Kapitola 5.

840 74 0
                                    

TYLER

Hneď ako som ju uvidel vedel som, že ju chcem spoznať. Zoe ma zvláštnym spôsobom priťahovala. Už iba jej oči ma k nej ťahali. Vyzerali ako chladné upršané oblaky. Aj súboj s ňou bol zaujímavý. Vyzeralo to, že vyhrajem, ale ona to obrátila behom minúty. A ani som si to nestihol uvedomiť.

Teraz sa snažím sústrediť na ďalší súboj s ňou, pretože nemienim sa nechať poraziť. Vybral som si meč a postavil sa do obrannej pozície rovnako ako ona. Jej mokré vlasy sa jej jemne zvlnili a lepili sa jej na telo. Mierne som sa pousmial. Bol som zabratý vo svojich myšlienkach, no a ona to využila. Urobila výpad s mečom, ale na jej nešťastie som sa na poslednú chvíľu uhol. Inak by som skončil s nepeknou jazvou na ruke.  Aj ona mala jazvu ako som si všimol. Tým pádom pôsobila viac nebezpečne. Nebezpečne príťažlivo, aby som bol presný. Tyler! Okríkol som sám seba, pretože moja sústredenosť bola momentálne sa bode mrazu. Príliš som sa ňou rozptyľoval. Tomu je však koniec. Je čas na súboj. Urobil som výpad smerom k nej, ale ona ho zblokovala svojím mečom.

o nejaký čas neskôr

Bojovali sme už hodnú chvíľu. Chloe to už dávno vzdala. Nato, že je to dievča má dosť iný spôsob boja. Dievčatá majú slabé a rýchle útoky. Zoe má silné útoky, ale stále je dostatočne rýchla, aby stihla zablokovať tie moje. A navyše má stále dostatok energie. 

Teraz ju však dostanem. Urobila chybný výpad s mečom, ktorý som šikovne zblokoval a čepeľou meče som jej prešiel po ruke. V momente jej začala tiecť krv. Ona však nevnímala nejakú krv na svojej ruke a pokračovala v boji. Keď som jej však urobil ryhu na ruke vytvoril som jej priestor dostať sa k môjmu bruchu. Túto šancu využila, ale keďže meč by som jej okamžite zblokoval, tak chytila dýku za svojím opaskom a šikovne mi prešla hranou cez brucho. Vtedy mi došlo, že to spravila naschvál. Dokonca sa aj tak nezbedne usmiala. Tak toto jej teda oplatím. 

Chytal som sa na ďalší výpad, ale ozval sa tréner „To by na dnes stačilo... Vidíme sa zajtra o 06:00" 

„No konečne som celá uťahaná.." zahlásila Chloe. 

„Chloe, ty si po každom tréningu uťahaná aj keď nič nerobíme" povedal so smiechom Edward. 

Nato som sa ja začal smiať, pretože to bola čistá pravda. „S tebou sa nerozprávam!" zavrčala Chloe. Edward dal ruky do gesta ja nič ale smial sa ďalej a ja s ním. Odložil som meče na stojan a podišiel ku Zoe. „Ta ruka ma mrzí" povedal som jej a čakal na jej reakciu.

Pozrela sa na svoju ruku, kde sa jej tvorili malé pramienky krvi. Zapichla svoje chladné oči do mňa a pokojne odpovedala. "To je v pohode. Mala som aj horšie. Ale ospravedlnenie prijímam, pretože som ti to vrátila." ukázala na moje brucho. Cez tričko bolo vidieť ranu, ktorú mi spravila. Nebola hlboká, bolo to také malé škrabnutie. „Inak bojuješ dobre.. Máš aj iné schopnosti než vodu?" opýtal som sa jej zo zvedavosti. 

Ona však hypnotizovala krv presakujúcu cez moje tričko. Nakoniec odtrhla zrak od krvi a pozrela mi do očí. Zamračila sa nad mojou otázkou, ale  odpovedala „Možno, ale nechcem o tom hovoriť. "

Chcel som jej niečo na to odpovedať lenže objavila sa Chloe a ona medzitým zmizla preč. 

Nechcená silaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz