İyi okumalar...
AREM...
Doktorun dediğinin üzerine hemen odaya girdim Huzurumun minik bedeni solmuştu doktorlar hemşireler bir şeyler zırvalıyordu ama benim tek yaptığım Huzuru uyandırmak " Huzur bırakma beni yalvarırım" vb sözler 3 dakka evet saydım tam üç dakka sonra miniğimin kalp atışlarını duydum onu hayata geri getirmiştim miniğimi ben hayata geri getirmiştim hemen yanına gidip küçük bedenine sarıldım "teşekkür ederim" diye fısıldadım doktorlar olayı dışardakilerine anlattığında bu defa feryatlar sevince dönmüştü hepimizin hayatı renklendi. Gülümseyerek dışarı çıktığımda Huzurun babası bana sarıldı aslında tek yapığım ona gitme demekti benden Sonra doktor çıktı "Arem bey gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum hayatımda ilk defa böyle bir şeye tanıklık ettim" dedi hafif tebessüm edip " Şey ne zaman normal odaya alacaksınız" diye sordum doktor saatine bakıp " birazdan normal odaya alırız" dedi ve gitti. Fırat yanıma gelip " Gel kardeşim biraz konuşalım" deyip beni çıkışa sürükledi kapının önüne geldiğimizde cebimden sigaramı çıkarıp yaktım Fırat'a baktığımda " Direk konuya giricem" dedi ve derin bir nefes aldı " Sen o kıza bir şeyler hissediyorsun gözünü ondan alamıyorsun. Evet öfkelisin ama ilgin sürekli onda ona değer veriyorsun kabul et!" Dedi bu haline sadece güldüm çünkü biliyordum onu hastaneye getirdiğimizden beri bunun farkındayım " Biliyorum"
Dedim " Ona az şeyler yapmadım ama yinede onun etkisine kapıldım ona aşığım Fırat" dedim elini omuzuma koyup sıvazladı " Onu üzmemeye çalış" diyip gülümsedi Hayal yanımıza gelip " Arem Huzur uyandı ve seni istiyor" dedi hızla onların yanından ayrıldım ve merdivenlere koştum ikinci kata geldiğimde Huzuru aldıkları odaya girdim. Yarı baygın bir şekilde etrafına bakan Huzurumu gördüm hemen yanına gidip " Şey iyi misin?" Dedim bana bakıp " Özür dilerim" dedi ne yani uyanır uyanmaz bunu mu dedi afallasamda hemen toparlandım ah bu yufka yüreği " Önemli değil bende çok ileri gittim aslında öyle demek istememiştim" dedim " Arem" dedi sanki bir şey demek istiyormuş ama diyemiyormuş gibi " Söyle" dedim " ben uyuduğumdan beri hep seni gördüm bana gitme diyordun" yüzü kızardığında ne kadar tatlı olduğuna baktım o az önce ne diyordu yani benim tüm dediklerimi duymuş muydu? "Ya öyle mi çok şaşırdım?" Yapmacık bir şaşırmayla oda gözlerini kırpıştırıp bana baktı. " Şey Huzur?" Dedim hadi koçum yapabilirsin "Ben senden..."HUZUR...
Şu an tüm algılarımı açıp Areme bakıyordum hadi benden hoşlandığını söyle hadi çünkü ben kabul ettim ben senden delicesine hoşlanıyorum demedim biliyorum bunları bilerek yapmıyor tedavi olmuş olabilir ama yinede insanlara zarar verebiliyor " Ben...senden" içeri doktorun girmesiyle Arem sustu lanet olsun tam zamanıydı ya " Nasılsınız bakalım Huzur Hanım" doktora gülümseyip " Biraz ağrım var onun dışında iyim" dedim bu doktoru süzdüğümde de baya bir yakışıklıydı ama bir Arem Altındağlar etmez ne diyon kızım sen kendine gel " Ağrınız olması normal hata yaşıyor olanız mucize Arem bey saolsun" dediğinde Aremin doktora kaşları çatık bir şekilde baktığını gördüğümde elim istemdeden Aremin elini tutum benim tutuşuma kasılsada beli etmedi " Aremle ne alakası var " dedim Aremde elimi tutup okşamaya başladı " aslında sizin kalbiniz durmuştu Sevgiliniz son kez sizi görmek istediği için içeri aldık artık size ne dediyse kalbiniz atmaya başladı" ben afallayarak Areme baktığımda sadece gülümsedi.
-----------Hastane olduğum süreçte Beren ile Rüyanın ağız dırdırından kurtulmak için hep ağrım var diyip geçiştiriyordum babam ile Seda abla resmen çökmüşlerdi Ekim ile Bora en sesizleriydi. Ablam Fırat'ın ona evlenme teklifi ettiğini detaylarına kadar anlatmıştı aslında çok mutlu olmuştum onun adına. Yarın taburcu olucaktım yaralarım nerdeyse azalmıştı kolum hala alçıdaydı kafamdaki sargıyıda dün açmışlardı.
ÖMER ÖZKELEKÇİ- Huzurun babası-
Sevdiğim kadın ile evlilik yoluna giderken az daha kızımın ölüm haberini alacaktım Areme hep minnettar kalacaktım Seda benimle biraz konuşmak istediğini söyleyince hastanenin kafeteryasına getirmiştim elimi tutup " Ömer Huzur iyileşti düğün falan yapmayalım kuru bir nikah yapalım yeter" dedi bu benim aşık olduğum kadındı Efsun( Huzurun annesi) ile zorla evlendirilmiştim hep kavga ederdik bir sene önce hayatıma Seda girdi Hayal sayesinde zaten Efsunla boşanacaktık. Sedaya kafamı olumlu anlamda başımı salladım.
HUZUR...
Bugün taburcu oldum eve gidemeden Arem beni bir yere götürmek istediğini söyledi. Aslında merak etmiyor değilim aynı zamanda içimde biraz korku var " Emniyet kemerini takayım" diyip kendi koltuğundan benimkine uzanan Aremi incelemeye başladım çok yakışıklıydı siyahımsı göz rengi bile kızları ağına düşürmek için yeterdi ah Huzur ne diyorsun sen. ayrıca Aremde bu aralar dev gelişme var kemerimi taktıktan Sonra çok yakın olduğumuzu fark ettim birden kafasını aniden bana çevirince dudaklarımız bir birine değdi benim gözlerim fal taşı gibi açılırken Aremde şaşırmıştı hemen geri çekilip "Affedersin" dedi bende boğazımı temizleyip " Önemli değil" dedim başka ne diye bilirdim ki yol boyu hiç konuşmadık geldiğimizde arabadan ilk ben indim karşıma baktığımda şok oldum.
Acaba Huzur karşıda ne gördü?
Arem Huzur ile neden yalnız konuşmak istedi?
Vote ve yorum yapmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHNTİHAŞK
ChickLitBir düşünsenize; Teyzesinin ilişkisini onaylamayan Arem. Sırf babasının ilşikisi yüzünden acı çeken Huzur. Aremin, Huzura yaptıklarından dolayı pişman olacak mı? Bence buzlar prensi ve korkusuz prensesin hikayesini okumalısınız 📖📖🖊🖊