Чат 13

171 29 2
                                    

Намджун: Ава, как мина лекцията ти?

Ава: О, как може да е минала една лекция? Добре предполагам.

Джимин: А какво точно учиш?

Ава: Медицина...Не съм ли ви казвала?

Джънгкук: Май не....Не знам...

Техьонг: Защо точно медицина? Не изглеждаш като човек, който ще стане лекар.

Ава: Ами.... Всъщност... Не ми се иска да ставам лекар, но така се случи.

Джин: С други думи това не е твоя мечта, нали? Родителите ти ли го искат?

Ава: Нещо такова....

Джей - Хоуп: А не трябва ли да се борим за мечтите си? Да правим това, което ни кара да сме щастливи?

Ава: Така е... Но аз нямам този шанс... Ако го имах, до сега да съм записала кореистика, после щях да замина в Корея и да работя за българското посолство там. Да, но не винаги става така както искаме. Родителите ми имат клиника и аз трябва да я поема, единствено дете съм и нямам друг шанс.

Шуга: Защо просто не им каза не?

Ава: Не съм толкова смела като теб. Да избягам от вкъщи, за да следвам мечтите си .... не, това не съм аз. А и до някаква степен имам една добре построена основа, няма ли да е по - добре да я използвам, отколкото да я разруша и да започна наново.

Шуга: С други думи избираш лесния път...

Ава: Може и да е така, но знаеш ли колко щастливи беше баща ми когато му казах, че ще поема клиниката?

Намджун: Правиш го заради него, но забравяш себе си, пренебрегваш щастието си заради нечие друго щастие.

Ава: Това не е ли добре?

Шуга: Мислиш ли, че родителите ми бяха много щастливи като избягах и последвах мечтата си. После с времето свикнаха и го приеха.

Ава: При мен не е толкова лесно....а ми се иска.

Техьонг: А говорила ли си с баща си по този въпрос?

Ава: Не...

Джънгкук: А защо просто не му каза?

Ава: Нямам достатъчно кураж, а и вече свърши, уча медицина и не е чак толкова зле.

Джимин: Имай в предвид, че за всичко има начин и време, не се отказвай от мечтите си.

Джей - Хоуп: Все пак, това ти е голямата мечта, мечтата на живота ти, която определя живота ти.

Ава: Кой каза, че голямата ми мечта трябва да е тази, която показва мечтания ми живот? Защо си мислите, че писмото ми беше основно за мечтата ми да ви видя как пеете " Young Forever"? Сега благодарение на това писмо, аз съм на път да изпълня тази мечта, даже в момента я изживявам. Поне тази мечта мога да изпълня, за това е и най - голямата ми мечта.

Конкурсът BTSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora