👑7👑

19 1 0
                                    

Multi: Hayal
İyi okumalar...



Gözlerimi açtığımda bir yatağın üzerinde uzanmıştım üstüme baktığımda erkek t-shirt vardı korku bütün bedenime hakim olurken kendimi sakinleşmeye çalıştım yattığım yerden kalktım etrafa bir baktığımda buranın büyük bir villanın odasın olduğunu anlamak zor değildi her yer siyah ile beyazdı kapıya doğru yürümeye başladım azıcık kapıyı açtım karşı odada tanıdık birinin sesi geliyordu biraz daha kendime geldiğimde bu sesin AREME! Ait olduğunu anladım konuşmalara kulak kabartım "Ne biliyim oğlum ben haplarımı almamışım öfke krizine girmişim...oğlum ben nerden bilebilirdim ki... boyu mosmordu... tamam.." diyip telefonu kapatı hemen kendimi kapının önünden çektim ve aynanın olduğu tarafa doğru yavaş adımlarla yürümeye başladım aynanın karşısına geçtiğimde istemsizce çığlık attım hemen odanın kapısı açıldı arkama baktığımda Arem olduğunu fark ettim " Uzak dur benden!" Diyerek daha çok bağırdım bana doğru gelmeye başlayınca " Gelme!" Dedim "Tamam sakin ol gideceksin" dedi yüzüne bile bakmadan koşarak odadan çıktım aynı şekilde evden de çıktım. Bir taksiye binip eve doğru gitmeye başladım eve geldiğimde son zamanlardaki gibi bağrışmalar geldi kulama direk odama giderken duyduklarım beni şoka uğratı " Ne demek benden boşanıp onunla evleneceksin öyle mi" dedi annem gözlerim dolmaya başlamıştı ama sesimi etmeden dinledim onları "Kızların ne olacak peki hadi biz aşk evliliği yapmadık ayrılmak kolay ama senin boyunda kızların var bunu unutma" dedi annem yine neler oluyor " Bak ben Seda'yı seviyorum anladın mı?" Dedi bu benim babam olamazdı ağzımdan " Ne?" Nidası çıkmıştı babam ve annem arkalarını döndüklerinde benimle karşılaşmışlardı yani bakışları direk boynuma gittmişti bende ilgilerini kendi gözlerime çekmek için " Siz ne saçmalıyorsunuz" dedim bağırarak bugün çok bağırıyordum yahu babam bir iki adımda yanıma yaklaşarak " Kızım herşeyi sana söyleyecektim" dedi aklım almıyor ne saçmalıyorlar bunalar " gel otur şu koltuğa anlatıcam her şeyi" dedi sabırsızca yerimde kıpırdanıp koltuğa oturdum babamda karşıma geçti " Biliyorsun ki annenle inişli çıkışlı bir ilişkimiz var ve ben 1 sene önce Seda'yla karşılaştım o da doktor. Biz bir birimize aşık olduk" histerik bir kahkaha atıp " BABA KAŞINDA KIZIN VAR YANINDA KARIN NE SAÇMALIYORSUN SEN" dedim tüm sesimle babam ise başı aşağı eğik benimle konuşmaya çalışıyordu " Evet haklısın ama kızım Zaten annenle ayrılıcaktık en kısa zamanda ablanın her şeyden haberi vardı" dediğinde üstümden kaynar sular döküldü " NE? SİZ. BENİMİ KANDIRDINIZ HEPİNİZDEN NEFER EDİYORUM. KEŞEKE HİÇ OLMASAYDIM KEŞEKE BENİ DOĞURDUĞUN AN ÖLSEYDİM" dedim ve bir hışım odama girdim hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım bu lanet okul açıldığından beri başıma gelmeyen kalmamıştı. Kendimi banyoya attım iki saat duşta kaldıktan sonra çıktım iç çamaşırlarımı giyip direk yatağa yattım.

2 HAFTA SONRA...

Bu iki haftada bir çok şey değişti annem ve babam boşandı ablam İstanbul'a geldi. Bu iki haftadır ruh gibi etrafta dolaştığım için Aremde bana bulaşmıyor. Boynumdaki morluklar yavaş yavaş kapanıyordu. Babamla daha iyi konuştuk yani ona göre ama bende hep bir kırgınlık olucaktır. Şimdi odamda seksi tavanı izliyorum kapı çaldığında cevabımı beklemeden içeri daldı ablam "Yer cücesi konuşalım mı Biraz?" Dedi başımı olumluya salladım hemen yanıma oturup " Bak yer cücesi direk lafa girecem... tamam kabul hiç bir çocuk babasının annesinden başka kadınla mutlu. Bende öyleydim ilk başta ama babam anneme hiç gözleri parıldayarak bakmadı...sende biliyorsun annem ile babam aile zoruyla evlendiklerini babamız mutlu kardeşim biliyorum içinde bir kırılganlık var ama zamanla ne demek istediğimi sende anlayacaksın" dedi. Bu dediklerini biliyordum ezbere bende kendime bunarı söyleyip teselli etmeye çalışıyordum. " Bir hafta Sonra babam Seda'yla evlenecek" dedi. Kafamı olumluca sallayıp " Abla benim uykum var" dedim bu nazikçe odamdan kovmaydı oda mesajı almış olacak " Tamam çıkıyorum" dedi. İki haftada başıma gelenleri düşünerek uykuya daldım

İHNTİHAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin