Jaken näkökulma
Herään siihen, että kurkkuni on niin kipeä ja on hirveän kylmä. Nousen ylös ja menen alakertaan juomaan. Äitini tulee keittiöön ja sanoo: "Oletko kunnossa?". Yskäisen ja vastaan: "Joo kai..". Oikeasti oloni on hirveä. On kylmä, kipeä kurkku ja heikko olo. "Et näytä kovin hyvin voivalta" äiti sanoo ja koskee otsaani. "Mittaa varmuudeksi kuume" hän sanoo ja alkaa tehdä ruokaa. Huokaisen ja kävelen hitaasti kohti vessaa. Etsin kaapista mittarin ja menen huoneeseeni. Istun sängylleni ja mittaan kuumeeni: 38,5. Huikkaan sen äidille ja hän käskee minun jäävän kotiin. Huokaisen ja avaan puhelimeni. Huomaan Sashan lähettämän viestin, mutta en lue sitä. Se toi vain mieleen eilisen. Tuntuu, että Sasha vihaa minua. Nojaan vain seinään ja tuijotan kattoa.
Sashan näkökulma
Herään ja nousen nopeasti. Peseydyn ja vaihdan vaatteeni mustaan huppariin ja farkuihin. Menen sitten alakertaan syömään. Avaan puhelimeni ja katson keskustelun Jaken kanssa. Ei hän aio vastata. Syön ja lähden kouluun. Näen pihassa Sebastianin ja Henryn. "Sasha!" Sebastian sanoo ja tulee luokseni. "Mitä?" sanon. "Ookko nähny Jakea?" Sebastian sanoo. "En kuinka nii?" kysyn melkein itkien. "Se sano, et olis sun kans eilisen ja tulis illalla viel käymää mun luona, mut ei se tullu" Sebastian selittää. "Ai.. no ei se ollu ees mun kaa.." sanon ja kyynel vierähtää poskelleni. "Eikö? Hei kaikki okei?" hän kysyy. "Mä varmaan tiiän miks se ei tullu.." sanon. "No miks?" Sebastian kysyy ja nostaa katseeni. "Mä.. Henry.." änkytän ja itken. "Mitä tapahtu, Sasha?" Sebastian kysyy ja halaa minua. "Mä ja Jake oltii lähös koulusta ja Henry pysäytti mut.. sit se.. se.. pussas mua ja Jake jotenki pahotti mielensä ja lähti. En oo kuullu siitä sen jälkeen. Ei vastaa viesteihin tai puheluihin. Mua pelottaa et se on tehny jotain. En ees tiiä miks se pahotti mielensä, ei se musta tykkää tai mitää" sanon ja katson Sebastiania. "Ei se mullekkaa vastaa mitää" Sebastian sanoo. Kuulen jostain piippauksen. "Se on mun puhelin" Sebastian sanoo ja ottaa puhelimensa esiin. "Jake!" hän sanoo.
Jake
sori iha paska fiilis.. en tuu kouluu viittikkö sanoo opelle et oon kipeenä?
dude! et vastannu eile ja soitin varmaa 10 kertaa!
eiline oli vähä..
Nappaan Sebastianin puhelimen hänen kädestään ja kirjoitan Jakelle viestin:
Mikset vastannu mulle? Ootko ihan okei? Mä voin selittää kaiken! t.sasha
Kestää hetki ennenkuin saan vastauksen:
ei sun tarvii selittää mitää.. enköhä tajunnu ihan tarpeeks hyvin
Jake oikeesti! mä voin selittää!!
Sitten ei enää kuulunut mitään. Annan puhelimen takaisin Sebastianille ja alan itkeä. Sebastian halaa minua. Kellot soivat. "Tuu ettei myöhästytä tunnilta" hän sanoo ja lähdemme kohti ovia. Pääsemme luokkaan ja istun alas. Sebastian istuu viereeni. Opettaja tulee luokkaan. "Jake on kipeenä" Sebastian sanoo. "Selvä. Sasha onkos kaikki hyvin?" opettaja sanoo ja katsoo minua. "Mitä väliä?" sanon ja laitan hupun päähäni. "Luokka atk:hon, Sasha jää tänne hetkeksi" opettaja sanoo. Kaikki lähtevät ja jään istumaan paikalleni. "Sasha, kerro onko kaikki hyvin?" opettaja sanoo ja tulee luokseni. Kyynel vierähtää poskelleni. "en halua että sinulla on paha olla" hän lisää. "No.. eilen joku rikko mun ja mun iha.. kaverin välit" sanon. "Kuka jos saan kysyä?" hän kysyy. "H-henry.." sanon ja nostan katseeni ja kyyneleet valuvat poskiani pitkin. "Henry? Hän on aina nii kiltti" opettaja sanoo. "Ei sit ku se haluu jotain mikä ei oo sen" sanon. "Eli Henry rikkoi välisi kenen kanssa? Lisan?" (Lisa luokan 'pissis' tyttö. Aina kiinni Jakessa ja Sebastianissa) opettaja kysyy. "Ei se on aina vihannu mua.. vaan.." sanon. "Niin?" hän kysyy. "J-jake.." sanon ja kyyneleet valuvat poskiani pitkin. "Jake?" opettaja ihmettelee. "Nii, se oli tosi mukava ja autto mua yhes asias, mut nyt se vihaa mua" sanon ja katson lattiaa ja siihen tippuneita kyyneliä. "Autan niin paljon, kun vain voin" hän sanoo ja halaa minua. "Kiitti" sanon. Lähdemme sitten atk-luokkaan. Lisa katsoo minua ja tulee luokseni. "Jos tää juttu koski Jakea pysy kaukana siitä" hän sanoo ja vilauttaa ilkeän hymyn. Huokaisen ja katson lattiaa.
Tunnit kuluvat hitaasti. Kun vihdoin kello on kolme lähden ulos. "Haluuks kyydin?" Sebastian kysyy ja osoittaa mopoaan. Nyökkään. Lähdemme Sebastianin mopolle, kun tunnen tutun otteen olallani. "Henry lähe vetää" sanon. "Mulla on sulle asiaa" Henry sanoo. "Mee pois!" huudan. "Sasha! Mä rakastan sua! En voi sille mitään! Jake on täys kusipää! Se on ollu varmaa 10 muijan kaa yhes!" Henry huutaa minulle. "Mitä?" sanon ja käännyn. "Se on totta, se on hirvee playeri" Henry sanoo ja pitää minua kädestä. "En usko sua" sanon. Henry näyttää minulle screenshotteja Jaken lähettämistä viesteistä eri tytöille. "Toi on feikki!" sanon. "Ei oo" Henry sanoo ja katsoo Sebastiania. Hän nyökkää. ^Miten?^ mietin. "Se on muuttunu" sanon. "Ei oo eros viimesimmästä muijasta kuukaus sitte" Henry sanoo ja sulkee puhelimensa. "Mä en usko sua" sanon melkein itkien. "Sori, mut sun dreamboy ei oo nii täydelline" Henry sanoo. "Mä lähen ny" sanon ja lähden. "Sasha! Annakko mulle toisen mahdollisuuden?" Henry sanoo. "En vaikka siitä maksettais" sanon ja lähden kotiin. Olen murtunut.
Päästyäni kotiin äiti tulee minua vastaan ovelle. "Mikäs noin kesti? Ja puhuitko sille ystävällesi?" hän sanoo. "Ei ollu koulus" sanon ja kävelen huoneeseeni. Istun sängylleni ja avaan puhelimeni.
Hannah
HH mulla oli paska päivä tuu juttelee..
mitä tapahtu?
Henry kerto et jake on hirvee player ja en voinu puhuu sille ku se ei ollu koulus tnä
en usko se vaikuttaa mukavalta jätkältä juttelin sille dires esim. susta ;)
Hannah!
ei kai se ny haittaa sen mielestä oot tosi mukava
Mut sit henry ja sebastian näytti mulle ss joissa on jaken lähettämiä viestejä joillekki tytöille ja niitä oli varmaa 10.. ja ne sano et se on eronnu viimesimmäst kuukaus sitte..
Eli sä tykkäät siitä
Ei! En tykkää! Tai.. en mä tiiä jos ne on totta nii en ainakaa!
mä huomaan et tykkäät siitä. puhut sille ja kysyt onko se totta. jos on pysy kaukana!
Huokaisin ja etsin Jaken numeron. Lähetin hänelle pari screenshottia, jotka sain Sebastianilta. Laitoin myös viestin: "Älä sano et nää on totta..". Odotin hetken ja sain vastauksen: "vittu.. mä tapan henryn! noi on sen lähettämiä ja miks sua muutelkaa kiinnostaa?". Hengitin syvään ja katsoin nopeasti kohti kattoa. Mietin hetken mitä teen ja sitten aloin kirjoittaa viestiä: "1. et oo ainut joka sen haluu tappaa, 2. mua kiinnostaa siks koska..".
kiitti ku luit! jos on kysyttävää kysy! sanoja löytyy noin 1020 tällä kertaa. jätin nyt tämmöseen clifhangeriin, koska miks ei? :p alotan seuraavaa osaa heti :)
moro <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fell For A Bad Boy (Finnish) | VALMIS
RomantizmJake on 16-vuotias koulun 'bad boy' kaikki tytöt ovat hänen peräänsä, mutta Jake ei pidä kenestäkään ennekuin, kouluun astelee uusi tyttö Sasha, joka muuttaa pojan täysin. "En oo koskaan nähnyt mitään, noi kaunista" Sasha on kiltti tyttö ja hyvä op...