Nine.

1.4K 108 3
                                    

Kiedy Ilian przyniósł ledwo żywą Octavię,wszyscy wzięli się do roboty. Przy pomocy Clarke odzyskała przytomność. Dziewczyna ostrzegła was przed Azgedą. Clarke postanowiła wyjść naprzeciw Roanowi. Zebrała wszystkich i ruszyli w drogę od razu. Zostałaś tylko ty,Niylah,Octavia i ziemianin który ją przyniósł. Jednak odkąd wyszyscy wyruszyli po Ilianie nie było śladu. Octavia domyśliła się że może chcieć zrobić coś ze statkiem,dlatego rodzieliłyście się żeby go znaleźć. Ty poszłaś sama na jeden koniec Arki,a one na drugi. Po jakim czasie usłyszałaś głośny huk. Cały statek się trząs,czułaś dym. Zaczęłaś biec do wyjścia,ale kiedy skręciłaś w korytarz prowadzący na zewnątrz zobaczyłaś płomienie. Arka się pali. Cały hol był nie do przejścia. Nagle znowu poczułaś wstrząs.Po tym film ci się urwał.

W tym samym czasie Clarke rozmawiała z Roanem a Bellamy i Echo szukali Riley. Blake miał w głowie tylko swoją siostrę i ciebie. Byłyście jego oczkiem w głowie. Miał nadzieje że Octavia żyje a ty jesteś bezpieczna w obozie. Po znalezieniu chłopaka poszli spotkać się z Clarke i Roanem. Rozmowę przerwał im wielki huk dobiegający od strony Arki. Bell zamarł. Wiedział że ty i Octavia jesteście w obozie. Wszyscy pobiegli w stronę skąd było widać czarny dym.

Ocknęłaś się na ziemi. Dym przysłaniał ci widoczność i byłaś słaba. Wstałaś kaszląc. Wszędzie widziałaś ogień. Musiałaś stąd wyjść,wrócić do Bellamy'ego.

Clarke razem z twoim chłopakiem dotarli do obozu. Dziewczyna od razu pobiegła pomagać rannym. Bell wzrokiem szukał ciebie i Octavii. Siostrę znalazł a ciebie dalej nie było. Nagle Clarke podbiegła do niego i palcem pokazała mu że wchodzisz ze statku. Bell nie mógł uwierzyć że cię widzi. Ruszył w twoim kierunku biorąc cię w ramiona.

"Tak bardzo się o ciebie bałem. Kocham cię najbardziej na świecie."

---------------------

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

---------------------

Takiego długiego gifa jeszcze nie napisałam.

One&only-Bellamy Blake.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz