👑KESİT👑

13 2 0
                                    

Ses kaydını kapattıktan sonra hissizleştim...ne yani benim bu yaşadıklarım bu mutluluğum  hepsi yalandı sırf intikamını almak için miydi? Bana sen benim Huzurumsun derken demi yalandı. İçimdekileri bir çığlığa sığdırdım. Annem ablam ve babam hemen odama girdiler ailemin yüzünde saf korku vardı. "Yalanmış ." Diye fısıldadım ve bir hışım ayağa kalkıp odamı dağıtmaya başladım " Herşey YALANMIŞ" diye yine bağırdım adeta delirmiştim annem ve ablam köşede halime ağlarken babam... o güçlü adamın gözleri dolmuştu ve beni arkadan tutup sakinleştirmeye çalıştırıyordu ona olan kırgınlığım bile geçmişti  en sonunda ayaklarım beni taşıyamadı ve yere düştüm babamda benimle beraber yere oturdu onun tek dediği " Geçti bir tanem" dedi delicesine ağlıyordum ve en kötüsüde geçimicek olması  " Geçmiyor baba...geçmeyecek" dedim bitap düşmüş sesimle anında ayağa kalkıp  babamı ittim ve koşarcasına evden gittim ne bir ayakkabı giymiştim nede bir hırka... delicesine ağlıyordum kafayı yemiş gibi ayağımın acısını bile hissetmiyordum yaşadığım hiç bir acı bu kadar saf değildi. Nihayet evinin önüne geldim o an sadece " NEDEN?" demek için çaldım kapısını. O aşık olduğum gülümsemesiyle açtı kapıyı meğersem o gülümse bile yalanmış yüzümün halini görür görmez yüzündeki gülümse soldu onu itilip içeri geçtim peşimden oda girdi bahçeye arkamı dönüp "NEDEN?" Diye haykırdım dayanamam ben bu acıya o kadar güçlü değilim...gözlerinin içine baktım  bunun doğru olmaması için...başını eğdi ve " Kimden duydun?.." diye sordu işte ben bu gün  sol yanımı toprağa gömdüm üstelik hala içimde bitmek bilmeyen aşkla. Buruk bir tebessüm ettim ve "Teşekkür ederimdiye fısıldadım yüzümdeki kor acıya inat tebessüm ettim. Bana bir adım yaklaştı ben bir adım gerildim " Bana bu acıyı yaşattığın için teşekkür ederim" diye yine fısıldadım ve konuşmasına izin vermeden " Ne kadar çabalarsan çabala hiç bir şeyin değişmeyeceğini fark ettiğin işte o an insan ; o an -ellimi kalbimin üstüne koydum- ordada bir kez daha ölüyor işte." Dedim ve kapıya doğru yürümeye başladım arkamdan hem ayağımdaki kanlar hemde kalbimdeki kanların izi kaldı.

Elveda beni kandıran adam.
Elveda sana hala delice aşık olduğum adam...

İHNTİHAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin