👑6👑

20 2 0
                                    

1 HAFTA SONRA...

Aradan koskocaman bir hafta geçti Arem bu bir haftada hiç okula gelmedi artık okulun pogilleri benmişim yani Beren öyle diyor ama zerre umrumda değil bu sessizlik fırtına öncesi sessizlik bunu hissediyorum. Bu bir haftada annem ve babam arasında değişik şeyle oluyor. Dün gece boşanmakla ilgili kavga ediyorlardı hep kavga ederlerdi ama hiç bu kadar ileri giden bir kavga etmemişlerdi bu beni tedirgin etsede düşünmemeye çalışıyordum şimdi müzik dersinde müzik odasındayız burda bir çok piyano ve bir çok alet vardı hocanın dediklerini tabikide dinlemiyordum ama yani "sözlü yapıcam" kelimesini duyana kadar " Evet arkadaşlar şimdi sözlü yapıcam sizi çalabildiğiniz yeteneğiniz olan bir alet çalıcaksanız" dedi herkes her bir ağızdan isyan ederken hocanın bu hoşuna gitmiş gibi gülümsedi. Beş kişiden Sonra sıra bana geldi ben 9 senedir piyano çaldığım için hemen piyanonun sandalyesine oturdum ve CEM ADİRAN VE AYLİN ASLIMDAN HERKES GİDERMİ şarkısının notalarını çaldım.
Sessiz bir gece, yorgun adımların...
Hiç haberi yok gibi, ıslak kaldırımların...
Kimse görmüyor mu?
Kimse duymuyor mu?
Durup önünde kalbinin, kimse durdurmuyor mu?
Herkes gider mi? Herkes gider mi?
Söyle bana küçük adam her şey biter mi?
Çok erken değil mi? Erken değil mi?
Söyle bana küçük adam Hersek gider mi?
Hocada bana eşlik edip adamın sözlerini söylecekti ki tanımadığım ama uğruna şehir şehir dolaşabileceğim bir ses girdi araya.

Elinde cennetin,kayıp haritası...
Kalbinde hazineler, yüzünde anahtarı...
Kimse görmüyor, kimse bilmiyor...
Ve sen hala üşüyorsun...
Herkes gider mi? Herkes gider mi?
Söyle bana küçük adam...
Her şey biter mi? Çok erken değil mi? Erken değil mi?
Söyle bana küçük adam...
Herkes gider mi?
Arkamı baktığımda onunda bana baktığını gördüm AREM... okula gelmiş benimle düet yapıyor. (Arem, Huzur)
Hala yalnız mısın?
Sadece özgür...
Peki mutsuz?
Sadece alışmış
Peki ya aşık?
Sadece eksik
Peki ya sen? Hala bekliyor musun?
Beklemek, şimdi hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız...
Peki ya umut?
Umut, şimdi hiç görmeyen birine gökkuşağını anlatmak için zor ve imkansız...

Şimdi ikimizin söylemiyeceği yere gelmişti Herkes gider mi? Herkes gider mi?
Söyle bana küçük adam...
Söyle bana küçük adam...
Çok erken değil mi? Erken değil mi?
Söyle bana küçük adam...
Söyle bana küçük adam...
Yağmur diner mi? Yağmur diner mi

Söyle bana küçük adam...
Söyle bana küçük adam...

Şarkı böyle sonlandırdıktan sonra sınıfta bir alkış tufanı koptu hocada bunların içindeydi. "Aferin çocuklar harikaydınız ikinizde 100 " diyip bizi yerlerimize oturtu.

Son dersin zillide çaldıktan Sonra eşyalarımı toplayıp tam çıkacakken kolumdan tutulmasıyla durdum kolumu tutan kişiye baktığımda hiç şaşırmadım " Ne var Arem" dedim bıkınca o ise sorumu havada bırakıp " HERKES DIŞARI" dedi tabi ben yerimden zıpladım haliyle o ne ses len sus Huzur Allah aşkına off tamam be.
Herkes dışarı çıktıktan sonra Arem üzerime doğru gelmeye başladı ben geri gittikçe o üzerime geliyordu en sonunda sırtım duvara çarptığında ürkmeden edemedim kafasını biraz eğip benimle aynı boya geldi ve " Huzur...Huzur bahçedeki performansın nerde ben o hırçın kızı istiyorum" dedi birisi dokunsa ağlayacakmışım gibi hissediyorum " Burda sana ne yaparsam yapayım kimse duymayacak kimse seni kurtarmaya gelmeyecek" dedi ve bir ellini kaldırıp Saçlarıma getirdi sanki kendinde değil gibiydi " N-ne yapacaksın" lanet olsun kekeledim. Kekelemem onu tatmin etmiş gibi " Güzel" diye fısıldadı ve git gidikçe bana yaklaşmaya başladı. Dudaklarımda sert bir dudak hissedince telaşlandım. Evet bu durumda ilk öpücüğümü düşünücem elbet ben ilk öpücüğümü kocama vermek istiyordum. Ama bu mal şu an dudaklarımı sömürüyor dudaklarımızı ayırmadan "Karşılık ver" diye fısıldadı göz yaşlarımla cevabını almış gibi sinirle " Karşılık ver!" Dedi bu defa olumsuz anlamda kafamı salladım bu defa daha sert öpmeye başladı nefes alamıyordum en sonunda ağzıma metalik bir tat geldi bu onu tatmin etmiş gibi gülümseyerek dudaklarını tenimde gezdirip boynumda durdu ne yapacağını anladığımda " Yalvarırım yapma lütfen..." dedim ama nafile dudakları tenime değdikçe benim kor açım daha da derinleşiyordu " YAPMA " artım bağırıyordum " AREM LÜTFEN" boynumda morluk olacağını biliyordum " Arem!" Dedim ama sanki beni hiç duymuyormuş gibi çırpınmlarım azalmaya başladı sadece vücudum titriyordu artık hıçkırıklarım iç çekişlere dönmüştü çünkü korkuyordum hemde çok artık dayanamadım Arem tişörtümü yırtı. Gözlerim kapanmaya başladı bilincim git gidince kapanıyordu sonrası zifir karanlığı...

Biraz kısa oldu ama beğenirsiniz umarım beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum

İHNTİHAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin