7| "Aatteletko samaa ku mä?"

690 32 3
                                    

Jaken näkökulma

"Kiitti viel ihan sikana Sasha" sanon ja nostan repun selkääni. Vanhempani ovat onneksi töissä ja ei heitä muutenkaan kiinnostais. Siskoni Janette piti Sashasta. Luuli jopa mun tyttöystäväksi. "Ei mitää, mut mennää ny" Sasha sanoo ja hymyilee. Päästää Sashan kodin luo. Se oli valkoinen puinen omakotitalo. 

Sashan näkökulma

Otan avaimet taskustani ja avaan oven. "Haloo!" huudan. "Terve!" kuuluu äitini heleä ääni. "Äiti mulla on sulle asiaa" sanon ja riisun kenkäni. Pyydän Jakea ja Janettea pysymään eteisessä.

"Tota mun kaverilla on huonot oltavat kotona, joten pyysin niitä meille. Eikai se haittaa?" sanon. "Ei tietenkään. Kiltisti toimittu" äiti sanoo ja halaa minua.

Kävelemme eteiseen jossa Janette katselee ympärilleen ja Jake katsoo minua hymyillen. Jaken kasvot on hautautuneet pojan takkiin. Söpö.

"Päivää" äitini sanoo. "Päivää" Jake sanoo ja taputtaa Janettea olalle, joka sitten tervehtii myös. "Riisukaa vaan ulkovaatteet" äiti sanoo. Jake riisuu takkinsa ja kenkänsä. "Jake Willon" Jake sanoo ja ojentaa kätensä äidilleni. "Minua voit kutsua Melissaksi, Jake" äiti sanoo ja hymyilee. "Kukas sinä olet?" äiti sanoo ja katsoo Janettea. "Janette" noin 12 vuotias tyttö sanoo ja katsoo äitiäni.

"Sally!" huudan yläkertaan ja pian sieltä asteleekin 13 vuotias pikkusiskoni. "Moi" Sally sanoo iloisesti Jakelle ja Janetelle. "Täs on Jake ja Janette" sanon ja osoitan kahta suht pitkää henkilöä. Sally hymyilee ja menee Janeten luo. "Tuu " Sally sanoo ja Janeten kasvoille syntyy hymy. Tytöt lähtee ylös ja Jake kääntää katseensa minuun.

"Kiitti" tämä sanoo ja halaa mua. Halaan tätä takaisin ja sisäisesti olin lähellä kuolemaa. "Eipä mitää" sanon ja katson poikaa silmiin. Jake ottaa mua hellästi niskasta ja suutelee mua. Voisin lysähtää lattialle kuolleena vain hymyillen. "Mä tykkään susta Sasha" Jaken matala ääni kantautuu korviini. "M-mäkin susta" sanon hiljaa. Hän hymyilee. Pojan hymy on niin suloinen.

"Mennää mun huoneesee" sanon. Jake nostaa repun lattialta ja seuraa mua yläkertaan. "Mitä haluisit tehä?" kysyn. "Ei mulle oikeestaa oo välii" Jake vastaa. "Pelataaks?" kysyn ja osoitan PlayStationia. "Pelataa vaa" Jake hymyilee. Laitan FIFA:n koneeseen ja ojennan ohjaimen Jakelle. "En oo sit hirveen hyvä täs" naurahdan. "No ainaki mulla on sitte mahdollisuudet voittaa" Jake sanoo.

"Haha" Jake nauraa. "Ei saa nauraa" sanon ja mutristan suuni. "Se oli hyvä yritys, prinsessa" Jake sanoo hymyillen. Katson poikaa silmiin. Prinsessa? Jake vain hymyilee. "Mitä?" poika yhtäkkiä kysyy hymyillen. "E-ei mitää" sanon ja käännän katseeni tv:seen. "You know, sä oot kaunis" Jake sanoo. Keskeytän pelin ja käännän katseeni häneen. "K-kiitti" änkytän pienesti.

Me pelataan aika kauan, kunnes äiti huutaa alakerrasta, että on ruokaa. "Onko sun nälkä?" kysyn Jakelta. "No vähä" se vastaa. "No mennään syömää" sanon ja nousen ylös. Kävellään alakertaan syömään. Janette ja Sally istuvat toisella puolella jutellen jostain hymyillen. Jake ja mä istutaan heitä vastapäätä. Otan hieman ruokaa lautaselleni ja niin tekee myös Jake. Se katselee keittiön ikkunasta mietteliäänä. "Mitäs mietit?" kysyn. Poika kääntää katseensa minuun. "En mitää erityistä" Jake vastaa ja alkaa syödä. Syömme rauhassa ja juttelemme tytöille.

Nousemme sitten pöydästä ja kiitämme ruoasta. Menemme takaisin mun huoneeseen. Puhelimeni piippaa takataskussani.

Hannah

Arvaa mitä!??!

No?

Varmasti muistat Leon?

Sen musta hiuksisen jätkän, jonka perään oot kuolannu viimeset 4 vuotta. Muistan

Sä tunnet mut, mut niin just se. Se pyys mua treffeille!!

omg! onnee! 💕

ÄÄÄ! Mua jännittää ihan sikana!

Hyvin ne menee! Koska ne muute on?

Tänä viikonloppuna!

Omg!

Laitan mun puhelimen pois ja katon sohvalla istuvaa poikaa. Se näyttää miettivän jotakin. Se näyttää niin rauhalliselta. Jake on tosi komee. En voi olla tuijottamatta poikaa. Kohta se kuitenkin lopettaa miettimisen ja katsoo mua. Se hymyilee, sen hymy on niin sulonen. "Mitä?" se kysyy. "Ei mitää" sanon ja näytän tälle kieltä. Se nousee ja tulee mun luo. Jake halaa mua takaapäin ja laittaa leukansa mun olkapäälle. Mua hymyilyttää. Se on niin sulonen. "Sasha, mennääks joku päivä jonnekki?" Jake kysyy. "Pyydätkö dä mua treffeille?" kysyn. "Ehkä, jos sä haluat että ne on treffit" Jake vastaa. "Mikä ettei" vastaan ja käännähdän suudellen sitten poikaa. Itsevarmuus ja uhkarohkeus alkaa palata. "Saat päättää mihin mennää" Jake sanoo. Mietin ja yks ajatus nousee mun päähän. "Ootas hetki" sanon ja irrottaudun pojasta.

Hannah

H, Jakekin pyys mua sen kans treffeille!💕

!!!aatteletko samaa ku mä?

tuplatreffit?

OFC!💕


sun pitää kysyä Leolta

niin mä aijon tehä nyt!

no?

sille käy!

jee! mä kysyn vielä Jakelta

"Jake, mulla olis ehdotus" sanon ja käännyn poikaa päin. "No?" se kysyy. "Sä muistat Hannahin? Se on menos yhen jätkän, jonka perään se on kuolannu varmaa neljä vuotta kans treffeille, ja mietittii vähän tuplatreffei" sanon Jakelle. "Okei" se vastaa hymyillen. "Jes" sanon hymyillen.

Laitan Hannahille viestiä. "Kuka sen Hannahin kans tulee?" Jake kysyy. "Yks Leo" vastaan nopeasti. "Sukunimi?" poika kysyy. "Grenfield?" sanon miettien. "Leo Grenfield?" Jake kysyy. "Joo, muistaakseni" sanon. "Mä tunnen sen jätkän" poika miettii. "Ai?" sanon. "Mä tapasin sen yhellä leirillä, jossa olin Sebastianin kans joskus kolme vuotta sitte. Meistä tuli nopeesti kaverit, sitte ku leiri loppu me juteltiin aina puhelimen välityksellä, mutta ei olla nyt varmaa vuoteen pidetty yhteyttä" Jake sanoo. "Aijaa" sanon mietteliäänä. "Me oltiin samalla luokalla. Se oli aina semmone "kovis" sen takii moni tyttö piti siitä ja pitää edelleen. Ilmesesti se on kuitenki iskeny silmänsä Hannahiin" sanon naurahtaen.

Jake katselee ikkunasta oudosti. "Kaikki hyvin?" kysyn. "Joo, siis mä vaan mietin ku se Leo oli mun isoveljen, Danielin kans tekemisis" poika sanoo hieman vaivaantuneena. "Ai sulla on isoveli? Oliks siinä jotain erikoista, ku..." kysyn vähän nolosti. "Joo on, ja joo.. Danilta karkas yläasteella vähän mopo käsistä ja se lähti vähän huonolle tielle. Se on nyt mun mielestä laitoksessa. En oo ollu siihenkää yhteydes pitkii aikoihi" Jake vastaa. "Okei.." sanon hiljaa. "Mut ei nyt mietitä mun ongelmaveljeä vaan tehää jotai" Jake sanoo ja hymyilee hitusen. "Juu" hymyilen pojalle.

ääh! sori taas tauosta, on ollu kiireitä. mut sellasta lukua. mitäs mieltä ootte siitä että Jakella on isoveli? :) tai vaikuttiko Leo Grenfield kiinnostavalta hahmolta? kertokaa ihmeessä! pahoittelen kirjotusvirheitä (oon välillä tosi laiska lukemaan läpi ja korjaamaa😌) mutta kiitti jos luit💕

Fell For A Bad Boy (Finnish) | VALMISDonde viven las historias. Descúbrelo ahora