldı " Hiç bir bok bilmiyorsun" dedi bu defa kahkaha atma sırası bendeydi " Öylemi peki ailen neden yurt dışında neden çünkü ANNEN BABANIN EN YAKIN ARKADAŞI TARAFINDAN TECAVÜZE UĞRADI" diye bağırdım evet doğru bu yüzden Aremin ailesi Amerika'ya yerleşmişlerdi Arem bana baktığında karşıdan gelen korna seslerini yok sayarak bir birimize baktık ve sonrası büyük bir gürültü...

Merhaba cancazılar emeğe saygı vote ve yorumlarınızı atın. 👇🏻👇🏻

İHNTİHAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin