ZOE
Bola to Chloe, ktorá ma už od začiatku tréningu vraždila pohľadom. Nechápavo som sa na ňu pozrela pohľadom čo to robí? Všimla si môj pohľad a keď usúdila, že sme dostatočne ďaleko od ľudí, ktorí by ju mohli počuť tak spustila. „Počúvaj ma dobre ty potvora.. Tyler je môj či sa ti to páči, alebo nie... Rozumieš?!"
Pozerala som na ňu stále nechápavo. „Chloe, ale ja s Tylerom nič nemám.." hovorila som kľudne narozdiel od nej. Ona ma ďalej vraždila pohľadom. „Ty si fakt slepá keď si si nevšimla ako ťa hĺta pohľadom.. Niečo ti o ňom prezradím keď on niečo chce tak to aj získa a kým si nedošla ty tak chcel mňa!" hovorila nahnevane.
Všimla som si ako si ma prezerá, ale predsa to robí každý keď niekoho nového spozná. "A teraz, čo chceš s tým spraviť zaviazať mu oči?" opýtala som sa sarkasticky. „Si veľmi vtipná! Mi dve teraz urobíme dohodu... Keď ti tréner povie, že s ním máš bojovať povieš mu, že nechceš a je mi jedno čo si vymyslíš, ale bojovať s ním proste nebudeš!" kričala ďalej. Dvihla som obočie a pozerala na ňu ešte viac nechápavo než na začiatku. Jej vážne šibe. Že s ním nebudem bojovať,pretože mi to povie ona? Pche.. Čo si ona myslí o sebe? Ja si budem bojovať s kým chcem ja, alebo s tým koho určí tréner a nie ona.
Všimla si, že neodpovedám tak povedala nedočkavo „Noo?!" Vrátila som sa späť do reality a odpovedala jej„Nie Chloe, ty mi nebudeš určovať a kým mám bojovať, alebo s kým nie... Keď tréner povie, že budem bojovať s Tylerom tak budem a ty ma nijako nezas-- " skočila mi do reči
„Zoe ja ťa var--" nedopovedala, lebo ja som ju prerušila „Prosím ťa neskáč mi do reči ďakujem... Ešte jedna vec..kebyže ťa Tyler tak strašne chce ako si vravela tak by si s ním už dávno bola.. Takže to asi nie je moja chyba.." hodila som jej to do toho jej premaľovaného ksichu.
Ona až vrela od zlosti, divila som sa, že nevybuchla. „Dobre ako chceš, urobíme to po zlom...." Povedala naštvane.
Jej oči potemneli a ona spustila „Zoe, ja ty prikazujem, že sa s ním nebudeš viac zhovárať, bojovať a ani pozerať sa naňho " dopovedala tú vetu a čakala na moju reakciu. „Čo si nepochopila sa vete, že ty mi nebudeš určovať s kým mám bojovať a nie ešte to s kým sa mám rozprávať" hovorila som už aj ja mierne nahnevane. Sedí si snáď na ušiach? pýtala som sa samej seba.
Ona na mňa prekvapivo hľadela. Chcela niečo dodať, ale došiel nejaký chalan, ktorého som nepoznala. „Čo sa tu deje?" opýtal sa, no svoj pohľad presunul hlavne na Chloe.
„Ale nič, len Chloe nevedela pochopiť jednu vec, ale zrejme ju už pochopila" odpovedala som a pozrela sa na ňu. Ona tam však stála ako obarená a nehla ani brvou. Vyzerala akoby práve zažila najväčšiu traumu vo svojom živote. Zrazu sa však spamätala a bez slova sa otočila na päte a odkráčala. Mám pocit, že mi dve sme ešte neskončili.
"Mimochodom som Jacob" povedal hnedovlasý chalan, čím upútal moju pozornosť.
"Zoe" odpovedala som mu jednoslovne a zadívala sa do jeho zelených očí
"Mala by si si na Chloe dávať pozor." upozornill ma.
„Prečo by som mala?" spýtala som sa.
„No ako to povedať je to jednoducho potvora... Má schopnosť človeka donútiť robiť niečo iné než chce, alebo si ho privlastniť na svoju stranu keď napríklad bojuje.." objasnil mi to.
Tak už teraz chápem prečo jej stemneli oči a aj to "prikázanie" ona však netuší, že ja som upír a zhodou okolností som imunná voči ovládnutiu. Zasmiala som sa popod nos. „Tak ďakujem za upozornenie" usmiala som sa naňho. Ani som si to neuvedomila a došli sme niekde do stredu izby, kde sa tancovalo. „Nechceš tancovať?" opýtal sa. Prikývla som na kladnú odpoveď a už sme spolu tancovali.
YOU ARE READING
Nechcená sila
FantasyUpír. Jedno slovo, štyri písmená. Osud Zoe sa spečatí v momente získania jej sily. Nechcenej sily. Sily upíra. Rodičia ju odcudzia, priatelia zavrhnú a v jej sýto modrých očiach zostane len bolesť. Odíde do tréningovej školy, aby zlepšovala svoj...