CHLOE
Prečo sa tak na ňu pozerá? V čom je lepšia ako ja? Kládla som si otázku za otázkou.
Hneď ako ju uvidel tak po nej skočil. A ako sa na ňu pozerá, akoby bola lepšia ako ja. Nikto nie je lepší ako ja. Tyler je iba môj a ona mi ho neukradne.
Ale jednu vec stále nechápem. Prečo som si ju nepodmanila? Veď na všetkých to funguje, až na ňu. Niečo skrýva, tá potvora a ja chcem vedieť čo. Lebo keď si ju podmaním už nebude stať v ceste mne a Tylerovi.
Možno to Tyler robí naschvál! Napadlo mi zrazu. To bude určite ono! Veď predsa je to Tyler a s takou škratou by si nezačal a ešte tie hnusné modré vlasy. Fuj.. Pripomína mi tu ako sa len volá... Melly.. Prelly.. Molly! Nikdy som si nevedela zapamätať jej meno. Asi pred 3 mesiacmi som jej skazila šance u Jacoba. Chcela ho, ale ja tiež. On sa však začal viac zameriavať na ňu než na mňa a to znamenalo, že ju chce viac ako mňa.
Tak som si ho podmanila. Prikázala som mu nech sa Molly vyhýba, lenže ona bola neodbytna a on urobil to, čo ani ja som nečakala. Vykričal jej tam všetko, pretože všetko videl iba v zlom svetle. Ten jej pohľad stál za to. Milujem svoju silu. Je super využívať ľudí, aby robili veci za vás. Ja si tak aspoň nezašpiním ruky.
Škoda, že moje podmanenie vypršlo zrovna vtedy keď sa so mnou chcel už dobrovoľne vyspať. Na všetko si spomenul. No čo už. Nechcel mňa, tak som mu skazila šance o tej Melly či ako sa volá. A to bola výhra pre mňa.
Pamätám si, že jej na chodbe niečo chcel vysvetliť, ale skončilo to tak, že dostal facku. Strašne som sa na tom smiala. Odvtedy s ním ona ani ken neprehovorila.
A tak isto ako Melly nemá Jacoba tak Zoe nebude mať Tylera. Ale keď Tyler chce hrať hru tak ju budeme hrať. Niekoho si podmaním, aby začal žiarliť tak isto ako to robí on so Zoe.
Zase ma Tyler provokuje. Niečo som mu vysvetľovala, ale on hneď ako ju uvidel, tak ma prestal počúvať. Zamračila som sa nad tým. Ale viem, že Tyler chce, aby som žiarlila určite to tak musí byť.
Nepočúvala som ich nudný rozhovor až pokým Tyler nepovedal, že s ňou dnes trénuje. Hneď som do toho skočila "Ale Tyler veď ty bojuješ so mnou.." povedala som a smutne zažmurkala
Tyler sa pozrel na mňa, takže som si myslela, že už mám vyhraté, no potom znova sa otočil na ňu "Prepáč Chloe, no so Zoe máme nevyriešené účty ešte zo včera." povedal mi. On na ňu žmurkol. Normálne to urobil predomnou. Nechcela som, aby si Tyler myslel, že sa tak ľahko vzdám a on výhra svoju vymyslenú hru. Radšej som odišla, aby nevidel aká som nahnevaná.
Zas budem nútená bojovať s tým nezaujímavým Edwardom. Alebo sa nejako vyhovorím trénerovi. Ako som ho spomenula, tak sa aj ukázal. Bol sexy. Kebyže tu nie je Tyler a on nie je náš tréner tak idem po ňom.
Niečo povedal na úvod. Ja som ho nepočúvala. Veď načo ja viem predsa všetko, alebo moja sila to urobí za mňa.
Ako som povedala. Zas som bojovala s tým nudným a ničím nezaujímavým Edwardom. Chvíľu som ho naťahovala, no potom ma to prestalo baviť. Podmanila som si ho a bolo po súboji.
V tom momente ma niečo napadlo. Keď už je ten Edward podmanený, prečo ho nevyužiť že? Usmiala som sa nad vlastným plánom a nad tým aká som geniálna.
Prikázala som Edwardovi, aby zobral z rohu drevenú palicu, ktorá netuším prečo tam bola, no mne pre tento účel poslúži veľmi dobre. Edward palicu zobral bez odporu. Veď nemohol ani odporovať. Smiala som sa nad vlastným vtipom.
Poslala som ho nech sa postaví za Zoe. Ona bola spolu s Tylerom natoľko sústredení, že si Edwarda vôbec nevšímali a tréner bol ani neviem kde. No mne to vyhovovalo. Keď bol pri nej dostatočne blízko švihol palicou a trafil ju celou silou do chrbta. Drevená palica sa až nalomila v strede. Mne to však nestačilo a keď sa Zoe zložila k zemi prikázala som mu nech ju ešte švihne po hlave. Nech má aspoň taký otras mozgu. Už jej skoro trafil hlavu, no Tyler bol rýchlejší a s vodou ho odhodil do steny. Pri tom náraze sa Edward prebral z môjho podmanenia. Je po srande.. Pomyslela som si.
"Chloe si ty normálna?!" zakričal po mne Tyler, no jeho tón hlasu sa mi nepáčil. Bože veď to bola iba sranda. Nemôže sa zložiť po jednej rane do chrbta.
"To som nebola ja, ale Edward" povedala som nezaujato.
"Edward bol pod tvojou kontrolou. Niečo také by len tak nezrobil.." oponoval mi Tyler.
"No a? A to chceš povedať, že ja by som niečo také vedela urobiť? Čo si to o mne myslíš Tyler?"
"Práve si to urobila Chloe" stále bol nahnevaný.
"No bože.. Veď sa nemôže zložiť po jednej rane. To ani ja sa tak nezložím.."
"Chloe ty si fakt šibnutá" primiešal sa do našej konverzácie aj Edward, ktorý sa zrejme už spamätal z nárazu do steny.
"Vidíš Edward je v pohode a to di ho tiež hodil do steny" povedala som to, čo som mala na jazyku veď je to pravda. Chcela som sa iba troška zabaviť. No možno trošku sa jej aj zbaviť, ale je mi jasné, že to takto ľahko nepôjde.
"To je niečo iné Chloe.." zvýšil hlas Tyler. Naštvalo ma to. Prečo ju tak bráni? Veď sa nič nestalo.
"Tyler ja nech--" neodpovedala som, pretože ma prerušil Edward.
"Ľudia ona nedýcha!" kričal.
Žeby som to vážne prehnala?
Rozhodla som sa túto časť urobiť troška zaujímavejšie 😀
Dúfam, že sa páči 😊💜
YOU ARE READING
Nechcená sila
FantasyUpír. Jedno slovo, štyri písmená. Osud Zoe sa spečatí v momente získania jej sily. Nechcenej sily. Sily upíra. Rodičia ju odcudzia, priatelia zavrhnú a v jej sýto modrých očiach zostane len bolesť. Odíde do tréningovej školy, aby zlepšovala svoj...