Kapitola 8.

865 74 3
                                    

ZOE

Ráno ma nezobudil ten otravný zvuk budíka, ale vankúš do hlavy. Vyskočila som z postele, že čo sa deje.

Smiala sa na mne Molly spolu Rileym.
Naštvane som sa na nich zamračila, ale ona sa smiali ešte viac. „To nemáte niečo lepšie na práci než ma budiť?" opýtala som sa a pritom pozerala na hodinky. „Veď je iba 5 hodín ráno!" povedala som otrávene. Včerajšia párty sa trocha natiahla a ja vôbec netuším, kedy som prišla na izbu. Najradšej by som celý deň prespala a nie to išla na tréning.

„To máš za to, že si ma včera zobudila ty." povedala Molly na oko nahnevane.

„Veď nemáš byť prečo nahnevaná, aj tak vy ženy sa iba hodinu chystáte" skonštatoval Riley.

"No dovoľ!" pozrela sa naňho Molly a začala mu odjasnovať, prečo to nám rak dlho trvá. Ja som ich však už nepočúvala. Radšej som si zobrala veci a pobrala sa do sprchy. Veď prečo nie mám o hodinu viac času vďaka tým dvom, ktorých by som najradšej zabila iba pohľadom.

Pustila som si studenú vodu a vliezla do sprchovacieho kúta. Studené kvapôčky vody mi bubnovali na telo a mne sa vytvárali zimomriavky. Čelo som si oprela o studené kachličky a zavrela oči. Keď som uznala, že som dostatočne prebratá a schladena, vypla som vodu a vyliezla zo sprchy.

Začala som sa pomaly obliekať. Oblečená a pripravená vyraziť som vyšla z kúpeľne.
Sadla som si na posteľ a nejako sa zarozprávala s tými dvoma. Prišla som na to, že Riley je človek, ktorý si pustí k telu iba niekoho ako napríklad Molly. Pretože na niektoré otázky odpovedal dosť neurčito. Neviem asi som mu nejako nesadla.

Netuším ako je to možné, no meškám na tréning. Bola som donútena vstať skôr, ale napriek tomu meškám. Za to môže Molly a Riley. Rozprávali sme sa a nepozerali na čas.

Otvorila som veľké a ťažké dvere od cvičiska. Všetci tam boli až na trénera. V duchu som si vydýchla. Nebudem nútená nič vysvetľovať.

Všimla som si ako sa Edward hrá na mobile a Tyler sa rozpráva s Chloe. Viem, že ju nepoznám dlho ale vadí mi. Ten jej piskľavý hlas, ktorý sa zarezáva do uší, jej premaľovaná tvár a to jej oblečenie ani nejdem komentovať. Nechápem ako sa s ňou môže Tyler rozprávať.

Ako som šla pomaly dolu schodby Tyler si ma všimol a usmial sa na mňa. No o Chloe to povedať nemôžem. Na jej vymaľovanej tvári sa objavil vražedný výraz typu najradšej by som ťa uškrtila hneď teraz.

"Dobré ráno" poprial mi Tyler "No čo ako si sa vyspala po včerajšej párty?"

"Dobré ráno aj tebe. A nie veľmi dobre pretože niekto mal potrebu ma zobudiť skôr než bolo treba.." pretočila som očami v podstate nad Molly aj keď ma práve nemohla vidieť.

Tyler sa však s chuťou zasmial "Bola to Molly že?"

Chcela som sa spýtať odkiaľ vie, že mám izbu z Molly, ale potom mi došlo, že tu sa informácie šíria rýchlo, tak isto ako nejaké klebety.

"Hej jasné, že ona. Chcela mi oplatiť to, že som ju minule zobudila ja.." mimovoľne som sa nad tým pousmiala.

"No tak po tréningu zájdem Molly poďakovať, pretože mne to hrá do karát" začal a kútiky pier mu ťahalo dohora.

Môj nechapavý pohľad si vysvetlil veľmi rýchlo a tak ešte dodal. "Veď predsa budeš unavená a menej sústredená a ja tak vyhrám súboj"

Nad tým som sa vážne musela zasmiať. Nie len nad tou vetou, ale aj nad Chloeinym pohľadom, ktorý sa ani nedá opísať slovami.

"Tým si nebud taký istý." žmurkla som naňho. Chcela som niečo dodať, no Chloe ma prerušila. "Ale Tyler veď ty bojuješ so mnou.." povedala na môj vkus až príliš vtieravo.

Tyler sa pozrel na ňu a potom obrátil zrak znova na mňa. "Prepáč Chloe, no so Zoe máme nevyriešené účty ešte zo včera." nezabudol na mňa žmurknúť, čo Chloe vytočilo ešte viac.

Pohodila svojimi blond vlasmi a radšej odišla preč.

"Len, aby si vládal riešiť tie nevyriešené účty" podpichla som do Tylera.

"O to sa neboj" odpovedal.

Potom už prišiel tréner a ja a Tyler sme začali riešiť nevyriešené účty ako to on nazval.

Nechcená silaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz