1 | Hän Tuli

2.4K 59 13
                                    

Jaken Näkökulma
Päiväni alkaa niinkuin aina. Myöhässä. Nousen nopeasti ja vaihdan vaatteeni. Menen alakertaan ja nappaan jotain syötävää, menen sitten eteiseen ja laitan tennarit jalkaani. Lähdin sitten kouluun.

Kävelen rivakasti koulua päin ja huomaan muita. Näen myös ystäväni Henryn ja Sebastianin. "Et myöhästyny tällä kertaa" Henry nauraa. Hymähdän ja katson taakseni. "Mitä?" Sebastian kysyy ihmeissään. "Häh.. siis ei mitää" vastaan. Näen jonkun uuden tytön. "Kuka toi on?" Kysyn pojilta. "Joku uus, varmaan taas kuolaa meidän perää" Sebastian naurahtaa. "Noh miltä se näyttää?" Henry kysyy. "En oo koskaan nähny mitään noi kaunista" sanon hiljaa ja katson tuota kaunista ruskea tukkaista tyttöä. "Hahah" pojat nauravat. "Tää koulu on täynnä kuumia muijia ja jätkä valitset uusimman ja varmaa rumimman joka löytyy" Henry nauraa. "Turpa kii" tuhahdan hänelle. "Hm.. joku on tosiaan ihastunu" Sebastian viheltää.

Sashan näkökulma
Kävelen koulua kohti ja käännän katseeni metsän reunalla seisoviin poikiin. ^Varmaan tyypillisiä koviksia^ mietin ja käännän katseeni. Kävelen suoraan koulun sisälle ja katselen hieman ympärilleni.

Kerjotan näkökulma
Pojat kävelevat sisälle ja menevät luokkaan. Perinteinen perjantai päivä alkaa.

Jaken näkökulma
Olemme hieman myöhässä, niinkuin aina. Opettaja kohdistaa tylsistyneen ja vihaisen ilmeensä meihin. Hän huokaisee ja aloittaa: "Hyvät oppilaat tänään tutustumme uuteen oppilaaseemme". Tyttö kävelee luokan eteen ja hymyilee hieman. "Esittele itsesi" opettaja sanoo. "Ai.. Olen Sasha Fay" tyttö sanoo kauniilla äänellä. "Hienoa. Voit mennä istumaan tuonne taakse Jaken viereen" opettaja sanoo ja osoittaa minua. Tyttö tulee luokseni ja hymyilee hieman. Alamme opiskella jotain mitä minä en pidä kiinnostavana. Käännän katseeni Sashan vihkoon. Hänen käsialansa on erittäin siistiä. "Jotain asiaa?" Hän kysyy katsoen minua hämmästyneenä. Käännän katseeni ja alan tehdä tehtäviä. ^Mitä mä teen? En koskaa tee tehtäviä^ mietin päässäni. Tuo tyttö oli maaginen, hänen kauniit vihreät silmänsä saivat minut vain tekemään tehtävät. Katson sitten, miten Sasha on jo saanut tehtävät tehtyä ja pyytää lupaa mennä vessaan. Hän lähtee ja käännän katseeni hänen vihkoonsa. Se jäi auki joten luin mitä siinä luki. 'Jokin hänessä on lumoavaa' Nostan katseeni ja olen hämilläni.
Sasha palaa sitten luokkaan. Hän istuu alas ja kirjoittaa jotain vihkoonsa.
Tunnin loputtua kerään tavarani ja lähden luokasta seuraavaan. Istun alas ja mietin: ^Kenestä hän oikeen puhuu?^. Tajuan vasta sitten, että Sasha istuu taas vieressäni. ^Häh? Miks se istuis mun viereen vapaaehtosesti?^ mietin ja vilkaisen tätä.

Sashan näkökulma
Katson nopeasti Jakea. ^Mitä mä oikeen teen? Se on kumminkin yks niistä kovis pojista joista joka tyttö pitää^ mietin ja katson lattiaa allapäin. Tunti alkaa ja meille annetaan tehtävät jotka suorittaa. Muut tunnit kuluvat myös hyvin. Istun joka kerta Jaken viereen. En edes tiedä miksi. Koulu alkaa loppua ja katselen ikkunasta aurinkoiseen pihaan. "Noniin, hyvää päivänjatkoa ja nähdään maanantaina" opettaja sanoo ja kaikki alkavat lähteä luokasta. Menen käytävälle ja kaapilleni, avaan sen ja katson viereeni, Jake ilmestyi siihen ja avaa oman kaappinsa.
Otan omastani muutaman tavaran ja lähden rivakasti kohti ovia. Kävelen kotiin ja puhelimeni soi.

"Moi" vastaan. "Moikka" sanoo paras ystäväni Hannah. "Mites on menny?" Hän kysyy. "Huoh.. ikävä sua, mutta ihan hyvin" vastaan naurahtaen. "Aww.. niin suaki. Mut onkos luokalla ketää kivoja tyyppejä?" Hän kysyy. "No luokan tytöt on melkoisia.. ööh mites sen ny sanois. Mut on siellä mukaviaki ja pojat on poikii" vastaan. "Yhtää söpöö?" Hannah kysyy. "C'mon Hannah!" Sanon. "Taino on yks.." vastaan hetken kuluttua. "Ai on, kuka?" Hän kysyy. "Ääh siis emmä tiiä tai" sanon panikoiden. "Guurl rauhotu! Kuka se söpöliini on?" Hannah naurahtaa. "Nooh.. sen nimi on Jake" aloitan. "Jake Willon?" Hannah sanoo. "Emmä tiiä" naurahdan. "Katos iigees ja vastaa sitte. Sen nimi on vaa Jake Willon yhtee" Hannah sanoo. Menen katsomaan onko se hän ja hämmästyn. "What miten sä sen löysit?" Kysyn ihmeissäni. "Taikaa" Hannah sanoo ja nauraa. Juttelemme vielä hetken ja menen tekemään sitten läksyt.

Jaken näkökulma
Kotona mietiskelen kaikenlaista. Jätin väliin minun ja poikien pelin. En vain pystyisi keskittyä ja he vain raivoaisivat. Pian saan pääni tyhjäksi asioista ja menen alakertaan.
"Jake, oletko jo harjoitellut maanantain kokeeseen?" Äitini kysyy. En vastaa mitään vaan jatkan matkaani jääkaapille. "Jake" hän sanoo. "E" vastaan ja otan kaapista limsan. "No sitten onkin hyvä aika aloittaa" äiti jatkaa ja ottaa limsan kädestäni. "Ehkä pia" sanon ja nappaan limsan takaisin. Kävelen sitten ylös ja istun pöytäni ääreen. Kaivan repustani matematiikan kirjan. Päätän oikeasti lukea kokeeseen edes hieman.

Sashan näkökulma
Saan läksyni tehtyä. Menen sitten olohuoneeseen ja laitan television päälle. "Sasha" kuuluu tuttu matala ääni. "Isä" sanon ja käännän katseeni.
Vihaan isääni. Hän on hirveä. Tai eihän hän edes ole oikea isäni. Hän on kiukkuinen ja ärhäkkä kokoajan.
"Kuules, minun on pitänyt puhua sinun kanssasi tästä jo kauan" hän aloittaa. "Mitä ny?" Sanon tylysti. "Sasha sinun äitisi ei voi hyvin. Olet varmasti ihmetellyt missä hän on" hän jatkaa.

Olen kyllä ajatellut missä hän on ja nytkö saan tietää, että hän ei voi hyvin.

Katson sitten häntä hieman peloissani. "Mitä tarkotat?" Kysyn. "Hän on valitettavasti sairaalassa ja saattaa elää viimeisiä viikkojaan siellä" hän sanoo.
Kyynel vierähtää poskelleni. Ei näin voi käydä jos äiti kuolee jää vain tuo vanha äkäinen ukko.
"Mitä sille on käyny?" Kysyn. "En valitettavasti tiedä" hän vastaa. Nousen sohvalta ja menen huoneeseeni. Lösähdän sängylleni.

Äiti on maailman ihanin ihminen. Hän on kaunis, kiltti, rakastava, kaikin puolin vain ihana. En voi menettää häntä.

Kyyneleet vierivät poskiani pitkin. Kuulen vaisun koputuksen oveeni. "Mitä asiaa?" Kysyn ja pyyhin kyyneleet. "Minä vain halusin sanoa, että jos haluat tavata äitisi voimme mennä katsomaan häntä" kuuluu 'isäni' ääni "Voidaanko mennä nyt?" Kysyn. "Jos niin tahdot" hän sanoo. Nyökkään. Lähdemme kohti isäni autoa. Koko matkan katselen miten muutama vesipisara tulee alas taivaalta.
Pääsemme sairaalalle ja hengitän syvään. Menemme sisälle. Vastaanotolla isäni sanoo, että tulimme tapaamaan häntä. Nuori mies päästää meidät sisään ja johdattaa ovelle. Avaan sen ja nään äitini. Kyyneleet tulevat automaattisesti, kun juoksen hänen luo. "Sasha!" Äitini huudahtaa. Halaan häntä. "Voi kulta.." hän sanoo ja halaa minua. "Mä en haluu menettää sua.." sanon ja katson häntä silmiin. "Shh.. et tule menettämään mitään" hän sanoo ja pyyhkii kyyneleet kasvoiltani. Halaan häntä uudestaan. Juttelemme kaikenlaista ja sitten aijomme lähteä. "Mä rakastan sua äiti" sanon ja halaan häntä. "Minäkin sinua" hän sanoo.
On myöhä ja kävelemme autolle. Ajamme kotiin ja astun autosta ulos. Menen sisälle ja suoraan huoneeseeni. Makaan sängylleni ja ennen tultua nukahdan.

Näin.
Eli tällästä.
Tarina on 1014 sn pitkä
(ylpee ittestään xd)
Ja sori kirjotusvirheet..
Teen varmaa uutta osaa heti, ku tän julkasen.
Mutta ei tässä muuta toivottavasti joku ees tykkäs ja nähää <3

Fell For A Bad Boy (Finnish) | VALMISDonde viven las historias. Descúbrelo ahora