👑4👑

22 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar yazdığım bölümü umarım beğenirsiniz



AREM...
Sabah Rüyayı evinden aldıktan Sonra okula doğru çıktık. Okula vardığımızda bahçedeki herkes bana acınası bakışlar atmaya başladılar Rüya kulama " Kuzi neden herkes sana değişik bakıyor" dedi omuz silkip " Bilmiyorum" dedim Bora bize koşarak gelip elindeki kağıdı bize gösterdi " Arem bak sakin ol tamam mı?" Onu umursamadan kağıdı alıp okumaya başladım " Ha siktir" dedim " KİM YAPTI LAN BUNU" diye kükredim herkes bana bakıp başlarını aşağı eğdi. " Ben yaptım Arem Altındağ" seni Şeytan lan bu kız buna nasıl cesaret eder lan tam önüme gelerek ellerini göğsünde birleştirip " Ne oldu Altındağ çok mu koydu" çenem seğirmeye başlamıştı nasıl geçmişimi öğrenmiş bu bacaksız Rüya sinirle bağırdı "Nasıl böyle bir şey yaparsın!"
Huzur hissettik bir kahkaha attıktan Sonra acınası bakışlarını bana yolladı " Ne oldu benim videomu çekerken biraz vicdanın sızladımı" diye oda bağırdı en somunda dayanamadım ve kokunu koparırcasına tutum " Bana bak kızım bundan Sonra sen bittin anladın mı ölmek için bana yalvarıcaksın her gün acı çekiceksin" dediğimde gözlerinde hiç bir duygu yoktu bomboş bana baktı ve " Elinden geleni ardına koyma" dedi lan bu kızdaki cesaret ne böyle ona en şeytani sırıtmamı attıktan Sonra Bora'ya " Topla bu kağıtları" dedim ve okula girdim.


HUZUR...

Korkmadım desem yalan olur heleki o Şeytani gülüşünden  Sonra ama bende pes etimcem . Arkamı döndüm Beren ve Ekine baktım " Gidelim" dedim ve bizde okula girdik. Sınıfa girdiğimizde Aremin bana şeytani gülüşünü yok sayıp yerime oturdum. Gün boyu Aremin bana pis bakışlarını saymaksak normaldi. Eve geldiğimde kimseye bir şey demeden odama gittim ve ablamı aradım ikinci çalışta açtıktan Sonra başımdan geçen herşeyi anlatım ilk başta bana kızsada abla yüreği dayanamadı. Biraz nasihat dinledikten Sonra uyudum.

Sabah her zaman ki rutin işlerimi hallettim ve okula doğru gitmeye başladım okula geldiğimde sanki dün hiç bir şey olmamış gibi kimisi gülüyor kimisi heyecanlı heyecanlı bir şeyle anlatıyorlar " Pişt güzelim hepsi senin mi ya" arkama baktığımda Beren'in gülerek bana doğru gelmesini izledim birbirimize sarıldıktan Sonra " Nasılsın canım" dedi bende zoraki bir gülümsemeyle "iyiyim sen" oda durumu anlamış olacak ki " Korkma Arem şu anda bir şey planlamamış gibi duruyor" nefesimi tutuğumu anlamamıştım derin bir nefes verip okulun içine doğru yürümeye başladık birden telefonum çalmaya başladı bilinmeyen bir numaraydı meraklı ben tabi telefonu açtım " Selam tatlım salı boş musun?" Dediğiyle afallasamda  " Ne diyorsun sen be" dedim " Hadi ama saf rolü yapma" dedi bu ne saçmalıyordu böyle "Ne saçmalıyorsun sen" dedim ve suratına kapatım Beren bana merakla bakarken " Yok bir şey sağının teki" dedim " Tamam canım bak kendine dikkat et Aremin ne yapacağı beli olmaz" dedi kafamı olumlu anlamda sallayıp  sınıfa girecekken " Pişt güzelim bu gece boş musun?" dedi ne diyor lan bunlar " Ne diyorsun oğlum sen" dedim yüzüme bakıp iğrenç sırıtmasıyla " Sert kız oynuyoruz demek bak sürtük bu gece benimlesin" dedi kan beynime sıçrarken çocuğun erkekliğine tekme attım ve üstüne çıkarak yumruklamaya başladım beş sene dövüş sanatlarındaki bir nevi her dalını öğrendim saol koca yürekli ablam hep senin sayende.
Çocuğun üstünden kalktıktan Sonra arkamı döndüm ve acımasız prensle burun buruna geldim yapmacık bir şekilde sırıtarak " Ne oldu tuvalete numaramı falan mı yazdın... Arem...Arem" dedim ve tam dibine girip kulana fısıldadım " Senden daha iyi bir numara bekliyordum yazık bu ucuz numaran işe yaramadı" dedim. demesine de  bu cesaret bana nerden geliyor lan geri çekilip yüzüne baktığımda sinirden kıpkırmızı olmuş ve boynundaki damarları baya bir belirginleşmiş Vallah ne yalan söyleyim tırsmadım değil. Bileğimden tutup beni boş bir sınıfa soktu ve kapıyı kapatı benim kapalı alan korkum var seslice yutkundum ve " A...Ares gel dışarıda konuşalım" dedim Arem birde yine şeytani sırıtmasını yapıp " Ne oldu yoksa bizim kokusuz prensesimizin kapalı alan korkusumu var mış güzel bunu öğrendiğim güzel oldu" nefesiz kalmaya başlamıştım " Lütfen aç kapıyı...lütfen" sonlara doğru sesim kısılmıştı sık sık nefes alıyordum ve gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı " Ah yalvarman hoşuma gidiyor"  dedi Ah sadist piç artık ayaklarımda derman kalmadı ve yere çöktüm elim göğüs kafesime gidip oraya masaj yapmaya başladım " Yalvarırım ne istersen yaparım" dedim son çarem buydu " ımm ne istesem mi" dedi hemen kafamı aşağı yukarı salladım " Peki şimdi bahçeye çıkacağız ve sende herkesin ortasında diz çökeceksin ve sen büyüksün diceksin" çaresizliğimle faydalanıyor nefesim her gittikçe daralıyor " T-tamam" dedim kolumdan tutup beni sınıftan çıkardı nefesimi düzene sokarken bahçenin ortasına gelmiştik beni yere fırlattığında dizimde bir sızı hissettim oda karşıma geçti ve " HERKES BURAYA BAKSIN" dedi herkes etrafımıza toplanırken ben başımı eğmiş gururumu ayakları altına seriyorum ne kadar aciz bir kızım ben Arem bu düşüncelerimi canımı yakan sözlerle bozdu " BAŞLA" dedi gözlerimi yumup derin bir nefes aldım ve " Sen büyüksün" dedim fısıltıyla " DUYAMADIM" dedi derin bir nefes alarak "SEN BÜYÜKSÜN" dedim son gücümle sonrası karanlık... 

Evet umarım beğenmişinizdir sonu biraz kötü. Acımasız prens ve korkusuz prenses tarafından öpüldünüz. ( Beğenmeyi unutmayın!)

İHNTİHAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin