👑10👑

13 2 0
                                    

İyi okumalar...
Multi: Yalın


Gözlerimi açtığımda hastanenin keskin kokusu burnuma geldi ardından her şey netleşti hastane odasında yapa yalnızdım... son haftalarda olduğu gibi. Odanın kapısı açıldığında uzun boylu sarı saçlı tatlı bir çocukla doktor içeri girdi. Çocuk bana bakıp gülümsedi doktor boğazını temizleyip " Demek uyandınız ucuz kurtuldunuz açıkçası klostrofobiniz varmış ve biraz daha kalsaydınız ölebilirdiniz" dedi doktor ona tebessüm edip " Peki efendim" dedim " Bazı tetikler yapacağız sonra taburcu olabilirsiniz geçmiş olsun" dedi bende " Saolun" dedikten sonra odadan çıktı. Bakışlarımı tanımadığım çocuğa döndürdüğümde pür dikkat beni izlediğini gördüm " Ee anlatıcak mısın kimsin sen?" Dedim yaslandığı duvardan dikleşti ve yanıma geldi " Ben Yalın Taner sizin okula transfer oldum okulu gezerken bağırış sesleri geliyordu bayılmıştın bende seni buraya getirdim" dedi samimi bir sesle bende gülümseyip " Teşekkürler" dedim. Seda hanım ile aile yemeği yiyecektik tabi Seda hanımın birde yeğeni varmış oda bize katılıcakmış. Hemen serumu elimden çıkarıp yataktan kalktım Yalın bana anlamayan gözlerle baktığında " Beni buraya getirdiğin için ne kadar teşekkür edeceğimi bilmiyorum bende Huzur " dedim ve ayakkabımı giyip hastaneden koşar adımlarla çıktım yolda geçen bir taksiye binip eve doğru gitmeye başladım saat 16:26 geçiyor yemek saat 19:00 da eve gidip hemen hazırlanırım ablama mesaj çekip eve geleceğimi söyledim.

Ablam : Birtanem ben evde değilim direk restoranda gidicem

Ben : tamam abla bende evde giyinip gelicem

Eve geldiğimde direk odama gidip duşa girdim. Yarım saat Sonra duştan çıktım ve elbisemi giydim.

 Yarım saat Sonra duştan çıktım ve elbisemi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Huzurun giydiği elbise)

(Huzurun giydiği elbise)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Huzurun saç modeli)

Saçımıda yaptıktan Sonra bordo renk rujumu sürdüm toz pembe alıklarımıda sürdükten Sonra siyah topuklu ayakkabımı giyip siyah el çantamı elime aldım ve evden çıktım kapının önünde babamı aradım sesimi mesafeli ve soğuk tutarak telefonu açmasını bekledim beşinci çalışta açtı "  Alo baba bana restorandın adresini konum atar mısın?" Dedim babam ona hala kırgın olduğumu anlayıp derin bir nefes aldı ve " Birazdan Seda'nın yeğni seni almaya gelicek hem kaynaşmış olursunuz" dedi tabi ya birde üvey kuzen bozuntusu çıkmıştı ah hayatım ne ironi ama okullar. Açıldığından beridir hayatım altüst oldu. Ben böyle düşünürken önümde lüks bir araba durdu direk arabaya binip çocuğun yüzüne bakmadan konuşmaya başladım " Bak benimle elinden geldikçe konuşma ve ben yokmuşum gibi davran" dedim tek nefeste birden tanıdık bir kahkaha arabanın içini doldurdu tabi ya bu koku ondan başka kimsenin olamazdı hemen başımı tarafa çevirdiğimde AREM! Bana bakıyordu onun burda ne işi vardı " Demek müstakbel  üvey kuzenim benimle konuşmak istemiyor" dedi aklıma sabahki olaya geldiğinde gözlerimi daha çok açıp gözlerim dolu dolu ona bakmaya başladım sanki az önce bana ben gay im demiş gibi baktım gözleri gözlerimle buluşunca bir an orda pişmanlık ve üzgünlük kırıntıları vardı ama anında yol oldu ve gözlerime daha derin bakmaya başladı ilk gözünü kaçıran o oldu boğazını temizleyip arabayı çalıştırdı yol boyu hiç konuşmadık bir birimize bile bakmadık lüks bir restorandın önünde durduğumuzda arabayım anahtarını valeye uzatıp önümden gitmeye başladı ah bay ukala domuz öküz inek maymun orangutan. Babam ablam ve zarif bir kadının oturduğu masaya doğru ilerledik Arem direk boş olan sandalyeye oturduğunda gözlerimi devirmeden edemedim kadın bana gülümsediğinde hiç tepki vermeden bende Aremin karşısına oturdum göz ucuyla Arme baktığımda onunda bana baktığını gördüm ve bakışlarımı kaçırdım babamın sesi ile ona döndüm " Hoş geldin kızım bu Seda ablan" dediğinde isteksizce " Huzur" diye mırıldandım Seda abla bana sıcak bir gülümsemeyle baktığında yüzüne yine tip tip baktım " Memnun oldum canım" dedi bende olumluca kafamı salladım babamlar düğün hakında konuşurken bende sesizce dışarı izliyordum. Annem bizi bırakıp gitmiş olabilir ama yinede sanki ona ihanet ediyormuşum gibi hissediyorum Seda ablamın sözüyle ona döndüm " Canım Arem benim oğlum gibidir ben onu büyütüm ve bizimle kalması sizin içinde bir sorun olamaz umarım" dedi ben donmuş bir şekilde onlara bakarken ablam lafa atlayıp. " Ne sorunu Seda ablacım biz kardeş kardeş geçiniriz" dediğinde bende şalterler koptu ve hızla masadan kalktım " Ne saçmalıyorsunuz  siz baba kendine gel sen iki hafta öncesine kadar evliydin ve şu an başka bir kadınla evlilik hazırlıkları yapıyorsun ve onun aptal yeğeniyle aynı evde yaşanmamızı istiyorsun annem bizi bırakmış olabilir ama ben hayla ona ihanet ettiğimi hissediyorum ve -Seda ablaya dönerek- Size saygım sonsuz ama sakın bana annelik taslamaya kalkmayın benim annem gelicek!" Diye tek nefeste konuştum bütün restorand bize bakarken benim gözümden yaşlar geliyordu masaya baktığımda babam ve Arem bana kırmızı görmüş boğa gibi bakarken ablam ve Seda abla başlarını eğmiş sessizce göz yaşı döküyorlardı babam benim gibi bir hışım sandalyeden kalkıp yanıma geldi " Sen nasıl konuşursun böyle düzgün konuş gitmeyi annen seçti" diye sesini yükselttiğinde bende alaycı bir gülüşle " Ama boşanmayı sen seçtin evliyken başka bir kadına aşık oldun annemi evliyken aldat-" suratım sağa düşerken yanağımda hafif bir sızı hissettim gözlerim benden bağımsız göz yaşı dökerken ben sadece babama baktım on sekiz yıllık babam ilk defa kızına vurudu oda ne yaptığını idrak ettiğinde her şey çok geçti çantamı masadan alıp hızla kapıya doğru gitmeye başladım bütün herkes sinema izler gibi sesizce bizi izliyordu arkamdan ismimin bağırma sesleri geldiğinde hiç birini takmadan yürümeye başladım   kolumun sert bir şekilde çekildiğinde arkamı döndüm ve sert bir göğüse çarptım beni ve arabaya doğru götürdü arabanın kapısını açıp beni içeri fırlatı ve kendiside arabaya binip hızla restorandan ayrıldık...

Arkadaşlar hiç beğeni gelmiyor veyahut yorum lütfen bir beğenip yorum atın.

İHNTİHAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin