Чат 20

195 27 1
                                    

Джънгкук: Ъммм, какво сме направили 😜?

Ава: Момчета, защо за бога ми изпратихте ДВА БИЛЕТА ДО СЕУЛ ЗА УТРЕ КАТО КОНЦЕРТА ВИ В СЕУЛ Е СЛЕД ДВА МЕСЕЦА????

Шуга: А защо са два ли? За теб и за някой придружител. Избери някой, баща си, приятелка...

Ава: Сериозно ли... Това ми е най - малкият проблем?? Защо за утре!?

Джин: За да може да си в Сеул на рождения си ден! 😒🤗

Ава: Моля?? Какво? За какво?

Джимин : Изненада.... 😉😏

Техьонг : Спокойно, всичко ще бъде наред, най - накрая ще те видим 🤗🤗!

Ава: Ох, момчета, не биваше да го правите... Ох, но как да откажа? Това са две мои мечти, които се сбъдват...

Намджун: Мисля, че ще са повече.....

Ава: Какво?

Джей - Хоуп: Ох, стига си ни благодарила и си приготвяй багажа!

Техьонг: И да не забравиш да ни пишеш довечера и преди да излетиш утре.

Ава: Добре! Ох, благодаря ви 🙌🖖.

*30 минути по - рано*
*гледна точка на Ава*

На вратата се почука. Изтичах да отворя и на вратата стоеше пощальона.

- Здравейте! Имате пратка от Сеул. Вие сте Ава Алин, нали?

- Да, аз съм.

- Подпишете се тук и тук. Това е. Ето и пратката. Лек ден!

- Лек ден и на вас!

"Пратка от Сеул? Това не можеше да е никой друг освен BTS. Или Тае?" Не ми се гадаеше повече и отворих малката кутийка. Вътре имаше писмо и плик. Реших първо да прочета писмото.
" Хей! Здравей Ава! Изненада, утре заминаваш за Сеул! ".
Какво? Отворих и видях два билета до Сеул, после отново посегнах към писмото и продължих да чета. " Изненада ли се? Пиши ни веднага след като получиш това. BTS." Тези момчета ще ме убият. Това някакъв майтап ли е? Гаврят ли се с мен или просто аз сънувам? Реших да изпълня заръката и веднага им писах.

*след чата*

Отивам в Сеул! Боже господи! Ох и трябва да се обадя на някой за втория билет. Без да се замисля звъня на Евелин.

- Ев! Не може да повярваш какво стана!

- Някой от BTS ти каза, че те обича?

- Ъммм, какво? Не! Заминаваме за Сеул!

- Заминаваме?

- Да и ти идваш. Момчетата ми изпратиха подарък за рождения ден, два билета за Сеул!

- И кога заминаваме?

- Утре!

- Ох, трябва да си приготвя багаж, ох и ти. Искаш ли да си приготвя багажа и да дойда да спя у вас?

- Тъкмо това щях да предложа. Сега затварям, защото някакси трябва да обясня на баща ми защо заминавам утре.

- Добре! Когато съм готова ще ти звънна.

Сега идва и трудната част. Преблякох се и взех едно такси до клиниката на татко. Надявах се да не е зает и да ме изслуша.
Не след дълго вече бях там. Нямаше много хора и намерих баща си в кабинета му.

- Здравей татко! - казвах, влизайки, а той стана да ме прегърне.

- Ава! Как си? Рожденият ти ден е скоро! Пак ще ти дам пари, надявам се да не се обидиш.

- Не, спокойно. Иначе, страхотно съм. Амм татко имам да ти казвам нещо. - не знам защо, но баща ми пребледня. - Тате не е лоша новина!

- А, добре. Успокои ме.

- Утре заминавам за Сеул - съобщих на бързо.

- Утре какво? Как така? От къде имаш пари?

- Нали ти казах, че за онзи конкурс. Оказа се, че концерта е в Сеул и утре заминавам... - спестих му частта с изненадата.

- Ох, страхотно - изръси баща ми.

- Тате, това е моя мечта. Няма да си простя, ако я пренебрегна.

Конкурсът BTSOù les histoires vivent. Découvrez maintenant