Hannahin näkökulma
En voi uskoo tätä. Oon menossa treffeille mun ihastuksen kans ja mun parhaan kaverin ja sen ihastuksen! Mun elämän paras päivä. Just nyt istun mun huoneessa, valkosilla seinillä on kuvia musta ja Sashasta, sekä pari Leosta.. en tunnusta mitää. Aamu alko hyvin, taino aika jännittyneenä. Sillä ne treffit on tänää!
En mä oo päättäny ees mun asua! Mä nousen ja meen syömään. "Katos, Hannah. Oot päättäny herätä" mun veli Karlos sanoo. "No itelläs meni eile nukkumaameno aika perseellee" mä sanon sille. "Hannah" kuuluu tiukka ääni. Mun äitipuoli, Greta. "Mitä?" mä kysyn. "Älä käytä tuollaisia sanoja, kulta" se lässyttää. Mä pyöritän mun silmiä.
"What the hell?! Sä oot menos treffeille?" Karlos huutaa, kun kerron sille. "Karlos!" Greta huutaa alakerrasta. "Pidä sinä ny turpas kiinni" poika mutisee hiljaa. Mä naurahdan. Karlos on just semmone floridalaisen surffaajan näköne, hyvä kroppa, vaaleet kiharat hiukset ja siniset silmät. Mulla itellä on punaset hiukset ja täysin samanlaiset silmät, ku Karloksella. "Kenen kans?" Karlos kysyy kattoen mua silmii. "Leon" mä vastaan. "Grenfield?" se kysyy, silmät suurina. "Joo" mä hymyilen "Omg, onnekas" se sanoo ja kaatuu makaamaan. "Haha, kyl sä vielä jonku jätkän ittelles löydät" mä lohdutan poikaa. "Nii joskus" se unelmoi. "No mä meen nyt" mä sanon ja nousen Karloksen sängyltä. "Onnee" se sanoo ja syventyy kuuntelemaan huoneessaan soivaa Bars and Melodya.
Mun huoneessa etin ittelleni vaatteet. Musta farkkuhame, valkonen bändipaita, musta farkkutakki ja valkoset tennarit. Meikkaan ja alan laittaa mun hiuksia. Alan ettiä mun kiharrinta, mutta en löydä sitä. Katon vessasta ja sitten muistan. Se on Karloksen huoneessa, kun kiharsin sen hiuksia. "Mitä jäi?" se kysyy kun astun huoneesee. "Tää" sanon ja nostan kihartimen lattialta. "Aa" se sanoo ja kääntää katseensa puhelimensa kirkkaaseen näyttöön.
"Hannah, ystäväsi tuli!" kuuluu Gretan nipotus. "Joo" huudan takas ja nappaan mun laukun. Kävelen portaat alas ja katon Leoa. Se näyttää niin komeelta, tummat melkein mustat hiukset on laitettu, musta kauluspaita, jonka päällä nahkatakki, mustat farkut, kasvoissa muutama lävistys, niinku mullaki. "Moi" sanon. "Moi, sä näytät upeelta" se sanoo ja kattoo mua. "Kiitos, säki näytät komeelta" mä selitän. Se hymyilee.
Istutaan Leon mustaan Audi R8:n. Päätettiin Sashan kanssa, että nähään niiden luona. "Siis tarkotikko sä sitä Sasha Fay:ta?" Leo kysyy. "Joo, sitä joka muutti täältä" mä vastaan. "Joo, kukas sen kans on?" poika kysyy. "Yks Jake" mä vastaan. "Sukunimee?" se kysyy. "Öö.. Willon?" mä vastaan. "Hitto, mä tunnen sen jätkän" se hymyilee. "Aijaa" mä naurahdan. "Me tavattii yhel leirillä ja tapasin myös sen veljen" se selittää. "Okei" mä sanon. Sitte se keskittyy ajamiseen.
Kop kop. Sisältä kuuluu haukuntaa. Missä vaihees niille tuli koira? "Ai moi" Jake vastaa avaten oven. "Leo?" se kysyy ja nostaa sen katseen poikaan. "Jake?" Leo kysyy. "Mitä jätkä?" Jake kysyy ja halaa sitä. Leo halaa takas ja ne alkaa vaihtaa kuulumisiaan. "Sasha?" mä huhuilen. "Joo?" kuuluu ääni alakerran vessasta. "Siellä sä oot" mä sanon ku tyttö astelee ulos vessasta. Se on tosi nätti, Sashalla on päällään musta aika tiukka mekko, mustat tennarit, koska ei olla kummatkaa korkokenkäihmisiä ja hiukset on nätisti kiharalla. Jake kävelee Sashan luo. "Sä oot niin kaunis" se sanoo tytön korvaan. Sasha punastuu ja halaa Jakea.
"Pitäiskö sit mennä? Mennää mun autolla" Leo sanoo. "Joo" kaikki vastaa ja lähetään pihalle. Jake sanoo Leolle jotain sen autosta ja mä katon Sashaa. "No mitäs mimmi?" mä kysyn siltä. "Paremmin ku hyvin" se hymyilee. Mä oon niin onnellinen sen puolesta. Me istutaan autoon ja lähetään kohti ravintolaa, aika perus.
Leo parkkeeraa auton hienon ravintolan eteen ja nousee autosta. Se avaa mulle oven ja hymyilee. Mä hymyilen takas. Me kävellään sisälle ja tarjoilija opastaa meidät pöydän luo. "Jake, siitä onki hetki aikaa ku nähtii" Leo sanoo ja ne alkaa jutella. Mä kuulen mun puhelimen piippaavan.
veli💕🤘
Veli: vittu tuu auttamaan mua!
minä: ??
Veli: isä palas, se on ihan vitun kännissä, se pahoinpiteli Gretan, se ettii mua. mä oon piilossa mun huoneessa, se tulee tänne pian ja vittu tappaa mut!
minä: Karlos, oota pidä puhelin lähellä
Veli: Hannah, mua pelottaa!
minä: mä tuun heti ku pystyn
nähtyminä: Karlos?
nähtyEI! Mä alan panikoida. Mä alan hätääntyä. "Hannah, mikä hätänä?" Leo kysyy. Mun silmistä valuu kyyneleitä. "Ei, mun on pakko mennä kotiin, soittaa poliisit!" mä huudan. "Mitä tapahtu?" Sasha kysyy. "Isä, Karlos.." hengittämisestä tulee vaikeeta. "Ei hitto.." Sasha sanoo. "Meidän on pakko mennä teille, se muuten satuttaa Karlosta" mä sanon itkien. Leo nousee pöydästä. "Mennää äkkiä!" se sanoo ja lähetään kaikki juoksemaan autolle. Leo kietoo kätensä mun ympärille, kun itken. "Mä voin ajaa" Jake sanoo. "Ok" Leo sanoo ja antaa avaimet sille. Auto lähtee käyntiin. Jake ajaa ehkä hieman ylinopeutta, mutta mua ei kiinnosta, mä en voi antaa isän koskea Karlokseen. Siinä samassa mä yritän soittaa poliiseja mun tärisevillä käsillä.
Puheluun vastaa nainen, mä mun itkuisella äänellä selitän mitä on tapahtunu ja kerron osotteen. "Kiitos" mä itken loppuun ja saan lopettaa puhelun. Leo kattoo mua. Mä purskahdan itkuun. Ollaan melkeen perillä. Jake pysäyttää auton meidän pihaan. Pian kuuluu poliisiauton hälytys. Mun huomaamatta pihassa onkin yhtäkkiä kaksi poliisiautoa, joista tulee varustettuja poliiseja. Mä katon taloa kyyneleet silmissä.
"Keitä sisällä on?" yksi poliisi kysyy multa. "Mun äitipuoli ja isä ja pikkuv..." mä sanon. "Tiedätkö kuka hyökkäjä on?" se kysyy. "Mun.. isä" mä sanon. Se nyökkää ja poliisit ryntää sisälle. Paikalle tulee myös ambulanssi. Pian sisältä tuodaan pihalld ensin Greta, se on aivan ruhjeilla. Sitä on puukotettu, lyöty..
Seuraavaks sieltä tuodaan isä. Se huutaa, riehuu ja kattoo sitte mua. "Sun syytäs kaikki, helvetin ämmä!" se huutaa, omalle tyttärelleen. Mä katon sitä samalla surullisena, loukattuna että vihaisena.
Kaikki poliisit on ulkona talosta. "Missä mun veli on?" mä sanon hätääntyneenä poliisilta. Se ei kerkeä vastaamaan. Mä juoksen sisälle. "Karlos!" mä huudan. Mä juoksen yläkertaan, Karloksen huoneeseen. "Karlos!" mä huudan ja nään pojan makaavan keskellä lattiaa, sitä on puukotettu. "Ei! Karlos!" mä huudan. "APUA!" huudan täyttä kurkkua. Mä itken.
Pian paikalla on Leo ja muutama sairaanhoitaja. Ne alkaa viedä Karlosta pois talosta. "Ei!" mä huudan, kun ne vie mun rakkaan veljen pois. "Hannah" Leo sanoo ja kaappaa mut halaukseen. "Ei!" mä itken. Leo pitää musta kiinni. Me kävellään alakertaan.
"Oletko pojan sukulainen?" yksi sairaanhoitajista kysyy multa. "Mä olen sen sisko.." mä sanon.
YOU ARE READING
Fell For A Bad Boy (Finnish) | VALMIS
RomanceJake on 16-vuotias koulun 'bad boy' kaikki tytöt ovat hänen peräänsä, mutta Jake ei pidä kenestäkään ennekuin, kouluun astelee uusi tyttö Sasha, joka muuttaa pojan täysin. "En oo koskaan nähnyt mitään, noi kaunista" Sasha on kiltti tyttö ja hyvä op...