Ава: Ев!!!
Евелин: Дааа! Как мина? Ама много бързо приключи чата ви?
Ава: ОХ. БОЖЕ. АЗ. СИ. ПИСАХ. С BTS!!!! И МИСЛЯ, ЧЕ СМЯТАТ, ЧЕ СЪМ ХУБАВА!!!!!
Евелин: Ама ти си хубава. Снимка ли им прати??
Ава: Да...О МИН ЙОНГИ!!! АЗ СИ ПИСАХ С ТЯХ!!!! ЩЕ СЕ ПРЪСНА ОТ РАДОСТ. ТОЛКОВА СЪМ РАЗВЪЛНУВАНА!!!!! БОЖЕЕЕЕЕ
Евелин: А защо приключихте толкова бързо с чата???
Ава: ОХ, ЧАКАЙ ДА СЕ ОСЪЗНАЯ. БОЖЕЕЕЕ АЗ. СИ. ПИСАХ. С. ТЯХ. С МОИТЕ ИДОЛИ!!!!!
Евелин: Мисля, че нямам друг избор освен да дойда при теб....
Ава: ОКИИИИ ДОКИИИИ!!!
Евелин: Ох, боже господи, дай ми сили да се разбера с нея като нормален човек....
Ава: АМА АЗ НЕ СЪМ НОРМАЛНА ХД! БОЖЕЕЕЕ!!!!
Евелин: Виждам....
--------------------------
*след 20 минути*
Ава подскачаше из целия си апартамент. Беше взела плюшеното си мече, което имаше блуза, на която пише "I love kpop". Изведнъж звънеца звънна. Тя притича радостно до вратата и погледна през шпионката. Пред нея седеше Евелин, най-добрата й приятелка. С нея се познаваха от както бяха на 8, защото и двете се бяха преместили от Америка в България и това ги сближи доста. Ава отвори вратата и веднага прегърна Ев и започна да пищи.
- Шшшшт, по - тихо !!! Съседите ще се оплачат от теб. - проговори Евелин и дръпна приятелката си в апартамента - Сега може да фенгърлстваш на спокойствие.
- Ев, благодаря , че дойде - Ава прегърна отново приятелката си - Толкова се радвам - каза и продължи да подскача на ляво на дясно - Аз си писах с B.T.S. С тях - каза и посочи картичката, която стоеше на огледалото в коридора - Аз, аз съм такава късметлийка - изхлипа момичето и очите започнаха да се пълнят със сълзи - Никога не съм си мислила, че ще ги срещна, а пък не ми е минавало през ума, че ще си пиша с тях и те ще ме харесат - Ава се запъти към стаята й , която беше облепена с множество плакати на различни кпоп групи. Взе мечето, което беше оставила, когато звънеца звънна и започна да го гушка. Евелин се настани до нея и я прегърна.
- Какво щеше да правиш без мен? Ако не бях аз нямаше да се запишеш в конкурса и нямаше да си пишеш с онези китайчета - пошегува се приятелката й.
- Корейци - хлипаше Ав - И знам, че спечелих заради теб, обичам те, Еви.
- Еви - измрънка Евелин - толкова сладникаво. Бля 😝
Двете се засмяха, а момичето с лилавата коса избърса сълзите се.
- Е така и не ми отговори защо чата беше толкова кратък - заяви Ев.
- Ами в момента те пътуват към Сантяго. Към 18:10 ми казаха, че ще излитат , така че предполагам полетът им е бил или в 18:30 или в 19:00. Пътят им от Сеул до Сантяго е 1 ден и 3 часа, с други думи 14 часа, което значи ,че - Ава извади телефона си и пресметна нещо на калкулатора - ще пристигнат около 9 часа сутринта, в други ден те сигурно ще са много изтощени от полета и ще искат да си починат, така че вероятността да ми пишат след обяд е голяма или пък преди концерта...
- Ава....Сериозно ли си изчислила всичко?
- Ами да .....
Момичетата си говореха така чак до вечерта, когато излязоха да вечерят и след това всяка се прибра в дома си. Ава все още бе развълнувана, но успя да заспи с мисълта, че след един ден пак ще има възможността да си пише с момчетата.
----------------------------------------
*в самолета*
- Не смятате ли, че Ава е доста красиво момиче? - Тае зяпаше през прозореца докато говореше с момчетата.
- Защо така рязко смени темата? Тъкмо говорехме за Сантяго - Шуга погледна ТеТе с мазен поглед - ДА НЕ БИ НАШИЯ ТЕХЬОНГ ДА СЕ ВЛЮБВА?
- Не - отрече Тае - Просто се сетих за нея. Не казахте нищо за чата с фенката ни и за това ви питам. Интересно ми е какво мислите.
- Не можем да отречем, че е хубава - заяви Джънгкук.
- Харесва ми косата й - каза Джимин.
- Вие се захласвате по външността, а аз по характера. Мисля, че е доста мила и учтива. - упрекна ги Джин.
- Според мен е бунтарка - обяви Шуга - Не видяхте ли обеците й. Кефят ме.
- Мисля, че Джин е прав, че е учтива. А и не трябва да съдим за книгата по корицата - както винаги РапМон говореше мъдро.
- Аз пък мисля, че е слънчево момиче - обади се Хоби.
- Хора - извика Джимин - мисля, че с времето ще разберем каква е. Нека не си даваме надежди, които накрая няма да се окажат верни.
С това момчетата прекратиха темата за Ава, но всеки се бе замислил за нея и си задаваше различен въпрос. Разбира се, всеки си я представяше с различен характер, въпрос на време беше да опознаят своята фенка.
ESTÁS LEYENDO
Конкурсът BTS
FanficЗдравейте фенове на BTS! За да зарадваме Вас и да ви позволим да опознаете идолите си по-добре, организирахме конкурс, в който ще имате шанса да си пишете с членовете за определено време , да присъствате във ВИП зоната на един техен концерт и да се...