Kapitola 6.

883 71 4
                                    

ZOE

Z tréningu som odišla veľmi rýchlo. Tá krv ma lákala k sebe. Mala som čo robiť, aby som z neho nevysala všetok život a potom to zistenie, že som živel voda. Akoby som mala málo starostí so svojou druhou silou. Ja vlastne ani len neviem, čo som robila. Proste to šlo samo od seba. 

S hlasným povzdychom som vošla dnu do izby, kde okolo skrine boli rozhádzané veci a Molly sa v nich prehrabovala. "Ahoj.. Čo to robíš?" opýtala som sa jej celkom zmätene.

Molly si vôbec nevšimla, že niekto vošiel a pri mojej otázke sa strhla. "Zoe! No konečne!" vykríkla celá natešená  „Zoe!" „Povedz mi prosím, že už dnes nemáš žiaden tréning!" dokončila vetu a nedočkavo čakala kým jej odpoviem.

„Nie dnes už nie, pr--" nestihla som dokončiť ani vetu a ona začala výskať od radosti. Stále som na ňu nechápavo pozerala. Keď si všimla, že stále nechápem začala vysvetľovať. „ Dnes je totiž u Jacoba menšia párty. Síce ho nemám rada, ale párty si nenechám ujsť a ty ideš so mnou" 

„No ja neviem či pojdem... ja na také veci veľmi nie som.. " povedala som jej úprimne. Ale pravdou bolo, že som ešte na žiadnej párty nebola. Veď môj život doteraz bol iba tréning a nič iné. Z mojich myšlienok ma vytrhol jej hlas „Čože?! Žiadne neviem! Ty proste ideš a bodka! Už som ti aj vybrala oblečenie, pretože ty fakt nemáš nič poriadne.." 

„Veď toho Jacoba ani nepoznám" oponovala som jej. 

Ona sa však iba zasmiala „No tak spoznáš" 

Nad tou vetou som sa musela pousmiať aj ja. Došli mi, že ju zrejme nijako nepresvedčím, takže mi neostáva nič iné len tam ísť. Povzdychla som si "Tak fajn pôjdem" Takže pôjdem. 

Molly sa celá natešená usmiala „Ni vidíš, že to ide.. Takže toto si oblečieš ty Zoe a ja si --" nestihla dopovedať, pretože som ju musela prerušiť. 

"To si neoblečiem.. Niežeby to nebolo pekné, ale to nie je práve môj štýl" ukázala som na bledo ružový crop top a biele kraťasy. Odhaľuje to povedzme moje nedokonalosti, ktoré nerada ukazujem. 

Jej zamračený výraz mi nemohol utiecť "Vieš ako dlho som to vyberala? No a čo, že to nie je tvoj štýl budeš v tom sexy" žmurkla na mňa. 

"Nemyslím si, že ja budem v tom sexy.." 

"Nevymýšľaj a obliekaj to" hodila po mne tie veci. Vedela som, že ju neprehovorím. Asi je na čase priať samú seba takú aká som. Obliekla som si to. Vážne to vyzeralo sexy až na to, že to odhaľovalo väčšiu časť mojej dlhej jazvy.

Postavila som sa pred Molly, ktorá si ma poobzerala. "Vyzeráš sexy" zažmurkala na mňa a odišla sa obliecť. Čakala som, že ma pohltí otázkami a nie že ma pochváli a odíde sa obliecť. 

Vyšla z kúpelne už upravená a oblečená, no ešte pred tým než sme odišli mi povedala. "Mimochodom, to že ty to považuješ za nedokonalosti neznamená, že to tak považujú všetci. Niekomu to príde sexy a niekto si to ani len nevšimne " povzbudivo sa na mňa usmiala. Úsmev som jej opätovala a zamyslela sa nad tým. Možno to tak aj naozaj je. 

ZOE

MOLLY

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MOLLY

MOLLY

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Prišli sme výťahom na 3 poschodie. Molly vedela presne kam má ísť. Otvorila dvere, ani som si nevšimla číslo a dnu hrala nahlas hudba. Všetci tancovali a zabávali sa. „Riley!" zakričala Molly, aby ju vôbec bolo počuť. 

Chalan s blond vlasmi sa otočil na nás a doširoka sa usmial. „Molly tak si došla a toto je kto?" "Som Zoe" predstavila som sa mu. 

"Riley" odpovedal s úsmevom. 

Nestihla som mu nič viac povedať, pretože ma Molly zatiahla niekde do stredu toho všetkého diania. Všimla som si tam Tylera ako sa s niekým zhovára a rozhodla sa ísť k nemu, keďže ma Molly opustila boh vie kam a ja ani neviem kedy. Vykročila som vpred, no niekto ma chytil sa zápästie a začal ťahať preč. V tej rýchlosti som si poriadne nevšimla, kto to vlastne je. Ale keď sme zastavili niekde opodiaľ hneď som spoznala daného človeka. 

Nechcená silaWhere stories live. Discover now